שיתוף: יום הולדת שלושים

  • הוסף לסימניות
  • #21
כולנו בשליחות, בבית ובחוץ.... גם אנחנו.
מה שנכון נכון...
מעריכה ומעריצה אתכם!!!
שאפו! (זה כל הכבוד בלע"ז?)
שד' יתן לכם כח ושמחה להמשיך הלאה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
כל הכבוד!!
איזה השקעה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
תודה לקלרינט על הסלוגן והעצות הטובות.
תודה על התודה! בכיף!
יצא לך מושלם!!!

גם העיצוב הגרפי, גם עריכת השולחן,
הקיפול של המפיון, עם הלוגו מעל - משהו משהו :)

הבלונים מכניסים לאווירה, הפקה מושלמת!
בעיקר נהנתי לראות איך את מתארגנת מראש...
לא מבינה על מה את מתנצלת.

אגב, כבר הייתי בטוחה אחרי ששיתפת בתמונות המרשימות שלך משולחן לילי הסדר,
שכבר לא הספקת בסוף כלום ליום הולדת...
ובסוף הפתעת אותי עם כזו חגיגה מרשימה, ועוד בערב פסח! שאפו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
איזה הפקה--- מוווווושלמת!!
אשת חיל ממש!
אהבתי את שילובי הצבעים שחור-זהב-לבן
יומיים שאני מחפשת באליאקספרס את הבלונים --ליומולדת של בעלי - ורוצה להספיק להזמין -
ולא מצליחה לאתר את אותו דבר:( עוגה מבלונים ומעליו מספר. ראיתי רק בגווני ורוד.
אם תוכלי להקפיץ קישור אשמח מאד!
(אולי רואים את זה באלי רק מאיטליה... מה אומרות? כדאי לטוס לשם- כדי להזמין?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
קיבלתי מלא בקשות בפרטי ללוגו פתוח אז הוא כאן בקובץ מצורף. מקווה שתסתדרו

איזה הפקה--- מוווווושלמת!!
אשת חיל ממש!
אהבתי את שילובי הצבעים שחור-זהב-לבן
יומיים שאני מחפשת באליאקספרס את הבלונים --ליומולדת של בעלי - ורוצה להספיק להזמין -
ולא מצליחה לאתר את אותו דבר:( עוגה מבלונים ומעליו מספר. ראיתי רק בגווני ורוד.
אם תוכלי להקפיץ קישור אשמח מאד!
(אולי רואים את זה באלי רק מאיטליה... מה אומרות? כדאי לטוס לשם- כדי להזמין?)

מקווה שהבנתי אותך.
קניתי בלונים שחורים ובלונים זהב ובלוני מספרים והרכבתי לבד
הבעיה שלא קראתי את האותיות הקטנות לכן היו בחבילה בלונים זהב בכמה גדלים אז לא יצא לי ממש זהה.
בכל מקרה, זה קל מאד להכנה והיה אטרקציה גם בתמונות במהלך הארוע ובסופו.
האמת שרק בשביל זה קניתי אותם, כדי להוסיף עניין בתמונות....
 

קבצים מצורפים

  • לוגו30.pptx
    4.4 MB · צפיות: 651
  • הוסף לסימניות
  • #26
@נורית, ההודעה הפרטית שאני שולחת אליך לא נשלחת. הקובץ מצורף בהודעה שמעל
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
הפקה מדהימה ברמה וכל ההתנצלויות וההסברים שלך רק הופכים את ההפקה למדהימה יותר!!
הרבה הצלחה בהמשך... מחכים לעוד רעיונות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
מדהים ביותר!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אדיר!!!
אפשר אולי לקבל את זה ?
כי אני צריך את זה בדחיפות ליום הולדת של שלושים!!!
זה פשוט נראה משהו מדהים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
ואוווווווווווווו
עיצוב מדהים!
אני בדיוק מעצבת למישהו לחתונת הכסף, והבאת לי רעיון......
מהמם!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
כולנו בשליחות, בבית ובחוץ.... גם אנחנו.
(אכן באיטליה) ארבע משפחות ליטאיות, פתחנו פה גן ילדים ובית ספר עד כיתה א'.
בעז"ה שנה הבאה גם ב'.....
אני רואה שהקפיצו את זה.
מושלם העיצוב!!!! הלוואי עלי שאשקיע כמוך...

את עדיין באיטליה? ספרי חוויות קורונה ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
  • הוסף לסימניות
  • #34
זו לא אומנות ולא יצירה אבל בגלל שעזרתן לי בזמנו המון אני משתפת
אספתי ברכות, יותר משלושים לספר מרכש. חברים ורבנים מהעבר הקרוב והרחוק וגם מההווה.
הזמנתי את החברים והחברותות שלו לארוחת ערב בהפתעה, כשחשבתי על הרעיון לא חלמתי שאני יעשה פסח בבית אבל לא רציתי לוותר אז עשיתי בקטנה.
בלונים באדיבות אליאספרס. אין לי קישורים לצערי, הרנר מפוספס שחור לבן לא הגיע עד עצם היום הזה, נאלצתי לקנות את הרנר היחיד שהיו בחנויות לא בצבע אדום הירוק משאריות חגאות הגויים כאן.
התמונות של השולחן חלקיות לגמרי. הוצאתי בנגלות.
פסטות מוקרמות מכל מיני סוגים,
מוס, קצת עוגות.
והעיקר עוגת מספרים מפושלת.
זה יכול לקרות רק פה. קראתי איפה שהו שכדאי להרכיב אותה ברגע האחרון, כשהכל היה מוכן והחברים כבר היו בדרך הקצפתי את השמנת ו.... היא לא הקציפה.
מסתבר שעברה בדרך לחנות הכשרה שלנו כמה הפשרות והקפאות שדפרו אותה.
עוגת יום הולדת אחרת לא היתה לי רק קצת ריצ' לשכבה אחת בדיוק.
כפרת עוונות.....
בסוף הגיעו עשר אנשים יותר מאלו שאישרו את השתתפותם אז גם זה חוסל עד תום
תודה לקלרינט על הסלוגן והעצות הטובות.
מתנה לא קניתי.....
מצרפת את הכריכה והפנים אולי יביא למישהי תועלתצפה בקובץ המצורף 473808 צפה בקובץ המצורף 473809 צפה בקובץ המצורף 473810
הכל מושלם!!
אפשר הוראות לקיפול מפיות הזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
איך עשית את
אני עשיתי בפאוור פונט. יכולה לשלוח לך פתוח
זה בפאוור-פוינט?
מדהים!
הכול מדהים!

עריכה - עכשיו ראיתי את הקובץ הפתוח. את מקורית ומוכשרת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
איזה השקעות!!
מעניין מה יהיה ביומולדת 40...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
@הדסדס היקרה,
לוגו מושלם והפקת אירוע מושלמת.
בגלל שהיית מאוד נדיבה, השתמשתי בלוגו למחנה נשים בשילוב יום הולדת שלושים
מצרפת כאן לתועלת הכלל

תודה ענקית על הרעיון והביצוע
ותודה עוד יותר על הקבצים המצורפים.

2_LI.jpg
30.png
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה