דרוש מידע שביתה במשפחתונים

  • הוסף לסימניות
  • #42
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
התקשרה עכשיו?????
לדעתי תדברי עם המפקחת ותשאלי אותה מה אפשר לעשות.
(אני מטפלת תמ"ת ולמרות ובגלל.... אני אומרת את זה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
כמעט אבל לא מדויק.
העליה בשכר ככה"נ תהיה השנה ב100 ש"ח ע"ח ההורים בלבד.
בנוסף חישוב ההוצאות כמו שאמרת משתנה וההוצאות כביכול פוחתות, מה שאומר שנצטרך לשלם יותר מס הכנסה,
שזה אומר שהכסף הנוסף שאתם תשלמו ילך למדינה,
כל נושא העליה בשכר התחיל מזה שהוועדה קבעה שההוצאות של המשפחתונים גדלו ולכן אמורים להגדיל את השכר,
ומה שיצא בסוף זה שמעבירים כסף מהכיס שלכם לכיס של המדינה,
אז נכון שאנחנו - בעלות המשפחתונים רוצות העלאה אבל הבעיה שלנו עכשיו שזה על חשבונכם ולא ע"ח המדינה.
אז אל תתרעמו עלינו כ"כ.
ובשביל ההוגנות אני אוסיף שלכולם הודעתי שאני שובתת ולהורים הודעתי שבלי לספר לא"א אני עובדת רגיל,
ככה כולם הרוויחו - למאבק הציבורי אני לא מפריעה ואת ההורים לא תקעתי (ואני גם לא מפסידה את המשכורת של היום הזה.
תודה על החידוד.
אני ח"ו לא מתרעמת עליכן בכלל!! אני מבינה את העוולות שנעשות למטפלות המשפחתונים ומקבלת את השביתה כמו שהיא כי אני יודעת שזה תועלת הבן שלי בעיקר.
ומי שילך אחורה לאשכולות אחרים בנושא יוכל לראות טוב את דעתי על העניין (בלי לסתור את הכאב על ההפסד האישי שלי מהעניין כי קבעתי מראש המון דברים ליום הזה שסוף סוף אוכל לשוב למסלול)

לגבי הכסף, איפה מופיע שאמורים לקבל את זה מהמטפלת? כי לי היא לא אמרה כלום והיא תמיד מאד הוגנת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
מקווה שזה בסדר לקפוץ על האשכול. (אם לא אז אני אמחק)

יש עוד מקומות בארץ שהמעונות פועלים רק בחלק מהקבוצות כי אין מספיק מטפלות????

הנכד שלי עדיין לא התחיל מעון כי אין מטפלות!!!

היום אמרו להם שכנראה עד אחרי החגים יהיה כך.
באחיסמך--
 
  • תודה
Reactions: nar
  • הוסף לסימניות
  • #46
לגבי הכסף, איפה מופיע שאמורים לקבל את זה מהמטפלת? כי לי היא לא אמרה כלום והיא תמיד מאד הוגנת.
האמת לא ראיתי את זה מופיע,
אבל נראה לי לא הגיוני לא להחזיר להורים, הרי זה לא חופשה שנקבעה מראש ולא משהו מטעם ההנהלה,
אלא משהו אישי שהמטפלת מחליטה על זה, באיזה זכות היא יכולה לקחת חופש ע"ח ההורים?
ולפי מה שידוע לי לפחות בעיר שלי לא בדקו בכלל את הנושא מבחינה הלכתית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
תודה על החידוד.
אני ח"ו לא מתרעמת עליכן בכלל!! אני מבינה את העוולות שנעשות למטפלות המשפחתונים ומקבלת את השביתה כמו שהיא כי אני יודעת שזה תועלת הבן שלי בעיקר.
ומי שילך אחורה לאשכולות אחרים בנושא יוכל לראות טוב את דעתי על העניין (בלי לסתור את הכאב על ההפסד האישי שלי מהעניין כי קבעתי מראש המון דברים ליום הזה שסוף סוף אוכל לשוב למסלול)

לגבי הכסף, איפה מופיע שאמורים לקבל את זה מהמטפלת? כי לי היא לא אמרה כלום והיא תמיד מאד הוגנת.
 

קבצים מצורפים

  • procedures_daycareactivitystrikeweather.pdf
    KB 14.6 · צפיות: 50
  • הוסף לסימניות
  • #49
אני מתכוונת לשלוח מייל ואולי להתקשר דווקא בגלל שהמשפחתונית שלי לא שובתת.
אני בהחלט בעד להיטיב לה את התנאים - ברגע שאני לא מרגישה כלי בידיהן אני מוכנה לנסות לתרום את חלקי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
האם השביתה הזו מענין משהוא?
למה לא מגישים צוי מניעה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
המטפלת הודיעה לי שיש שביתה היום במשפחתונים של התמ"ת ותעבוד היום ותקח חופש יום אחר,
האם זה נכון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אני ח"ו לא מתרעמת עליכן בכלל!! אני מבינה את העוולות שנעשות למטפלות המשפחתונים ומקבלת את השביתה כמו שהיא כי אני יודעת שזה תועלת הבן שלי בעיקר.
בעצם מדובר בתיקון סביר ונורמלי.
1. הוצאות המטפלת אינם כ2500 ש"ח לחודש !
יותר סביר להחשיב זאת כמשכורת כיוון שזה גם באמת כך.
המטפלת מרויחה בזה שזה נחשב משכורת לגבי כמה דברים [לידה, פיצויים, אבטלה ועוד].
2. יש אינפלציה וכל הדברים עולים. גם המשפחתונים. מה לעשות זה החיים ?
מטפלת פרטית גם מעלה את שכרה.

אם כבר עוולות.
מטפלות המשפחתונים עצמם עושות כמה עוולות
אציין כמה שסבלתי מהם
א. הם אינם נותנות לממלאות המקום שלהם [כשהם יולדות] את מלא השכר.
ב. הם לא עובדות את כל השעות שלהם וכל הזמן מבקשות מההורים 'להתחשב' בהם ...
[האם אנחנוכ ל הזמן מבקשים ורומזים למטפלת שאנחנו מבקשים מהם להתחשב ולהוסיף שעות ? ].
ג. מרדימות את הילדים שעות ארוכות ...
ד. בצומות הם גומרות ב2. כך שלפעמים אני ואשתי צמנו והמטפלת לא צמה, אבל היא גמרה ב2.
ה. הם לפעמים מדברות בטלפון ומטפלות בעניינים שלהם חלק נכבד מהזמן.

ולא נעים להתלונן היות ולא רוצים לפגוע במטפלת ובמיוחד שהילד שלך בידים שלה.

בקיצור
לי אישית נמאס מהמשפחתונים.
ופעם אפילו עזבתי משפחתו באמצע השנה ושלחתי לגן-פרטי.
למרות שהפסדתי את כל הסבסוד של התמ"ת [והיה לי סבסוד גבוה].

אז אם כבר מדברים על עוולות

יש למטפלות המשפחתונים הרבה מה לשפר ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
בקשר לתגובה הקודמת:
איזו מטפלת מתחילה היום ב7:00?
ואני מתכוונת למטפלות שהורידו את יום שישי, ואמורות לעבוד במקום זה א-ה 7:00-16:30
וההורים כבר צריכים לצאת לעבודה
ועוד משהו לא הגיוני-
רושמים את הילד, מתחילה השנה ואז מקבלים חוזה מוטה לטובתה
והילד כבר תקוע אצלה
אין עוד תחום כזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
בקשר לתגובה הקודמת:
איזו מטפלת מתחילה היום ב7:00?
ואני מתכוונת למטפלות שהורידו את יום שישי, ואמורות לעבוד במקום זה א-ה 7:00-16:30
וההורים כבר צריכים לצאת לעבודה
ועוד משהו לא הגיוני-
רושמים את הילד, מתחילה השנה ואז מקבלים חוזה מוטה לטובתה
והילד כבר תקוע אצלה
אין עוד תחום כזה
בואו לא נכליל.
כל המטפלות באיזור שלי מקבלות את הילדים כבר ב7 ומסיימות ב4.30.
יש להן רכזת שלא מאפשרת אחרת והן בהחלט פועלות כך.
אפשר לברר על זה קודם .
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
המטפלת הודיעה לי שיש שביתה היום במשפחתונים של התמ"ת ותעבוד היום ותקח חופש יום אחר,
האם זה נכון?
יש לה זכות חוקית לשבות.
אבל...
  1. כמובן שהיא צריכה להחזיר תשלום הורים על יום זה.
  2. יום שביתה אינו יום חופש, ואין שום דרך 'לשמור אותו', אלא אם היא באמת עושה 'טובה' להורים שעובדת היום למרות השביתה, ומסכמת איתם בהסכמתם לתת לה יום אחר בהמשך השנה, כמובן בהחזר כספי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
בקשר לתגובה הקודמת:
איזו מטפלת מתחילה היום ב7:00?
ואני מתכוונת למטפלות שהורידו את יום שישי, ואמורות לעבוד במקום זה א-ה 7:00-16:30
וההורים כבר צריכים לצאת לעבודה
ועוד משהו לא הגיוני-
רושמים את הילד, מתחילה השנה ואז מקבלים חוזה מוטה לטובתה
והילד כבר תקוע אצלה
אין עוד תחום כזה
ממש לא נכון!! אני שולחת בשבע ועשרים והיא מקבלת אותה בכיף..
והן עושות עבודת קודש המטפלות
ואפשר גם להוציא אותו באמצע השנה הילד לא תקוע שם .
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
בואו לא נכליל.
כל המטפלות באיזור שלי מקבלות את הילדים כבר ב7 ומסיימות ב4.30.
יש להן רכזת שלא מאפשרת אחרת והן בהחלט פועלות כך.
אפשר לברר על זה קודם .
כנראה תלוי באזורים
באזור שלנו זה המצב,
וזו לא אחת ולא שתיים, אני מדברת מידיעה
פניה לרכזת לא עוזרת
ולא עוזר לברר קודם, כי אין מדי הרבה חלופות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
ממש לא נכון!! אני שולחת בשבע ועשרים והיא מקבלת אותה בכיף..
והן עושות עבודת קודש המטפלות
ואפשר גם להוציא אותו באמצע השנה הילד לא תקוע שם .
אי אפשר להוציא באמצע השנה
כי החוזה שקיבלנו לאחר תחילת השנה
כולל סעיף שבו מתחייבים לשלם חודש נוסף (מלא, ללא סיבסוד) לאחר עזיבה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה