התייעצות שאלה לגבי עיצוב דירת נופש למשפחות

  • הוסף לסימניות
  • #61
ביום ובתחילת הערב. לא מאוחר בלילה
חבל על הזמן עם הכללים האלו.
גם יפסידו לקוחות שנרתעים מההגבלות וגם השכנים יסבלו מהלקוחות שיצפצפו על הכללים.
אם ההפרעה לשכנים היא משהו שלא בא בחשבון, אז צריך לדאוג שקהל היעד יהיה כזה שאין לו נטיה להפריע. לדעתי זה אומר צימר לזוגות בלבד, בלי אפשרות למבוגרים נוספים.
אפשר גם צימר למשפחות צעירות (כלומר מקום לילדים אבל לא לעוד מבוגרים) בלי מנגל בכלל ובלי יותר מדי אטרקציות בחצר, אבל אז חוזרים לשאלה האם יהיה ביקוש לדירה כזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
ביום ובתחילת הערב. לא מאוחר בלילה
הרצון בהחלט מובן אבל אין לכללים הללו סיכוי להחזיק מים :(

בעל הדירה יבוא לשם לפקח עליהם?

הנופשים יכולים להיות מכל הסוגים, יגידו אמן אמן אמן ובפועל ינהגו לפי ההרגלים והתובנות שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אני עשיתי מחקר עומק על אופציות לדירות בדיוק כמו שאת מתארת - חפור מתחת לאדמה עם חלונות מורחקים מהקיר.
נראה לי שאם תכירי קצת אפשרויות, לא תרגישי כל כך מוגבלת בגלל עניין הנוף.
כמה דוגמאות מעשרות עשרות שיש לי:
צפה בקובץ המצורף 1948261
צפה בקובץ המצורף 1948262
צפה בקובץ המצורף 1948263
צפה בקובץ המצורף 1948264
דוגמאות יפהפיות!!
בהחלט נותן השראה
אבל פחות רלוונטיות בדירה הנ"ל (בתוך הדירה אפשר. לא בחלון)
שם יש חפירה עד גובה החלון וטיפה בצידי החלון

בעל הדירה יבוא לשם לפקח עליהם?
הוא גר מעל
אבל לא נראה לי שבא לו לעבוד בפיקוח

בכל מקרה, שלחתי אותו לברר אצל לקוח שעיצבתי לו (חבר שלו) על הרעש מהאורחים ביחידה (רק שאצל החבר היחידה קטנה יותר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
ביום ובתחילת הערב. לא מאוחר בלילה
מתכון לצרות, אלא אם המשכיר גר בדירה צמודה ויכול לפקח.
הוא יקבל טלפון ב11 מהשכנים- השוכרים עושים מנגל ומרעישים. השוכרים לא יענונלטלפון, או יענו ויצפצפו עליו, הם בחופש! ו11 בלילה זה מוקדם! מה בדיוק הוא יעשה? יסע לדירה ויכבה להם את המנגל?

אי אפשר לשלוט בנופשים. זו אשליה. מספיק ש3 בנים או 2 זוגות יושבים בחצר ומדברים בהתלהבות בלילה. יתקשרו להשתיק אותם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
מתכון לצרות, אלא אם המשכיר גר בדירה צמודה ויכול לפקח.
הוא יקבל טלפון ב11 מהשכנים- השוכרים עושים מנגל ומרעישים. השוכרים לא יענונלטלפון, או יענו ויצפצפו עליו, הם בחופש! ו11 בלילה זה מוקדם! מה בדיוק הוא יעשה? יסע לדירה ויכבה להם את המנגל?

אי אפשר לשלוט בנופשים. זו אשליה. מספיק ש3 בנים או 2 זוגות יושבים בחצר ומדברים בהתלהבות בלילה. יתקשרו להשתיק אותם?
גם אם הוא גר בדירה צמודה, הוא לא באמת יכול לפקח.
מה הוא יעשה, יכבה את המנגל וישאיר את האורחים רעבים? ישתיק אותם ואחרי עשר דקות יחזיר להשתיק אותם שוב? יכריח אותם להיכנס פנימה?
אין סיכוי שיעשה דבר כזה, ולו בגלל שאם הוא יעשה את זה יפיצו עליו ביקורות מזעזעות.
הדרך היחידה היא להתאים את הצימר לקהל יעד שיחסית לא מרעיש, ולסבול בשקט את יוצאי הדופן. השכנים צריכים לקוות שיצליחו לקלוע לקהל היעד המתאים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
בלתק

אם חשוב שלא יהיה רעש - אז אפשר להגביל בצורה ברורה את שעות השהיה בחצר (חצר=רעש), כלומר אי אפשר לומר תהיו בחצר ובשקט, וכן להשקיע בבידוד רעש בתוך הדירה, ובנוסף להציע תעסוקה כלשהי בתוך הדירה. אין לי רעיון למשהו שלא בא על חשבון שטח, רק טרמפולינה או שולחן פינג פונג. אולי משחקים שווים (כמובן יהיה בלאי, אבל אולי זה שווה את זה, במקום להשקיע בפאר שכבר רבים כתבו פה שלא רלוונטי למשפחה עם ילדים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אני חושבת שצריך להתאים את השימוש לפי סוג הדירה ובמקרה הזה לפי הנתונים, זה מתאים לזוגות.
את המחסור בנוף אפשר דווקא לשווק כמעלה - פרטיות מוחלטת ללא היזק ראיה. זה דבר שחשוב מאוד לזוגות חרדיים. אם החצר היא לא פרטית, הייתי מציעה לעשות פרגולה או סוכת גפנים, משהו יפה אבל שמאפשר פרטיות גם בחצר.
וגם לעשות הפרדה מלאה ובידוד בין 2 היחידות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
הרעש יוכל להיות עד 10.30-11 בלילה
נשקיע בעז"ה בבידוד
דירה לזוג +4 -יש ביקוש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
למה לא דירת מגורים וזהו?
רק במודיעין עילית יש מחסור מוטרף ביחידות???
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
למה לא דירת מגורים וזהו?
רק במודיעין עילית יש מחסור מוטרף ביחידות???
אישית לא מכירה את מצב השוק שם לדירות ויחידות
עד היום השכיר כדירת מגורים
חבר שלו שגר בסביבה עם דירה דומה רק יותר קטנה
טען שחבל לבזבז אותה על מגורים
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
לא קראתי את כל האשכול.
לדעתי אם לא מתאים רעש ובלגן, למשפחות זה לא שייך.
צריך לייעד את הבית לנופש זוגי
אולי לחלק את הבית לכמה חדרים זוגיים גדולים ומפנקים.
אני מאמינה שיהיה לזה ביקוש רב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
אישית לא מכירה את מצב השוק שם לדירות ויחידות
עד היום השכיר כדירת מגורים
חבר שלו שגר בסביבה עם דירה דומה רק יותר קטנה
טען שחבל לבזבז אותה על מגורים
אם את רוצה לעשות לו שירות אמיתי, תשכנעי אותו ללכת לייעוץ עסקי.
אי אפשר להסיק מדירה קטנה לדירה גדולה, זה קהל יעד אחר, וחבל להשקיע הון באבזור דירת אירוח ברמה "הכי גבוהה" על סמך "חבר אמר"....
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
אולי לחלק את הבית לכמה חדרים זוגיים גדולים ומפנקים.
רק לגבי הצעות חלוקה שעלו פה - ביחידה שמיועדת לנופש זוגי הפרטיות היא אולי הפרמטר הכי חשוב.
אני מניחה שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להגיע לרמת פרטיות משביעת רצון מחלוקה של דירת 3 חדרים במפלס אחד עם חצר משותפת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
אם את רוצה לעשות לו שירות אמיתי, תשכנעי אותו ללכת לייעוץ עסקי.
אי אפשר להסיק מדירה קטנה לדירה גדולה, זה קהל יעד אחר, וחבל להשקיע הון באבזור דירת אירוח ברמה "הכי גבוהה" על סמך "חבר אמר"....
החבר משכיר למשפחות
דוחף מיטות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
וזה מלא כל השנה או רק בין הזמנים?
תמיד יהיו אנשים שיקחו דירה לא משנה מה העיקר קרוב לים ושינוי אוירה
אבל המחיר יהיה מקסימום 150/170 למיטה
החבר משכיר כמעט כל סופ"ש (ולפעמים גם אמצע שבוע)
ב2000 לסופ"ש
יש לו 5 מטות+מזרנים
חדר סגור אחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
רק לגבי הצעות חלוקה שעלו פה - ביחידה שמיועדת לנופש זוגי הפרטיות היא אולי הפרמטר הכי חשוב.
אני מניחה שיהיה קשה עד בלתי אפשרי להגיע לרמת פרטיות משביעת רצון מחלוקה של דירת 3 חדרים במפלס אחד עם חצר משותפת.
מכירה הרבה סוגי בתים כאלו בצפון.
אפילו שהחצר (והבריכה) משותפת.
לכל זוג יש את הזמנים שלו.
כך שלא כ"כ נפגשים.
וגם אם כן נמצאים במקום ישיבה מרוחק אחד מהשני או שנכנסים לבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
החבר משכיר כמעט כל סופ"ש (ולפעמים גם אמצע שבוע)
ב2000 לסופ"ש
יש לו 5 מטות+מזרנים
חדר סגור אחד
זה באמת לא מופקע
וכנראה מדובר במשפחות שדוחסות המון מזרונים והמון נפשות ולכן זה שווה להם
אבל זה באמת יותר הסגנון חסידי כנראה שמחפש גיבוש משפחתי ומקום שמור עם קירבה לים
ולאו דווקא חווית נופש ומרגוע
בסופו של דבר קרבה לים מאיזור חרדי למהדרין יש רק את נתניה, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
מכירה הרבה סוגי בתים כאלו בצפון.
אפילו שהחצר (והבריכה) משותפת.
לכל זוג יש את הזמנים שלו.
כך שלא כ"כ נפגשים.
וגם אם כן נמצאים במקום ישיבה מרוחק אחד מהשני או שנכנסים לבית.
מתחמי נופש משותפים זה אפשרי. פה ספציפית מדובר על דירת 3 חדרים. להרגיש שמעבר לקיר יש עוד זוג, או לפגוש אותו ממש בדלת של החדר, זה לטעמי לא נעים בנופש זוגי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
החבר משכיר למשפחות
דוחף מיטות...
עדיין צריך להיזהר מהשוואות לחבר, כי קשה לדעת אילו פרמטרים יבדילו בין הדירות. רצוי להתייעץ עם מישהו שמבין (חכמת המונים זה מצוין לקבל כיוון אם משהו בכלל יכול ללכת, אבל קשה להוציא ממנה תובנות כמותיות).
בכל מקרה אני מצטרפת לדעה שכבר עלתה פה בשרשור, שאם הולכים לכיוון של משפחות אז פחות שייך הסטייל והאבזור והרמה הגבוהה, וזה עוד יותר נכון אם זה בסגנון של דחיפת מיטות. (עניין הרעש גם יהיה נקודה בעייתית)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה