- הוסף לסימניות
- #1
שלום לכולם
מדבר הגבאי של ביהכנ"ס ביקשתי מגרפיקאי שיכין לי שלט וזו התוצאה [אתם יכולים לכתוב כאן חוות דעת ושיפורים והוא יעבור על זה פשוט אין לו חשבון בפרוג אז הוא לא יכל לפתוח את האשכול ]
השלט https://docs.google.com/file/d/0B_GacmlWBLP0TjdYOE1BRElvYVU/edit?usp=sharing
לצפייה באיכות יותר טובה http://www.myg.co.il/index.php?loc=down&pic=phpQFKzYN.tif
תודה לעוזרים
מדבר הגבאי של ביהכנ"ס ביקשתי מגרפיקאי שיכין לי שלט וזו התוצאה [אתם יכולים לכתוב כאן חוות דעת ושיפורים והוא יעבור על זה פשוט אין לו חשבון בפרוג אז הוא לא יכל לפתוח את האשכול ]
השלט https://docs.google.com/file/d/0B_GacmlWBLP0TjdYOE1BRElvYVU/edit?usp=sharing
לצפייה באיכות יותר טובה http://www.myg.co.il/index.php?loc=down&pic=phpQFKzYN.tif
תודה לעוזרים
הנושאים החמים