דרוש מידע שאלה למי שעובדת בעבודה משרדית..

  • הוסף לסימניות
  • #2
האם אפשר לקחת חופש בקלות בעבודה משרדית? או שזה מסובך
זה ממש תלוי באין ספור דברים
אופי העבודה
אופי התפקיד
אופי הבוס

אין שום אפשרות לענות על תשובה כזו בצורה רלוונטית
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
זה ממש תלוי באין ספור דברים
אופי העבודה
אופי התפקיד
אופי הבוס

אין שום אפשרות לענות על תשובה כזו בצורה רלוונטית
אבל למי שעובדת בתור מזכירה רפואית במרפאה פרטית או בקופח והיא המזכירה היחידה אז אין לה אפשרות לקחת אף פעם חופש כי זה חיוני?
אני פשוט מתלבטת אם לעבוד במזכירות רפואית
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אבל למי שעובדת בתור מזכירה רפואית במרפאה פרטית או בקופח והיא המזכירה היחידה אז אין לה אפשרות לקחת אף פעם חופש כי זה חיוני?
אני פשוט מתלבטת אם לעבוד במזכירות רפואית
צריך לקחת את זה בחשבון לפני שניגשים לכזאת עבודה
כי כל יציאה או חופש
יעשו לך על זה פרצופים
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
עבדתי במשרד שכל דבר בקשו ממני להודיע לפחות 3 ימים מראש, ועשו לי פרצופים, ואולי תעשי מאמץ וכ'

והיום ברוך ה', יש לי בוס מדהים שבא לקראתי ממש, ואין לו שום בעיה גם אם זה מהרגע להרגע,

זה הרבה סיעתא דשמיא מי המעסיק שלך
מאמינה אבל שתוכלי לברר את זה מול עובדים אחרים במשרד
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
זה ממש תלוי באין ספור דברים

אבל למי שעובדת בתור מזכירה רפואית במרפאה פרטית או בקופח והיא המזכירה היחידה אז אין לה אפשרות לקחת אף פעם חופש כי זה חיוני?
אני פשוט מתלבטת אם לעבוד במזכירות רפואית
לא ממש קשור לעבודה משרדית, יש עבודות משרדיות עם 5 קולגות שעושות אותו דבר.
כשאת מזכירה יחידה, במיוחד במקום פרטי, ברור שלא יתנו לך חופש בקלות. עפ"י חוק יש כמות ימים, אבל אם את מראש מתכננת לקחת הרבה חופשים זה לא כ"כ רלוונטי.

יש ימי חופשה על פי חוק
אבל המעסיק יכול להחליט מתי הם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא ממש קשור לעבודה משרדית, יש עבודות משרדיות עם 5 קולגות שעושות אותו דבר.
כשאת מזכירה יחידה, במיוחד במקום פרטי, ברור שלא יתנו לך חופש בקלות. עפ"י חוק יש כמות ימים, אבל אם את מראש מתכננת לקחת הרבה חופשים זה לא כ"כ רלוונטי.


אבל המעסיק יכול להחליט מתי הם...
זה כן קשור כי עבודה בהוראה זה לא ככה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה כן קשור כי עבודה בהוראה זה לא ככה
בהוראה כן נותנים חופש חופשי?
התכוונתי שעבודה משרדית זה משהו מדי כוללני. יש לדוג' את העבודה שלי שבה יש עוד כמה שעושות דברים דומים ולא יאהבו אם אני אקח מדי הרבה חופש, אבל יש מי שתמלא את מקומי אז זה לא נורא,
ויש את מה שאת תארת שלמעשה את עובדת יחידה ואין מי שתחליף אותך אז כל יום חופשה שלך ממש תוקע אותם.
הכל תלוי בנתונים הספציפיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה ממש תלוי באין ספור דברים

אבל למי שעובדת בתור מזכירה רפואית במרפאה פרטית או בקופח והיא המזכירה היחידה אז אין לה אפשרות לקחת אף פעם חופש כי זה חיוני?
אני פשוט מתלבטת אם לעבוד במזכירות רפואית

לדעתי אם זה חשוב לך את צריכה לדבר על זה קודם בראיון
כי אני הייתי במקום שגם עשו לי פרצוף על כל יום חופש שביקשתי
ובכל ראיון שהלכתי אח"כ פשוט דיברתי על זה דוגרי .

בהצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לדעתי אם זה חשוב לך את צריכה לדבר על זה קודם בראיון
כי אני הייתי במקום שגם עשו לי פרצוף על כל יום חופש שביקשתי
ובכל ראיון שהלכתי אח"כ פשוט דיברתי על זה דוגרי .

בהצלחה!!
בתור מעסיק לא הייתי שמחה אם הדבר הראשון שהיית מדברת עליו הוא ימי חופשה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בתור מעסיק לא הייתי שמחה אם הדבר הראשון שהיית מדברת עליו הוא ימי חופשה...
זה באמת לא צריך להיות הדבר הראשון, אבל מתישהו בשלב מתקדם יותר של גיוס זה חובה. לאו דווקא ימי חופשה, אלא תנאים.
בדרך כלל לקראת הסוף שואלים 'יש משהו שאת רוצה לשאול?'
ואז כדאי ששאלה ראשונה תעסוק במהות העבודה, ואחריה השאלה השניה יכולה להיות 'אני אשמח לשמוע מה התנאים אצלכם'.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה