כללי שנה טובה ומשודרגת :)

  • הוסף לסימניות
  • #21
לדעתי זה מקסים ככה, אל תעקמי!
זה לוגו... והוא צריך להיות נקי וישר,
לא צריך להתחשב בפרספקטיבה, כי זה הצורה גם עומדת בפני עצמה כלוגו ללא קשר לסימבוליות של האלבום.
מיוחד ממש!
(הדוגמא שהעלית בשעה 8:57 אולי אפילו יותר טובה כי היא מסתדרת לכל הדעות :) )
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
התכוונתי למשהו כזה.
צפה בקובץ המצורף 208766
דרך אגב, הכתב בעברית הישר בתוך המודעה פשוט נפלא - זה רק האנגלית שקצת צורם...
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-2.png
    KB 200.9 · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #23
תודה רבה לכל העוזרות!!
אני עדיין לא סגורה על הטיית הטקסט...
אשמח לשמע עוד דעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אולי eden7115 באמת צודקת?
ואם את כותבת באנגלית פשוט תהפכי את האלבום ל"אלבום באנגלית" שנפתח משמאל לימין?! ואז לא יראו כל מיני דברים מוזרים...
סה"כ מאד יפה ומכובד!! (גם הצבע כמובן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מבינה את ההתלבטות
אבל בכ"ז, נראה שהמוטה נראה הרבה יותר טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אהבתי את הרעיון של האלבום עם העלה.
זה מאלף!!!!

סתם כך, אולי תנסי בסלוגן פסיק במקום המקף
אלבום, אמנות דיגטלית ברמה אחרת

תצליחי!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לדעתי, הישר!
זה לוגו, הוא לא אמור להיראות ריאליסטי...
אם לשנות פרספקטיבה - אז של הסימבול, לא של המילים, זה משדר, משהו מאוד יוקרתי ויציב, וברגע שמתחילים לשנות פרספקטיבה זה מאבד את זה.

אגב, לוגו מקסים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י HERSHY;1377933:
אם לשנות פרספקטיבה - אז של הסימבול, לא של המילים, זה משדר, משהו מאוד יוקרתי ויציב, וברגע שמתחילים לשנות פרספקטיבה זה מאבד את זה.

צודק.
הרבה יותר הגיוני וגם יותר יפה :)
צפה בקובץ המצורף 208837
 

קבצים מצורפים

  • לוגו חדש מסובב.png
    KB 30 · צפיות: 19
  • הוסף לסימניות
  • #29
הרשי,
זה מה שאני טוענת כל הזמן. הסברתם אותי מעולה
ועדן, אני רואה שהשתלטתם לי על הלוגו...:eek:
אבל אין מה לומר, הצלחת לעשות את זה טוב! ;)

'זהו זה', תודה על ההערה, אנסה
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י album;1378112:
ועדן, אני רואה שהשתלטתם לי על הלוגו...:eek:
אבל אין מה לומר, הצלחת לעשות את זה טוב! ;)

:)
דברים טובים עוברים;)
באמת עכשיו זה מושלם!! (בעיני לפחות):)
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
הלוגו מקסים
כדי שיהיה גם נכון מבחינת פרספקטיבה, וגם נכון מבחינת מראה (נקי ומכובד) -
האלבום צריך להיות בזוית כזו שהכריכה שלו היא זו שעומדת ישר, והחלק הפתוח בפרספקטיבה.
איך בודקים שזה נכון?
כל הקוים המאונכים צריכים להיות מקבילים זה לזה.
בדוגמה האחרונה למשל -
הקוים של ה-M וכמובן של שאר הטקסט אינם מקבילים לשוליים של הספר
צריך להטות את הספר עוד, עד שקוי האורך של המסגרת יעמדו בדיוק במקביל לטקסט
(כדי לדייק - פןתחים שכבה מעל הלוגו, מותחים קוים מאונכים ישרים שיושבים על קוי האורך של הטקסט והסימבול, ומוודאים שהם מקבילים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אריאל'ס, מבחינה טכנית אין אפשרות לעשות את מה שאת מציעה בצורה הנוכחית של האלבום מבלי ליגוע בטקסט.
שימי לב שקווי האורך של האלבום עצמו אינם מקבילים זה לזה - כך שהדרך היחידה בה הטקסט יכול להיות מקביל אליהם זה ע"י טיפול בו, מה שנוכחנו לראות שמתקבל פחות יפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י ariels;1378207:
הלוגו מקסים
כדי שיהיה גם נכון מבחינת פרספקטיבה, וגם נכון מבחינת מראה (נקי ומכובד) -
האלבום צריך להיות בזוית כזו שהכריכה שלו היא זו שעומדת ישר, והחלק הפתוח בפרספקטיבה.
איך בודקים שזה נכון?
כל הקוים המאונכים צריכים להיות מקבילים זה לזה.
בדוגמה האחרונה למשל -
הקוים של ה-M וכמובן של שאר הטקסט אינם מקבילים לשוליים של הספר
צריך להטות את הספר עוד, עד שקוי האורך של המסגרת יעמדו בדיוק במקביל לטקסט
(כדי לדייק - פןתחים שכבה מעל הלוגו, מותחים קוים מאונכים ישרים שיושבים על קוי האורך של הטקסט והסימבול, ומוודאים שהם מקבילים)

נושא מעניין, בעיני זה מושלם כי אני רואה את האלבום כך פחות או יותר (כאילו הכריכה נפולה קדימה, מובן?:))-
ואז זה כן מקביל
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אז עדיף להשאיר את האלכסון החזק.
כי אז יהיה ברור שזו לא טעות בפרספקטיבה
כרגע זה לא כאן ולא שם, וזה קצת כואב בעין ;):)
אני כן חושבת שיש דרך לעשות זאת יפה, ובכל אופן כדאי לנסות, לא?
בכל זאת לוגו, והוא ילווה את העסק תקופה ארוכה בעז"ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
דיון מעניין.
(מזכיר את הימים הטובים :))

לדעתי, בשביל להגיע למה שאריאל'ס מתכוונת צריך לעבוד עם צורת מלבן במקום הצורה שבלוגו.
משהו כמו פה (יש גם דוגמא של האלבום מזוית אחרת).
צפה בקובץ המצורף 208855
 

קבצים מצורפים

  • לוגו חדש ישר.png
    KB 66.9 · צפיות: 20
  • הוסף לסימניות
  • #36
היי חברה,
לא להרוס לי את הלוגו!!! :eek: :eek:


:) :)
בכוונה יצרתי זוית מעניינת לאלבום-לא ראליסטית בכלל, כי ככה זה נראה לי יותר מיוחד.

אז בבקשה, אני לא מבינה בכללים, אם אתם יכולים למצא חוק שכן מצדיק את חוסר הסימטריה נשמח מאד לשמוע ולהרגיע את כולם.

נראה לי שמה שעדן העלתה עם האלבום המסובב הכי לענין בשבילי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אלבום, אני מסכימה איתך :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י album;1378346:
היי חברה,
לא להרוס לי את הלוגו!!! :eek: :eek:

מי מדבר עליך? :D

ברור, הלוגו הלפני אחרון (בתגובה 28) שעדן העלתה הוא מעולה מכל הבחינות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י album;1378346:
היי חברה,
לא להרוס לי את הלוגו!!! :eek: :eek:


:) :)
בכוונה יצרתי זוית מעניינת לאלבום-לא ראליסטית בכלל, כי ככה זה נראה לי יותר מיוחד.

אז בבקשה, אני לא מבינה בכללים, אם אתם יכולים למצא חוק שכן מצדיק את חוסר הסימטריה נשמח מאד לשמוע ולהרגיע את כולם.

נראה לי שמה שעדן העלתה עם האלבום המסובב הכי לענין בשבילי...

חוק בפרספקטיבה? לא תמצאי שמצדיק
אבל - כמו שכתבתי למעלה- אם האלכסון נשאר חזק, ברר לכולם שאין פה טעות אלא שזה נעשה בכוונה, כמו שכתבת
במקרה הזה אין כללים, למה? כי כך המעצבת החליטה וזהו. :) הרי זה לא ציור ריאליסטי (שאז אי אפשר לעוות) אלא אימג' של מסגרת שמזכירה צורת אלבום. תמיד אפשר לטעון שזה "רק מסגרת".

אגב, הסט של השנה טובה מתוק מדבש
אני גם קצת בקטע של סקרפבוקינג (כתחביב) ואהבתי!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה