מידע שימושי שיר ללדים: בבוקר באים אל ליבי הקטן

  • פותח הנושא pink
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י רותי בן שימ;1119128:
אין את זה בדיסק של 2 קולות בתוך ליבי.
יש אותו לאחותי ובדוק שאין.
לא בדיסק בקלטת ישנה מהילדות שלי
לא יודעת של מי לא כתוב עליה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י goldblatt;1119158:
לא בדיסק בקלטת ישנה מהילדות שלי
לא יודעת של מי לא כתוב עליה,

היה פעם בגל-פז אפשרות להכניס לאונקי את הקלטות של לאה פריד ושרה קיסנר ועוד.
בעלות של 10 שקל לקלטת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נראה לי של ציפי עמית.
בררי בסמינר אופקים
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לדעתי של לאה פריד ושרה קיסנר.
זה מתנגן לי בראש עם הקול מהקלטת. ואני לא מכירה קלטות של ציפי עמית.
נזכרתי במנגינה הזו יש שיר של לאה פריד על היונה:

...
שלום לך יונה
את כל כך נחמדה
שבי כאן בשקט
שבי עוד דקה
רק אגמור המרק
ואגדל עוד מעט
אז אבנה לך כאן שובך גדול על בגג

מכירות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י רותי בן שימ;1119128:
אין את זה בדיסק של 2 קולות בתוך ליבי.
יש אותו לאחותי ובדוק שאין.

נכון שם יש שיר אחר על
"שתי קולות בתוך ליבי נלחמים נלחמים כל כך..."
התבלבל לי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
כך שרו בגן שלי:
בבוקר באים אל ליבי
באים אל ליבי הקטן
שנים אורחים שאותי מבקשים
הכניסי אותנו לכאן
ושני האורחים אינם בשלום
ושני האורחים רק רבים כל היום
אחד הוא אדון אדון יצר הרע
השני אדון יצר הטוב נקרא
ניגשתי אל אמא שאלתי אותה
למי את הדלת אפתח
ואמא אמרה שמאד לי כדאי
להכניס את הטוב רק אלי
וכך עשיתי ראו הפתעה
פתאום נהייתי ילדה נפלאה
ורק אם יבוא אדון יצר הרע
אשאיר בשבילו את הדלת סגורה


ואי ואי איזו נוסטלגיה
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י חביבה;1119189:
לדעתי של לאה פריד ושרה קיסנר.
זה מתנגן לי בראש עם הקול מהקלטת. ואני לא מכירה קלטות של ציפי עמית.
נזכרתי במנגינה הזו יש שיר של לאה פריד על היונה:

...
שלום לך יונה
את כל כך נחמדה
שבי כאן בשקט
שבי עוד דקה
רק אגמור המרק
ואגדל עוד מעט
אז אבנה לך כאן שובך גדול על בגג

מכירות?

בודאי, כמה אהבתי אותו :)
במקור זה שיר ישראלי ישן אם אני לא טועה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אולי בכ"ז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אולי זה של ציפי מילוא
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
ואין לאף אחד/ת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
כמו שאמרו מעלי, השיר הוא של סמינר אופקים.
המנגינה אכן ישראלית ישנה - "מלאך מסולם יעקב"
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יש דרך להשיג את זה בסמינר אופקים?
תודה למסייעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י ליבי;1119482:
אולי זה של ציפי מילוא
נראה לי שגם ציפי מילוא למדה את זה בגן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
זה מהקלטת 2 קולות בתוך ליבי..
הלכתי לעשות חיפוש אצלי, מצטערת כרגע לא מצאתי, כנראה נעלם בדרך זו או אחרת..
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י אבש;1119846:
זה מהקלטת 2 קולות בתוך ליבי..
הלכתי לעשות חיפוש אצלי, מצטערת כרגע לא מצאתי, כנראה נעלם בדרך זו או אחרת..

נראה לי שזה לא...
כי את הקלטת הנ"ל אני מכירה ואת השיר, לא
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י שוצי;1119255:
בודאי, כמה אהבתי אותו :)
במקור זה שיר ישראלי ישן אם אני לא טועה
המנגינה, לא המילים המודבקות..
נכתב ע"י chavi9;1119891:
נראה לי שזה לא...
כי את הקלטת הנ"ל אני מכירה ואת השיר, לא

אם לא אז כנראה שזה הכל בגלל כדור אחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
בקלטת של הכל בגלל כדור אחד יש אולי רק את המנגינה וגם לא בטוח.
יש לי אותה. ואני מריצה אותה עכשיו.
כי אני עדיין מתעקשת שזה שיר שעובר בגנים ולא היה בשום קלטת עד עכשיו.

בדקתי - אין. אפילו לא משהו דומה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י רותי בן שימ;1119962:
בקלטת של הכל בגלל כדור אחד יש אולי רק את המנגינה וגם לא בטוח.
יש לי אותה. ואני מריצה אותה עכשיו.
כי אני עדיין מתעקשת שזה שיר שעובר בגנים ולא היה בשום קלטת עד עכשיו.

זה בטוח היה בקלטת. יש לי את זה בראש ביחד עם הקולות ששרים אותם, המנגינה והכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אולי שמישהו יקח פרויקט ויקליט את השיר לדורות הבאים.

במחשבה שניה, אם עד היום השיר עבר כבר כמה דורות ולא נפלו בו טעויות לשוניות, אולי עדיף להשאיר את זה כבר כך...;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י אבש;1119966:
זה בטוח היה בקלטת. יש לי את זה בראש ביחד עם הקולות ששרים אותם, המנגינה והכל.

גדלתי על כל הקלטות של הילדים של לאה פריד שרה קיסנר ציפי עמית וכל השאר. חרשנו אותם ועד היום לפעמים אנחנו יושבות כל האחיות(שכבר עברו את גיל ה 30..) ומדקלמות את הקלטות מההתחלה ועד הסוף.
אין את זה באף אחת מהן.

אני לא יודעת על איזו קלטת את מדברת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה