- הוסף לסימניות
- #1
אני עובדת אצל 2 מעסיקים,
מהראשון קיבלתי דמי לידה לפי שקלול של 6 החודשים האחרונים,
ומהשני שוקללו ר 4 מתוך 6 חודשים האחרונים,
מה שאומר שקיבלתי כמה מאות שקלים פחות.
יש לציין שהרו"ח דיווחה על חודשים אלו שהיו חסרים בביטוח לאומי.
בפניה מקוונת לביטוןח לאומי ענו לי ש" על פי הבדיקה נראה שנכנס עבור שני המעסיקים."
כתבתי להם בשנית שאכן כנס מ2 המעסיקים אך החישוב היה מוטעה.
התשובה היתה "פנייה דומה טופלה על ידינו."
מה עושים? יש שם עם מי לדבר או שמתעסקים עם קירות???
מהראשון קיבלתי דמי לידה לפי שקלול של 6 החודשים האחרונים,
ומהשני שוקללו ר 4 מתוך 6 חודשים האחרונים,
מה שאומר שקיבלתי כמה מאות שקלים פחות.
יש לציין שהרו"ח דיווחה על חודשים אלו שהיו חסרים בביטוח לאומי.
בפניה מקוונת לביטוןח לאומי ענו לי ש" על פי הבדיקה נראה שנכנס עבור שני המעסיקים."
כתבתי להם בשנית שאכן כנס מ2 המעסיקים אך החישוב היה מוטעה.
התשובה היתה "פנייה דומה טופלה על ידינו."
מה עושים? יש שם עם מי לדבר או שמתעסקים עם קירות???
הנושאים החמים