ירקות שורש ועשבי תיבול, במיוחד שמיר וסלרי, נותנים טעם למרק.אני לא מצליחה להכין מרקים פרווה ללא אבקת מרק...טפל לי...
יש לכן רעניונות ?
מנסה להשיג אבקה ללא מונוסודיום גלוטמט קשה להשיג
מה שמצאתי זה שקיות אינסטנט נמס בכוס והופתעתי שאין מ"ג
יכולה להסביר מה את עושה עם העגבניה בדיוק ובאיזה מרקים זה מתאים?ירקות שורש ועשבי תיבול, במיוחד שמיר וסלרי, נותנים טעם למרק.
גם בישול ארוך של המרק מעמיק את הטעמים.
מרקים סמיכים ירגישו פחות תפלים מאשר מרקים מיימיים, אז כדאי לנסות מרקי קטניות וכד'.
גם עגבניות יכולות לתת אפקט של חיזוק טעם (למעשה הן יוצרות מונוסודיום גלוטמט יחד עם המלח...), זה עובד טוב במיוחד אם מאדים אותן עד שהן מתמוססות לפני שמוסיפים את המים.
אפשר להכין "אבקת מרק" ביתית (למשל לפי המתכון של קרוטית), תערובת תבלינים שמזכירה את אבקת המרק בטעם ובחלק מהרכיבים.
אם מורידים אבקת מרק צריך יותר מלח.
המונוסודיום גלוטמט הוא מחזק טעם שאחרי שמתרגלים אליו, זה באמת מרגיש תפל בלי. אבל אחרי שצולחים את הגמילה, מגלים שלמרקים יכולים להיות הרבה טעמים שונים זה מזה, ולא רק טעם אחיד של
אני קוצצת ירקות שונים לגודל של סלט.יכולה להסביר מה את עושה עם העגבניה בדיוק ובאיזה מרקים זה מתאים?
חידשת לי.אם תכינו מג'דרה? בני הבית יאכלו?
אני משתמשת בשיבולת שועל דקה לייצב תערובות של בשר עוף הודו ודגים לקציצות בריאות יותר (מפירורי לחם)
דרך אגב המילה קוואקר הכוונה כומר (התמונה על הקופסה זה איש דת אמריקאי)...oats זה שיבולת שועל באנגלית!!!
עוד משהו שנותן טעם למרק - פטריות מיובשות. מספיק לשים כמה בודדות בסיר מרק, זה נותן המון טעם.אני לא מצליחה להכין מרקים פרווה ללא אבקת מרק...טפל לי...
יש לכן רעניונות ?
מנסה להשיג אבקה ללא מונוסודיום גלוטמט קשה להשיג
מה שמצאתי זה שקיות אינסטנט נמס בכוס והופתעתי שאין מ"ג
אומנם זה לא פורום כשרותי,עוד משהו שנותן טעם למרק - פטריות מיובשות. מספיק לשים כמה בודדות בסיר מרק, זה נותן המון טעם.
אנחנו מקלקלים באותה מידה גם אם אנחנו אוכלים חלבונים עודפים.הקב"ה לא עושה שום דבר סתם.
אנחנו אלה שמקלקלים את הטבע ואוכלים פחמימות עודפות, ובכלל, אוכל תעשייתי ומעובד.
לא יודעת מה בריאות בלאכול בשפע.צריך להודות לה' על הכל!!
ולא לקצץ באוכל שיהיה אוכל בשפע
אני מכינה 2 חבילות שניצלים ל 7 נפשות כדי שיהיה בכיף והילדים לא ירגישו חוסר
שזה יהיה הצרות שלנו עוד עוף פחות עוף
העיקר בריאות
מנה חלבון מוגדרת ל - רבע עוף, שניצל בינוני , מנת דג וכו'מה הכוונה 1 חלבון ו-2 פחממה, מה נחשב ל-1 ול-2 ?
שורש סלרי מגורדאני לא מצליחה להכין מרקים פרווה ללא אבקת מרק...טפל לי...
יש לכן רעניונות ?
מנסה להשיג אבקה ללא מונוסודיום גלוטמט קשה להשיג
מה שמצאתי זה שקיות אינסטנט נמס בכוס והופתעתי שאין מ"ג
אכתוב בפעם ה100אנחנו מקלקלים באותה מידה גם אם אנחנו אוכלים חלבונים עודפים.
או ממעטים מדי בפחמימות.
איך זה לא מתפרק לך בבישול?בד"כ אני מכינה יותר סלטים, קטניות מבושלות בסיסי או פשטידות
לפעמים מכינה אוכל יותר כבד (בעיקר בחורף) ואז זה קציצות או בלינצ'ס או מוסקה וכו'.
אם למשל אני מכינה בלינצ'ס אז אני משרה עדשים ללילה במקרר
ואז מבשלת - אחרי 2 דק' מוציאה כמות לסלט, אחרי 5 דק' סוגרת את האש תחת השאר ומועכת עם מוט בלנדר, מטבלת
וחלק כמות הולך לבלינצ'סים וחלק לממרח.
ואני לא מטגנת את הבלינצ'סים אחרי המילוי.
אני מכינה רוטב עם כמון וסויה שיסתדר עם הטעם של הקציצות. (וירקות)
נראה לי מוכרים בB&D.איפה אפשר למצוא בכשרות טובה פטריות מיובשות?
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים


Reactions: ilan p ו-בעיקר להודות2 //