- הוסף לסימניות
- #1
שלום וברכה!!
הקידומת אמנם דיון אבל זוהי גם בקשה לייעוץ בתמחור. הסיפור הוא כזה:
לצורך הפקת מוצר מודפס פנתה חברה לגרפיקאית וקיבלה ממנה שרותי גרפיקה. כמובן שהגרפיקה נעשתה לאחר עבודה יסודית על התוכן והמבנה וכו' כי מדובר במוצר שעיקרו התוכן. את מרבית התמונות קיבלה הגרפיקאית מהמפיקה שעבדה על החומר. המוצר הופק יפה ונעשה בו שימוש.
כעת התקבלה בקשה מלקוח לשכור את המוצר להדפסה חוזרת בשינויים קלים.
השאלה היא כזו: כאשר רוצים לתמחר את ההשכרה של המוצר- איך לדעתכם אמור להתחלק התשלום?
אשמח לשמוע דעתם של גרפיקאים וגם של אחרים שעמדו מצד הלקוח או המפיק, וכן אשמח להסבר מפורט ממי שיכול.
תודות ויישר כוח!!!
הקידומת אמנם דיון אבל זוהי גם בקשה לייעוץ בתמחור. הסיפור הוא כזה:
לצורך הפקת מוצר מודפס פנתה חברה לגרפיקאית וקיבלה ממנה שרותי גרפיקה. כמובן שהגרפיקה נעשתה לאחר עבודה יסודית על התוכן והמבנה וכו' כי מדובר במוצר שעיקרו התוכן. את מרבית התמונות קיבלה הגרפיקאית מהמפיקה שעבדה על החומר. המוצר הופק יפה ונעשה בו שימוש.
כעת התקבלה בקשה מלקוח לשכור את המוצר להדפסה חוזרת בשינויים קלים.
השאלה היא כזו: כאשר רוצים לתמחר את ההשכרה של המוצר- איך לדעתכם אמור להתחלק התשלום?
אשמח לשמוע דעתם של גרפיקאים וגם של אחרים שעמדו מצד הלקוח או המפיק, וכן אשמח להסבר מפורט ממי שיכול.
תודות ויישר כוח!!!
הנושאים החמים