- הוסף לסימניות
- #1
אני רוצה לשתף אתכם בנס חנוכה שקרה לנו אתמול ואבקש תגובות, אבל לא תגובות היסטריות בסגנון של "לדווח לשר הביטחון".. והמבין יבין..
הבן והבת שלי נוסעים כל יום לחיידר ולגן הלוך וחזור בהסעה. אני שונאת את העובדה שהם נוסעים בהסעה, לדעתי הורה צריך לראות את הילד שלו נכנס לגן וגם להחליף מילה עם הגננת וכד' אבל במקרה שלנו אין אפשרות כרגע וזהו.
אז ככה שאתמול, לאחר שהילד שלי איחר להגיע ביותר מעשרים דקות וניסיתי להתקשר לנהג ולאשתו כל שתי דקות והשיחה הועברה לתא הקולי, ובעלי כבר החל לחפש את הילד ברחובות וכד', נעצרה ההסעה ליד הבית שלנו, והילד שלי ירד ממנה לבדו. לשאלת בעלי "מה קרה ואיפה הייתם עד עכשיו"? ענה הנהג הנבוך שהוא שכח היום את הילד בהסעה (בטעות, בטעות, בטעות כמובן) וקפץ לברית. בקיצור, הילד היה בהסעה במשך כרבע שעה לבדו! ילד בן ארבע וחצי שכל דקה בשבילו היא נצח!
בעלי ההמום לא ידע מה להגיב, וחוץ משתיקה של הלם לא אמר דבר. אבל שתינו הסתובבנו כל היום בהרגשה של מצד אחד נס, נס חנוכה! שב"ה זה נגמר בטוב, ומצד שני, הצילו!!! לא רוצה לחשוב... ואיך מגיבים לנהג הזה..
אני התקשרתי אליו בהמשך, דיברתי איתו מתוך זעזוע ואסרטיביות (ומצד שני מתוך שמירה על כבודו, הוא אדם טוב, זו הייתה טעות ולא זלזול או משהו) שלדעתי הוא חייב לקחת מלווה להסעה. הוא התנצל מאוד מאוד ואמר שזה לא יקרה ושעפ"י חוק רק הסעות של עירייה חייבות במלווה.
בקיצור.. בסופו של דבר יצאתי מהשיחה בהרגשה שעשיתי לו "נו, נו, נו" אבל שזה ממש לא מספיק מבחינתי. הוא מצידו התנצל ביקש סליחה, אבל זה לא זה. הוא לא העליב אותי שהוא צריך לבקש סליחה, הוא עשה מעשה חסר אחריות בכך שלא בדק את ההסעה לוודא שהיא ריקה לפני שירד מהרכב ולדעתי הוא חייב לשנות משהו מהותי.
דעתכם??? יש משהו שאני צריכה לעשות עוד? אני לא הולכת לפנות למשטרה, כך שאל תציעו את האופציה הזו. אבל משהו יעיל, נכון שאני צריכה לעשות? אנחנו ממש נבוכים..
הבן והבת שלי נוסעים כל יום לחיידר ולגן הלוך וחזור בהסעה. אני שונאת את העובדה שהם נוסעים בהסעה, לדעתי הורה צריך לראות את הילד שלו נכנס לגן וגם להחליף מילה עם הגננת וכד' אבל במקרה שלנו אין אפשרות כרגע וזהו.
אז ככה שאתמול, לאחר שהילד שלי איחר להגיע ביותר מעשרים דקות וניסיתי להתקשר לנהג ולאשתו כל שתי דקות והשיחה הועברה לתא הקולי, ובעלי כבר החל לחפש את הילד ברחובות וכד', נעצרה ההסעה ליד הבית שלנו, והילד שלי ירד ממנה לבדו. לשאלת בעלי "מה קרה ואיפה הייתם עד עכשיו"? ענה הנהג הנבוך שהוא שכח היום את הילד בהסעה (בטעות, בטעות, בטעות כמובן) וקפץ לברית. בקיצור, הילד היה בהסעה במשך כרבע שעה לבדו! ילד בן ארבע וחצי שכל דקה בשבילו היא נצח!
בעלי ההמום לא ידע מה להגיב, וחוץ משתיקה של הלם לא אמר דבר. אבל שתינו הסתובבנו כל היום בהרגשה של מצד אחד נס, נס חנוכה! שב"ה זה נגמר בטוב, ומצד שני, הצילו!!! לא רוצה לחשוב... ואיך מגיבים לנהג הזה..
אני התקשרתי אליו בהמשך, דיברתי איתו מתוך זעזוע ואסרטיביות (ומצד שני מתוך שמירה על כבודו, הוא אדם טוב, זו הייתה טעות ולא זלזול או משהו) שלדעתי הוא חייב לקחת מלווה להסעה. הוא התנצל מאוד מאוד ואמר שזה לא יקרה ושעפ"י חוק רק הסעות של עירייה חייבות במלווה.
בקיצור.. בסופו של דבר יצאתי מהשיחה בהרגשה שעשיתי לו "נו, נו, נו" אבל שזה ממש לא מספיק מבחינתי. הוא מצידו התנצל ביקש סליחה, אבל זה לא זה. הוא לא העליב אותי שהוא צריך לבקש סליחה, הוא עשה מעשה חסר אחריות בכך שלא בדק את ההסעה לוודא שהיא ריקה לפני שירד מהרכב ולדעתי הוא חייב לשנות משהו מהותי.
דעתכם??? יש משהו שאני צריכה לעשות עוד? אני לא הולכת לפנות למשטרה, כך שאל תציעו את האופציה הזו. אבל משהו יעיל, נכון שאני צריכה לעשות? אנחנו ממש נבוכים..
הנושאים החמים

Reactions: בלת"ק (:, מעין רקובסקי, אא-אסתר ועוד 2 משתמשים5 //