כללי שנה טובה ומשודרגת :)

  • הוסף לסימניות
  • #1
אז סופסוף הגיע התור של הלוגו......
אשמח מאד לקבל הערות על הלוגו, הסלוגן ומה שמסביב
תודה!

צפה בקובץ המצורף 208698
 

קבצים מצורפים

  • שנה משודרגת.jpg
    KB 120 · צפיות: 23
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י album;1376587:
אז סופסוף הגיע התור של הלוגו......
אשמח מאד לקבל הערות על הלוגו, הסלוגן ומה שמסביב
תודה!

צפה בקובץ המצורף 208698

יפה נקי ושונה!
בקטנה- את השם על האלבום יש צורך בהטייה קטנה מקבילה לאלבום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י pinati;1376631:
יפה נקי ושונה!
בקטנה- את השם על האלבום יש צורך בהטייה קטנה מקבילה לאלבום.

זה בעיה? גם אני שמתי לב שזה יוצר אשליה של עקום
לפי הסרגלים זה ישר
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
את צריכה לשנות את הפרסקטיבה-
עשיתי לך דוגמא-
 
  • הוסף לסימניות
  • #5

קבצים מצורפים

  • 000.PNG
    KB 12.1 · צפיות: 0
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י album;1376673:
את בטוחה?
כי זה יהיה יותר מידי
אני צריכה לשנות את הזיות של האלבום
ככה אולי?
צפה בקובץ המצורף 208706

יותר טוב אך עדיין מפריע לי. הטעות שלך שאת מתחשבת בתוספת של ה L וה B .
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אהבתי נקי ויפה
משדר מיקצועיות
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הלוגו מקסים!

רק להטות טיפה את המילה שתהיה מקבילה לקו התחתון של האלבום וזה מושלם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כתובת המייל נראית שגויה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י eden7115;1376697:
הלוגו מקסים!

רק להטות טיפה את המילה שתהיה מקבילה לקו התחתון של האלבום וזה מושלם!

עדיין עקום.
אצטרך לסדר את האלבום בעצמו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני מסתבכת עם זה. זה נורא?
עד שהגעתי לתוצאה של האלבום, אם אני משנה פיפס אחד, זה כבר לא זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י album;1376883:
אני מסתבכת עם זה. זה נורא?
עד שהגעתי לתוצאה של האלבום, אם אני משנה פיפס אחד, זה כבר לא זה.

את רוצה לשלוח לי קובץ פתוח במייל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מאד יפה,
מינימליסטי ומאפיין.

לגבי הכיתוב- צריך להיצמד לחוקי הפרספקטיבה, גם אם לא באופן מוחלט,
מצרפת דוגמא ל-2 נקודות המגוז שנוצרות מהכריכה שלך, מהם צריך למשוך את הקווים בתוכם יהיו האותיות:
צפה בקובץ המצורף 208738

ובצורה קרובה יותר- ניסיתי לעשות רישום המזכיר אותיות,
כל אות צריכה לשבת על קו שמגיע מנקודת המגוז בחלקה העליון ובחלקה התחתון של האות.
אותיות שבולטות מהשורה כמו ל ו-ק כמובן שרק הגוף בתוך הקווים והבליטה מבחוץ:
צפה בקובץ המצורף 208737

היות והפרספקטיבה כאן קלה ולא מאד מורגשת, אפשר קצת לזייף...
מקווה שהובנתי, אם לא- אסביר בפרוט יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י revrut;1376970:
מאד יפה,
מינימליסטי ומאפיין.

לגבי הכיתוב- צריך להיצמד לחוקי הפרספקטיבה, גם אם לא באופן מוחלט,
מצרפת דוגמא ל-2 נקודות המגוז שנוצרות מהכריכה שלך, מהם צריך למשוך את הקווים בתוכם יהיו האותיות:
צפה בקובץ המצורף 208738

ובצורה קרובה יותר- ניסיתי לעשות רישום המזכיר אותיות,
כל אות צריכה לשבת על קו שמגיע מנקודת המגוז בחלקה העליון ובחלקה התחתון של האות.
אותיות שבולטות מהשורה כמו ל ו-ק כמובן שרק הגוף בתוך הקווים והבליטה מבחוץ:
צפה בקובץ המצורף 208737

היות והפרספקטיבה כאן קלה ולא מאד מורגשת, אפשר קצת לזייף...
מקווה שהובנתי, אם לא- אסביר בפרוט יותר
תודה על ההסבר המפורט!!! גם פינתי הציעה לי לשנות את הפרספקטיבה
השאלה היא, האם בכלל חובה להתייחס לחוקי הפרספקטיבה בלוגו?
לא הייתי רוצה לגעת בפרספקטיבה של האותיות.
לכן אולי אאלץ לשנות את הכריכה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
את לא חייבת להתיחס לחוקים בצורה מוחלטת, אבל לדעתי כן כדאי לתת מעט ממנה בגלל המראה ולא בגלל 'החוקים',
כרגע הכיתוב נראה לא מתאים, וחבל כי צורת האלבום יפה בסימבוליות הפשטנית שלה, עיוות קל בטקסט יעשה את זה לדעתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
גם אני חושבת שלא צריך לשנות פרספקטיבה שצורה מודגשת ממש שתעוות את האותיות כמו בדוגמא לעייל.
רק קצת, טיפ-טיפונת. בלי מתיחה.
את יכולה לשלוח לי פתוח ואדגים לך את כוונתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
עבודה יפה, נקייה ומקצועית!
עלי והצליחי:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י eden7115;1377044:
גם אני חושבת שלא צריך לשנות פרספקטיבה שצורה מודגשת ממש שתעוות את האותיות כמו בדוגמא לעייל.
רק קצת, טיפ-טיפונת. בלי מתיחה.
את יכולה לשלוח לי פתוח ואדגים לך את כוונתי.

כוונתך לזה (התחתון)-?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לענ"ד זה גם לא יושב טוב, אם כי קצת יותר טוב מהקודם,
אולי לתת את ההטיה של האותיות בממוצע ההטיה של הלמעלה + הלמטה, ז"א, לא להיצמד בזווית לא של החלק העליון ולא של החלק התחתון אלא משהו באמצע
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא לזה התכוונתי.
יותר כמו שכתבה revrut, משהו באמצע.
שלחו אלי, הכי קל :)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה