רשימה לשלג.....

  • הוסף לסימניות
  • #1
עקב השלג דאשתקד והמהומה שגרם
חשבתי לעשות רשימה שכל אחד יעלה רעיונות עניניות
מה כדאי לדאוג שיהיה בבית
שבוע טוב
בשורות טובות
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אוכל :) :) :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תנור נפט! (הפסקות חשמל...)
טלפון שולחני (ללא חשמל...)
מוצרי יסוד כגון: קמח, שמן, מלח, סוכר וכו'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
כמה זוגות כפפות רזרבה, כי הילדים יוצאים לשחק וברגע זה רטוב וקרררר להם
הכי טוב אלו מסקאי, קשה למצוא לקטנים.
כמובן מגפי גומי שלא נכנס מים
מנורת חרום
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י start;1481893:
כמה זוגות כפפות רזרבה, כי הילדים יוצאים לשחק וברגע זה רטוב וקרררר להם
הכי טוב אלו מסקאי, קשה למצוא לקטנים.
כמובן מגפי גומי שלא נכנס מים
מנורת חרום

לכפפות של הילדים אפשר להלביש להם מעל הכפפות הרגילות כפפות לטקס ואז זה גם חם וגם לא מתרטב.
[אבל גם כך זה בסופו של דבר מתרטב.]
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מעל כפפות צמר- לשים נילון.
כך לא מתרטבות הכפפות. אבל עדיין קר..:cool:
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הם נקרעות ברגע, כבר ניסינו שנה שעברה, הכי כיף היה לאלו שהיה סקאי, זה גם מחמם בפנים עם פרוה.
הצרה היתה שלא היה לנו חשמל שעות ואופציה ליבש את כל הציוד הרטוב מעילים כובעים כפפות..
מקווים שהטעם שיותיר הפעם השלג יהיה יותר טוב..
אכן התחזית לשלג רציני מתעצמת?
נתחיל לארגן מלאי של סבלנות לחופש שיהיה בעקבות ולכל החגיגה הנלווית..
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
להכין מצרכים לאפיה! גם אפיה שמתאימה לילדים...

המממממ......... עוגיות ביתיות עם תה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י גרנולה;1481905:
להכין מצרכים לאפיה! גם אפיה שמתאימה לילדים...

המממממ......... עוגיות ביתיות עם תה :)

בתקוה שיהיה חשמל.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י start;1481899:
הם נקרעות ברגע, כבר ניסינו שנה שעברה, הכי כיף היה לאלו שהיה סקאי, זה גם מחמם בפנים עם פרוה.
הצרה היתה שלא היה לנו חשמל שעות ואופציה ליבש את כל הציוד הרטוב מעילים כובעים כפפות..
מקווים שהטעם שיותיר הפעם השלג יהיה יותר טוב..
אכן התחזית לשלג רציני מתעצמת?
נתחיל לארגן מלאי של סבלנות לחופש שיהיה בעקבות ולכל החגיגה הנלווית..

בשרות המטראולוגי כתוב על יום רביעי:
בשעות הערב ייתכן שלג גם בפסגות הרי המרכז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י זוהר טל;1481911:
בשרות המטראולוגי כתוב על יום רביעי:
בשעות הערב ייתכן שלג גם בפסגות הרי המרכז.

לא נשמע רציני.
או שאולי הם פוחדים להבטיח..
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
להטעין את המצלמות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני מדפיסה לעצמי את המתכון הזה, למקרה שלא יהיה חשמל
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י sarigold5;1481932:
אני מדפיסה לעצמי את המתכון הזה, למקרה שלא יהיה חשמל

לא לשכוח שזה טוב רק לאלה שאין להם כיריים חשמליות...;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נרות ומלאי של גפרורים!!!
תצחקו בשנה שעברה הייתי עם תינוק קטן ביית והיה מקפיא עצמות פשוט פתחנו על שולחן מעל לתבנית מתכת 50 נריות ונהיה חם בחדר.
זהירות מהילדים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גם אם תאורת החרום נכבתה כבר כי כמה זמן אפשר לחכות שהחשמל יחזור?בכל חדר וגם באמבטיה פיזרנו נר גדול וגפרורים.
גם לשבת השגנו תבנית כמו של ברים שמתחמם האוכל עם נריות והיה ממש נעים האוכל.
למי שיש גנרטור מרוויח...
חלב כבר יש לי במקפיא וגם כמה חלב עמיד.
ובקבוק של תמצית תה במקרר-במקרה הכי גרוע שותים בטמפרטורת החדר.
השנה אני לא מחכה לשלג שינחת לשישי שבת אולי...
פשוט אני מכינה את הבסיס שאפשר להקיפא ולהפשיר כבר ביום שיני בעזרת ד' :עופות שניצלים מרק אורז וחלות ככה שבמקרה כי גרוע יש אוכל נורמלי מוכן.
שרק נהנה
המון סבלנות
אמא שמתכוננת הייטב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י תמים;1481936:
לא לשכוח שזה טוב רק לאלה שאין להם כיריים חשמליות...;)

למי שיש כיריים חשמליות - לקנות גזיה לקמפינג (סתם ככה דבר שימושי מאד) בחנות חומרי בניין, + שלושה בלוני גז פצפונים שתואמים.

החיים נראים אחרת עם מרק חם וכוס תה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
העיצה הטובה ביותר...:p
לברוח מירושלים מבעוד מועד.
תזכרו כמה קללתם שנה שעברה....:(:mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י 100ZEVET;1481983:
העיצה הטובה ביותר...:p
לברוח מירושלים מבעוד מועד.
תזכרו כמה קללתם שנה שעברה....:(:mad:

זה ברור שהירושלמים יזכו לפחות אורחים משנה שעברה,
הם כבר יחשבו פעמיים אם כדי להיתקע בשורש או ב443
או אצל מארחים שכבר עושים להם :rolleyes:,

נ.ב. ירושלמי לא יעזוב בעולם את ירושלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
והנה הרעיון שלי....
''מקרר מהטבע'' :D
(שנה שעברה כששעה לפני שבת אין חשמל , ולא רצינו שהאוכל יתקלקל במקרר
הוצאנו את הכל לשלג ..... )
אז אם גם לכם זה קורה...
 

קבצים מצורפים

  • IMG_1637.JPG
    3.3 MB · צפיות: 12

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אתם, אלה שעשיתם אזרחות אירופאית כלשהי, מה גרם לכם לעשות את זה?

מה הרווחתם מזה וכמובן - האם יש לזה חסרונות?

וגם אתם שהחלטתם שלא לעשות, מה הביא אתכם להחלטה הזו?

לאחרונה הבנתי שאני זכאי לקבל אזרחות רומנית עקב היותי צאצא לניצולי שואה מרומניה. ביררתי קצת והבנתי שזה כרוך בעלויות גבוהות מאוד.

על עצם העניין - מצד אחד אני חושב שכדאי שיהיה למרות שאני לא רואה תועלת עכשווית - אבל אולי למקרה קטסטרופה ביטחונית או סתם נוחות בטיולים לחו"ל וגם קצת סוג של לעשות צדק היסטורי - התחושה שזרקו משם את הסבים שלי ונישלו אותם מהכל ואני מתעקש לחזור כבעל זכויות.

אשמח לשמוע מכאלה שעברו את התהליך וגם מכאלה שהחליטו שלא, מה היה השיקולים שגרם לכם להגיע להחלטה והאם במציאות זה נתן לכם ערך מוסף כלשהו.

והכי חשוב - המחירים. זה נשמע מחירים הזויים לגיוס כמה מסמכים והגשה. אני לא רוצה חעשות לבד כי יש נהלים קטנים שאפשר ליפול בהם, אבל תכל'ס מדובר בתרגום כמה מסמכים והגשה. קיבלתי הצעות מחיר הכי זול 4000 ש"ח לנפש + 3500 פתיחת תיק וקיבלתי גם 7500 ומעלה...

אשמח מאוד להמלצות על אנשי מקצוע אמינים וזולים יותר.
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה