תוספי תזונה להרזיה

  • הוסף לסימניות
  • #1
אחרי שהשתכנענו שקלוריד לא יועיל,
האם יש למישהו המלצה על תוסף תזונה אחר שיכול להועיל?
משהו טבעי שמאיץ חילוף חומרים או משהו כזה.
שיאיץ את הירידה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אין תרופות פלא. תשכחי מזה.

אני שמעתי על משהו שרץ בעולם ועכשיו הגיע לישראל, חברה שלי שתה את זה והרזתה 15 קילו - מדהים.

אבא שלי עכשיו מתחיל את זה, והוא מוריד כל יום איזה 800 גר' והקטע שחברה שלי לא עלתה מאז, בסביבות חצי שנה

אבל זה תהליך לא קל.
קוראים להם 3 אותיות באנגלית משהו עם gh אני אבדוק לך את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י miris;667954:
אין תרופות פלא. תשכחי מזה.

אני שמעתי על משהו שרץ בעולם ועכשיו הגיע לישראל, חברה שלי שתה את זה והרזתה 15 קילו - מדהים.

אבא שלי עכשיו מתחיל את זה, והוא מוריד כל יום איזה 800 גר' והקטע שחברה שלי לא עלתה מאז, בסביבות חצי שנה

אבל זה תהליך לא קל.
קוראים להם 3 אותיות באנגלית משהו עם gh אני אבדוק לך את זה

לא סתרת את עצמך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י miris;667958:
אני שמעתי על משהו שרץ בעולם ועכשיו הגיע לישראל, חברה שלי שתה את זה והרזתה 15 קילו - מדהים.

אבא שלי עכשיו מתחיל את זה, והוא מוריד כל יום איזה 800 גר' והקטע שחברה שלי לא עלתה מאז, בסביבות חצי שנה

אבל זה תהליך לא קל.
קוראים להם 3 אותיות באנגלית משהו עם gh אני אבדוק לך את זה?
שמעתי על זה, לא כ"כ היה נשמע לי, הבנתי שזה הורמונים, ושאלתי בטלפון ולא בדיוק היה להם לתת לי תשובה שתניח את דעתי (תתקשרי לרופא פלוני שמכיר את זה הוא יענה לך,) למה אני צריכה להתקשר, למה אין לכם תשובות ברורות? האם אין בזה סיכון לטווח ארוך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ירידה במשקל מתאפשרת כאשר את מרוקנת את מחסני השומן - כלומר, מוסיפה פעילות גופנית שגורמת לגוף שלך לצרוך הרבה אנרגיה ואם את שומרת על משטר של אכילה סבירה, אין לו מספיק אנרגיה זמינה מהמזון שצרכת היום, אז הוא משתמש בשומנים שצבר במשך השנים. זה לא סתם "חילוף חמרים", אלא שימוש בחמרים שצריך לשם הפעלת הגוף! הדרך היחידה להוריד במשקל היא להעלות ככל האפשר את רמת הפעילות של הגוף. אין שום תוסף תזונה שיעשה את זה במקומך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י מי;667958:
לא סתרת את עצמך?

ממש לא. זה לא כדורים, אלא תקופה מסויימת של תהליך מייגע
מה ש-tamar התכוונה, זה לכדורים שלוקחים והופ...
אין דבר כזה, הגוף צריך לעבור תהליך של פריקת שומן וכדורים לא יכולים לעשות את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הגוף הוא כמו בנק - הפער בין מה שמכניסים למה שמוצאים יוצר את העליה / ירידה במשקל.
אבל אפשר לראות לפי קצב הירידה במשקל ביחס למה שאוכלים אם חילוף החומרים בגוף טוב, או איטי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יש דבר שלא מקובל אצל הרופאים אבל אלו שעשו אותו מעידים על הצלחה גדולה, הינו דיאטת דלת פחמימות (שביסודו נקרא ע''ש ד''ר אטקינס), שבעצם היא הדיאטה שחיו עליה בכל הדורות עד לדורנו שצורכים את הפחמימות באופן מבהיל (קח עט ורשום במשך יום א' כל דבר שאתה מכניס לפה ואת סכום הפחמימות שבו, התוצאות הם גדולות מאוד, והם יכולים להיות פי עשר מהמותר או יותר). וידוע כי השומן המצטבר בגוף באים מעודף סוכר, וכן מפחמימות שנהפכות בגוף לסוכר, (ולא מאכילת שומן).
ולא לחנם יש היום כל כך הרבה מחלות לב מה שלא היה בדורות שלפנינו, עד שבארה''ב היא המחלה מספר 1, וזה רק הולך ומחמיר ה''י.
אך יש ליזהר מלעשות שינויים דרסטיים בלי הדרכה, (בינתיים אפשר לקנות ספרים על זה, עד שנזכה שהדיאטניות גם יתחילו ללכת בשיטה זו).
עוד א' מהיתרונות הגדולות בשיטה זו, שאין בה את תחושת הרעב כמו שיש באחרות (ולכן אפשר לעמוד בו יותר), ולא את החולשה שנלווה מהרעב.
אבל ברור שגם בזה צריכים ללכת אתו בעקשנות, (רק היתרון כנ''ל שאין את תחושת הרעב רק הפיתוי מבחוץ).
יש לזה תוכנית דיאטה מיוחדת לציבור החרדי שהוכן ע''י הרב מייזליש ממאנסי יו''ר ארגון ריעים מתוקים לחולי סוכרת, אבל זה עדיין לא הגיע לארץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש כדורים שנקראים "קסניקל" אבל תופעות הלוואי שלהם ממש ממש לא נעימות.
הירידה היא מהירה מאד, אבל ברגע שמפסיקים - כמו בכל דיאטה - מורידים 10 מעלים 15,
מורידים 15 מעלים 20....
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י miris;668013:
ממש לא. זה לא כדורים, אלא תקופה מסויימת של תהליך מייגע
מה ש-tamar התכוונה, זה לכדורים שלוקחים והופ...
אין דבר כזה, הגוף צריך לעבור תהליך של פריקת שומן וכדורים לא יכולים לעשות את זה.
ממש לא התכוונתי להופ, התכוונתי למשהו במקביל לתהליך הדיאטה המייגע שיזרז מעט את תהליך הירידה..
תוסף שיאיץ את חילוף החומרים (כפי שכתבה גילה שהקצב משתנה מאדם לאדם).

למשל-
קראתי שבלוטת התריס שולטת על חילוף החומרים ותוספי מזון המכילים יוד גורמים לזירוז פעולת בלוטת התריס.
הבנתי שבאצות ים יש הרבה יוד,
יש גם תוסף של אנדרסון בשם מטבולין- גם כנ"ל מזרז את חילוף החומרים.
הבעיה שהתוספים הנ"ל יקרים מאד ורציתי לשמוע המלצות לפני שאני קונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י miris;667954:
אין תרופות פלא. תשכחי מזה.

אני שמעתי על משהו שרץ בעולם ועכשיו הגיע לישראל, חברה שלי שתה את זה והרזתה 15 קילו - מדהים.

אבא שלי עכשיו מתחיל את זה, והוא מוריד כל יום איזה 800 גר' והקטע שחברה שלי לא עלתה מאז, בסביבות חצי שנה

אבל זה תהליך לא קל.
קוראים להם 3 אותיות באנגלית משהו עם gh אני אבדוק לך את זה
אשמח את תבדקי
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
1.אם את אוכלת לפי תוכנית ויורדת בממצוע חודשי 1/2 ק"ג בשבוע (או 2 ק"ג בחודש) זוהי ירידה מתונה וטובה וחילוף החומרים מצוין. מנסיון
2. הכי טוב כאשר נמצאים בתהליך הרזיהלהיות במעקב של קבוצה/דיאטנית כך אם רואים שלמרות שעושים את שצריך לא יורדים יש מי שיכוון אותך.
3. ידוע שאין הוקוס-פוקוס, כל ההבטחות של "8 ק"ג בחודש מבלי לשנות כלום" זו רק עבודה בעיניים, ידוע ששוק הדיאטות הוא ריווחי, ומי ששמן תמיד יחפש עבודה קלה, אז כל מיני עושים על זה קופה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
היה כדאי שכל מי שמגיב ירשום גם כמה BMI הוא שווה
כדי לקבל אינדיקציה אם הוא עמד פעם במקום ההוא של הנדנדה המייגעת והסיזיפית
או שהוא מדבר ממידת פטיט ובחיים לא שינה את צורת הכרס שלא היתה לו
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י שקדיה;668294:
היה כדאי שכל מי שמגיב ירשום גם כמה BMI הוא שווה
כדי לקבל אינדיקציה אם הוא עמד פעם במקום ההוא של הנדנדה המייגעת והסיזיפית
או שהוא מדבר ממידת פטיט ובחיים לא שינה את צורת הכרס שלא היתה לו
לכל הרגישים:), אין מאחורי הסטוריה של עשרות ק"ג, אבל יש הסטוריה של 12-15 ק"ג, אני יודעת כמה זה קשה-אבל שווה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לא עניין של רגישות אלא של רצון לשמוע מבעלי נסיון
ו12-15 זה יפה מאד!! מצדיעה לך
יש תגובות של כאלו שמעולם לא הזדקקו להשיל מעליהם אפילו גרם אחד
או מקסימום מבכים על 4 מיותרים שנותרו להם מאחרי הלידה (שהיתה שבועים קודם לכן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מסכימה עם כולכם/כן
אבהל לפני חתונה משפחתית רציתי קצת לרדת במשקל והלכתי במשך חודש לקבוצת הרזיה זאת אומרת מפגש של פעם בשבוע - שזה - 4 מפגשים וירדתי בתוך החודש הזה 7 קילו,
לא הייתי מאד מאד שממנה אבל עכשיו כשהפסקתי את זה אני עולה.
זוהי היתה קבוצת דיאטה של שרה רז שלוש ארוחות ליום עם לחמניות מקמח מלא, לא הקפדתי על יותר מזה ואכלתי נורמלי (אפילו פעם בשבוע פיצה - כמו ששרה רז נותנת בחוברת תפריט) ונהניתי, מאז שעזבתי את הלחמניות , לא נעים לי---כיום, אני פשוט עצלה ללחם לקניות את הלחמניות (אגב, במאפיית יעלה הם לא כמו הקלוריות המותרות, ולכן אני מזמניה מקונדיטוריה)

העיקר בריאות!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
תמר אני חושבת שאמרת שתבואי איתי. (עד כמה שאני יודעת לא הגעת...)
לדעתי ומנסיוני אן שום דבר פלאי ואפילו לא חושבת שיש צורך במאיץ ירידה אם את שומרת לפי הכללים וכמובן הרבה מים וירקות! (שהם בהחלט מאיצים את הירידה)
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
קוראים להם HCG והטלפון זה: 072-249-5445
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מרחבים, איזה לחמניות מותר לאכול אצל שרה רז? אני פשוט לא אוהבת את הלחם קל, הוא יבש לי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה