התייעצות תגידו, גם אתם הרגשתם משהו מאוד רוחני בעצרת?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
בעצרת הקודמת הייתי גם, היה מרומם , ללא ספק
אבל פה היה יותר השתפכות של תפילה וזעקה לבורא עולם,בעיני יותר ממעמקי הלב,
כי אז הגזרות יותר ריחפו באוויר,
ועכשיו המצב יותר קשה,
כבר יש עשרות בכלא,
וסנקציות נוראיות על האברכים ובחורי ישיבות,
זה היה תפילה מעומק הלב, עם הרבה דמעות , מאות אלפי הנשים
הצלחת המעמד בעצם קיומו- לתת כח להיות חלק מציבור הכי טוב בעולם, הציבור החרדי, על כל גווניו
אחדות
וגם התבגרנו ב11 שנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
רק רוחניות?
זה לא היה יום כיפור קטן
זה היה יום כיפור גדול. ענק!!!
הסליחות המרגשות, קבלת עול מלכות שמיים....
וואוו
ראו אחר כך בברור על האנשים את הגאווה של להיות חרדי
פתאום יש אש בעיניים, אש בלבבות
ראיתי מלא וויכוחים יפים שהיו בין חרדים למזרחיסטים אחר כך
פשוט מרגש!
איזה להט! איזה קדושה!
ברור לי שזה רק בעקבות הכינוסים האחרונים....
והחלטות העצרת בסוף!!! צמרמורות!!!!
רק מאד מאד חבל שלא היו שירים בסוף ונאומים
אם זה היה - היה אפשר לסגור את כל הישיבות לנושרים ....
לענ"ד צריך לעשות עצרת המליון כל שנה בזמן הזה.
אין להשוות את הציבור החרדי של לפני להוא שאחרי.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
ולהשם אמרתי: "היה פעם בהיסטוריה משהו כזה... מאז מעמד הר סיני"?

חברים... היה? אשמח לתשובה...
אני חושב שמאז מתן תורה לא היה כזה דבר. אמיתי.
כל מקום - מהבוקר! אנשים הולכים ושרים, נוסעים והולכים שעות בשביל להתפלל
האוטובוסים ורחובות מלאים באנשים שמדברים ב... לימוד
והתפילה...
וואי איזה דבר נדיר
והאחדות המטורפת בין החרדים
היתה פשוט הרגשה של משפחה אחת גדולה
פתאום כל חילוני היה נראה לי כל כך לא קשור
הסתכלתי על השוטרים והחיילים כאילו- אתם כאלה מסכנים שאתם לא חלק מהמשפחה הזאת...
אין אין אי אפשר להרגע מהדבר הזה
היסטוריה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
עמדתי מתחת הגשר, היה באזור הזה המון בחורים צעירים וזה לא הפריע לי בכל להרגיש ולחוות את כל הנ"ל.
ברור שמתחת לגשר היה יותר טוב, כמובן באופן יחסי תלוי באיזה צד של הגשר, ההגברה היתה בצד הנגדי של הגשר ורחוקה מהבנין של מכון הרב קוק.

חלילה, שלא יובן כאילו שאמרתי שבחורים צעירים זה דבר שמפריע, ממש לא, אדרבה עיקר העצרת היה לייקר אותם ואת תורתם והם והאברכים הצעירים הם עיקר העצרת, אשריהם ואשרי חלקם.
כתבתי שהיו באזור שלי כמות מסוימת של צעירים קלילים שחיפסו לטפס כמה שיותר גבוה וטיפסו ממרפסת למרפסת באמצעות ברזל דמוי סולם בלי שלים ובחורים אחרים שמושכים אותם למעלה, עם סיכון גבוה לצניחה ישירה על אלה שלמטה, וזה העסיק מאד את הסביבה ובפרט שגם כך בקושי שמעו, שמעו בעיקר הד מתגלגל מכמה כיוונים המילים לא ברורות עם בת קול שחוזרת על כל קול.

בדיעבד אני חושב, שהציבור הרציני נשאר במקום, מחפש פינה להתמקם ומתפלל ברצינות, אבל הקלילים שבציבור עסוקים בלעלות כמה שיותר גבוה, כך שמי שנמצא במקומות הגבוהים צריך לקחת בחשבון שהוא יהיה בסביבה קלילה יותר, וככל שתהיה יותר גבוה, תרגיש יותר קליל ופחות רציני כי האווירה פחות רוחנית ומחשמלת למרות המראה האדיר שנצפה מהגובה, ואם כן ברור שהקלי דעת שהיו מעל המנוף הגבוה לא התחשמלו כלל מהאווירת ההתעורורות הרוחנית, וחבל שהם סיכנו עצמם לריק והטרידו והפחידו את הציבור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
מי שלא חרדי -
מ-פסיד!!!!!!!!!!
ב"ה אני חושבת שכל מי שהיה אתמול בעצרת יכול לדקלם את הסיסמא הזו בגאווה ממש,
כי יש לו במה להתגאות!
הפסידו כל האחרים שהם לא שייכים אלינו,והם לא יודעים מה הם הולכים עוד להפסיד ולחטוף בהמשך...
העצרת הזו הייתה עצרת תפילה,אבל מנגד מחאה שקטה (רועמת!)על הרמיסה,
והיה מרגש במיוחד לראות את כל הגוונים מלוכדים ומאוחדים,
ובאמת מי שלא שייך-מפסיד בגדול!
צריך לחזור על עוד כאלו עצרות,רק כדי להתרגש ולזכור שאין כמו העם המיוחד שלנו...
ותודה ל @ברוך בלייער על פתיחת האשכול המרגש והמיוחד,
ולכל המשתתפים שכותבים ומשתפים ומרגשים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אני עמדתי במרפסת של בית שצופה אל העצרת, ועכשיו אני מצטער שלא ירדתי למטה, כי למעלה התחושה היא יותר של צופה מן הצד, (בפרט שעמדו שם צוותי תקשורת,) חבל!
נקוה שלא תהיה פעם נוספת ללמוד מהניסיון, (אא"כ בנסיבות אחרות,)
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
איזה מדהים! התיאורים שלכם כל כך מרגשים, אני מרגישה כאילו הייתי שם בעצמי, איזו זכות, איזה כבוד! אני בטוחה במאה אחוז שנראה בקרוב את תוצאות העצרת הזאת, נראה ניסים גדולים ואני בטוחה שמשיח כבר כאן והולך להתגלות. זה לא בבת אחת, אבל זה יקרה. מה שקרה אתמול זה משהו שלא היה מעולם! כמו שמישהו כתב - רק במעמד הר סיני היה כזה דבר.
כל כך מרגש לשמוע על האחדות, על בתי המדרש המפוצצים מאברכים ובחורי ישיבות שלומדים עד העצרת, על האוטובוסים המלאים ועל אלו שהגיעו ברגל, לראות בתמונות את תחנות הרכבת העמוסות. אין ספק שלהיות חרדי היום זו גאווה גדולה ובאמת מי שלא איתנו מפסיד בגדול!
אני מרגישה שמה שקורה עם הפצ"רית זה חלק מהישועה, לאט לאט כל הערב רב יתגלה בקלונו, וזה חלק מתוצאות העצרת אתמול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אני חושב שהסיסמא של היום הזה (ומהיום הזה) היתה צריכה להיות
מי שלא חרדי -
מ-פסיד!!!!!!!!!!
כאדם לא חרדי, הייתי בעצרת, ובאמת היו עוצמות נדירות. שמחתי מאוד להשתתף איתכם, ולהיות חלק מהדבר החשוב הזה.
בהזדמנות זו, תודה לחברי הפורום של פרוג, למנחם על הקופי החד של השלט שאיתו הלכתי כל העצרת, ולמשולש על העיצוב הגרפי (אני לא יודע איך מתייגים. אם מישהו יודע - אשמח שיתייג). קיבלתי מאות (!) תגובות חמות, ועשרות אנשים אמרו לי שזה השלט הכי מוצלח שהם ראו בכל העצרת.
ה_כיפות_באשפה_.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
אני חושבת שאנשים מתמקדים בסוף וכו
זה נכון שזה חבל שזה נגמר כך ולא היה ריקודים וצריך להעשות הסקת מסקנות מאוד ברורה בלי קשר להאסון שקרה
אבל בואו נתמקד במה שכן היה
האחדות שלמרות כל הנסיונות שרצו למנוע מכולנו לעלות לירושלים היה מאות אלפי איש
איך שהיה אחדות בין החסידים ללטאים ולספרדים
זה היה מחזה נדיר שלא היה כמוהו בסדר גודל כזה....
שמעתי שידור בקול חי וממש אהבתי איך שאבי מימרן ובצאלל קהן לא הרפו וצעקו על המשטרה.....
למרות שמשטרה התחמקה וכו
שאפו גדול להם!!!!!!
זה נקרה מעבר למקצועיות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
העצרת חידדה (בפעם המיליון) את הניתוק בין הכתבים, השדרנים ומלהגי קבוצות הוואטסאפ שבהתאם לתקציב הפרסום שקיבלו או לא קיבלו היללו או גינו בהתאמה את הארגון, את התחבורה ואת האחדות שהיתה או לא היתה, אלו שבחרו להתמקד בזוטות כמו האם העצרת היא נגד החכי"ם או לא, האם יש הסכמה על תוכן הנאומים או לא (מטומטם אחד כתב 'הכל היה בעצרת הזו מלבד אחדות...'), לבין הציבור בשטח, זה שבא בהמוניו במסירות נפש עם נכונות להיתקע בדרכים, זה שעמד כאיש אחד בלב אחד וזעק ממעמקי נשמתו 'השם הוא האלוקים' וקיבל על עצמו עול מלכות שמים....
טפו עליכם כל מחרחרי הריב חלולי המוח שמתפרנסים מיצירת וליווי מלחמות ומריבות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
כאדם לא חרדי, הייתי בעצרת, ובאמת היו עוצמות נדירות. שמחתי מאוד להשתתף איתכם, ולהיות חלק מהדבר החשוב הזה.
בהזדמנות זו, תודה לחברי הפורום של פרוג, למנחם על הקופי החד של השלט שאיתו הלכתי כל העצרת, ולמשולש על העיצוב הגרפי (אני לא יודע איך מתייגים. אם מישהו יודע - אשמח שיתייג). קיבלתי מאות (!) תגובות חמות, ועשרות אנשים אמרו לי שזה השלט הכי מוצלח שהם ראו בכל העצרת.
צפה בקובץ המצורף 2092252
חזק... איך היה לך את האומץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
קיבלתי מאות (!) תגובות חמות, ועשרות אנשים אמרו לי שזה השלט הכי מוצלח שהם ראו בכל העצרת.
גם אני מאד התלהבתי, ושמעתי עשרות אנשים שאמרו כמוני שזה השלט המוצלח והקולע ביותר בכל העצרת
וכמובן שזה שאתה החזקת אותו, משדרג בפי כמה את עוצמת המסר
וגם מי שלא ראה במקום נהנה מאד מהתמונות.
תודה לך בשם כולם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אני חייב לציין שמאד התרגשתי מתהילים שאמר רב אחד חסידי [איני מכירו ויודע שמו] בדמעות שליש שממש התרגשתי
וכן השמע ישראל של הרב אלבז היה מיוחד
והקדיש של הרב עדס זה היה המכה בפטיש
וגם איך שחסידים שרים חטאנו לפניך
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
אין דברים כאלה, אני כל כך רוצה להיות שם שוב פעם, זה מרגש ומצמרר,
כל תמונה / סרטון שאני רואהפשוט באלי לחזור לשם כי פשוט מחזיק אותי כל האחדות הזאת, 'מי כעמך ישראל'
מזדהה עם התחושה לגמרי!!!
חוץ מהחברה הצעירים שעלו על העגורן שהורידו לי הלב חצי מהעצרת...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה