רשימה לשלג.....

  • הוסף לסימניות
  • #22
היה לכם גם דחליל שישמור על האוכל .
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
לא לעשות קניות של הרבה קפואים עופות ודגים, כי אם נופל החשמל אין מקפיא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
סדר תיקון עוונות וגלגולי שלג
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מלאי גדול של תעסוקה לילדים
דפים, צבעים, מדבקות, פלסטלינה
חומרים נפסדים כמו: גלילי ניר טואלט, שאריות בדים, עיתונים ישנים וכד'
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
מעשה במשפחה שהוציאה את האוכל לשלג
כדי שלא יתקלקל אך שלג נוסף ירד
והם לא מצאו את האוכל
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אביזרים לבניית הבובות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
ירושלמית זריזה סיפרה לי, שכל שנה לפני השלג הכינה בדים בבית ואז כשיש חופש לה ולילדים בגלל השלג תפרו תחפושות מוצלחות לכל המשפחה, כך הרוויחה גם תחפושות גם תעסוקה וגם שהילדים לא קפצו כל היום בחוץ והצטננו
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י נדנדה;1482090:
ירושלמית זריזה סיפרה לי, שכל שנה לפני השלג הכינה בדים בבית ואז כשיש חופש לה ולילדים בגלל השלג תפרו תחפושות מוצלחות לכל המשפחה, כך הרוויחה גם תחפושות גם תעסוקה וגם שהילדים לא קפצו כל היום בחוץ והצטננו

אבל מה עושים שאין חשמל :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
לכבס את כל הכביסה המלוכלכת שבמקרה ולא יהיה חשמל ח"ו יהיה מה ללבוש, כי בימים האלה צריך הרבה יותר בגדים, בגלל אלה שנרטבו ואין איך ליבש אותם וגם כמה שכבות לחמם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י מירי456;1482057:
מלאי גדול של תעסוקה לילדים
דפים, צבעים, מדבקות, פלסטלינה
חומרים נפסדים כמו: גלילי ניר טואלט, שאריות בדים, עיתונים ישנים וכד'

גומי, חבל, כדור, ספרינט
בקיצור-משחקי קפיצה מחממים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
יש לי שכנה שאנחנו קוראים לה "הַמְשַׁמֶרֶת" מלש' שמרים.
היא אלופה בבצקי שמרים וממלאה את הבנין בניחוחות אלו כמה פעמים בשבוע.
תמיד אנחנו צוחקות עליה שבטח יש לה גם שמרים בתיק.
בשנה שעברה היא עלתה עם ילדיה ביום חמישי לראות את השלג ברמות , שם יש לה קרובי משפחה, ונתקעה לפני שבת בלי יכולת לשוב הביתה.
כמובן שלא היתה אספקת חלות וכלום לפני שבת והיה צריך להסתדר עם מה שיש בבית ל-2 משפחות עם ילדים בלע"ר, והנה הפלא ופלא, האשה שולפת מצרורותיה שהכניסה למקרר קוביות שמרים טריות (אמרנו שיש לה בתיק?:p) למזלם, עדיין היה להם חשמל, והיא העמידה 6 ק"ג מאפי שמרים לשבת, חלות, עוגות, וכו'.
אז תוסיפו לרשימה שמרים, או תכינו חלות מראש למי שנכווה מהפסקת חשמל ממושכת בשנה שעברה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
איזה חימום נעים יכול להחליף חימום חשמלי? (במידה ותהיה הפסקת חשמל:mad:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י yochi000;1482485:
איזה חימום נעים יכול להחליף חימום חשמלי? (במידה ותהיה הפסקת חשמל:mad:)

אם אין תנור נפט, פשוט להלביש כמה שכבות ולבשל סיר מרק ענקקקק
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
מוסיפה לרשימה: טונות של סבלנות (לילדים, לעובדה שאין חשמל ולעוד מצבים בלתי צפויים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לבדוק שכל החלונות אטומים, והבורות ניקוז (בבית) פתוחים..
שנה שעברה (לא בשלג...)הבור במרפסת היה סתום- וופתאום אני מגלה את עצמי מדשדשת בברכה.
לא נעים בכלל, עוד יותר לא נעים בשלג!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מי דיבר על סופה שכזאת?
דיברו על קצת שלג. מה שהיה לנו שנה שעברה היה של של פעם ב90 שנה.
תערכו כמו שנערכים כל פעם - קצת יותר אוכל ותקווה ליומיים של חופש:)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אתם, אלה שעשיתם אזרחות אירופאית כלשהי, מה גרם לכם לעשות את זה?

מה הרווחתם מזה וכמובן - האם יש לזה חסרונות?

וגם אתם שהחלטתם שלא לעשות, מה הביא אתכם להחלטה הזו?

לאחרונה הבנתי שאני זכאי לקבל אזרחות רומנית עקב היותי צאצא לניצולי שואה מרומניה. ביררתי קצת והבנתי שזה כרוך בעלויות גבוהות מאוד.

על עצם העניין - מצד אחד אני חושב שכדאי שיהיה למרות שאני לא רואה תועלת עכשווית - אבל אולי למקרה קטסטרופה ביטחונית או סתם נוחות בטיולים לחו"ל וגם קצת סוג של לעשות צדק היסטורי - התחושה שזרקו משם את הסבים שלי ונישלו אותם מהכל ואני מתעקש לחזור כבעל זכויות.

אשמח לשמוע מכאלה שעברו את התהליך וגם מכאלה שהחליטו שלא, מה היה השיקולים שגרם לכם להגיע להחלטה והאם במציאות זה נתן לכם ערך מוסף כלשהו.

והכי חשוב - המחירים. זה נשמע מחירים הזויים לגיוס כמה מסמכים והגשה. אני לא רוצה חעשות לבד כי יש נהלים קטנים שאפשר ליפול בהם, אבל תכל'ס מדובר בתרגום כמה מסמכים והגשה. קיבלתי הצעות מחיר הכי זול 4000 ש"ח לנפש + 3500 פתיחת תיק וקיבלתי גם 7500 ומעלה...

אשמח מאוד להמלצות על אנשי מקצוע אמינים וזולים יותר.
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה