כללי תחרות כרזות – פרוג תשע"א – כולכם מוזמנים!

  • פותח הנושא NG
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #61
אין ספק שדבר אחד בטוח. כאשר עושים תחרות כרזות אי אפשר לעשות את הטעות אותו עשו בשנה האחרונה. דהיינו עשרים נושאים הנוגעים בציפור הנפש של היהדות החרדית. וההוכחה לכך היא כי הכרזות הזוכות היו בכנעני חילוני וחרדי למרות שהיו עוד כרזות מקסימות בענינים אחרים.

וכעת אני מציע שאכן יעשו תחרות בנושא סכנת האינטרנט
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
נכתב ע"י הלל נאה;587263:
וכעת אני מציע שאכן יעשו תחרות בנושא סכנת האינטרנט

אם תראה כרזה יפה בענייני הסכנות באינטרנט, תצא מהאינטרנט, או שתיכנס לאינטרנט לכתוב כמה הכרזה יפה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
נכתב ע"י גינגית;587275:
אם תראה כרזה יפה בענייני הסכנות באינטרנט, תצא מהאינטרנט, או שתיכנס לאינטרנט לכתוב כמה הכרזה יפה?

הוא לא כתב כרזות נגד 'האינטרנט', אלא נגד 'סכנות האינטרנט'.
האינטרנט יצר בעיות חמורות המעמידים את כל הנוחות הטכנולוגית בספק רב אם לא יוצא השכר הגדול בהפסד ענק... (כשמשתמשים ללא חסימה ראויה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
באמת מאוד חשוב נושא התשלומים. למה צריך להתווכח על כל אגורה? בס"ה כולנו צריכים פרנסה ועובדים קשה, למה צריך ללחוץ ולבקש הנחה על כל הצעת מחיר, אם זה גרפיקאים, מפיקי דפוס, וכו'
,
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
נכתב ע"י trew;586237:
לדעתי תרבות התשלומים בציבור החרדי

באמת מאוד חשוב נושא התשלומים. למה צריך להתווכח על כל אגורה? בס"ה כולנו צריכים פרנסה ועובדים קשה, למה צריך ללחוץ ולבקש הנחה על כל הצעת מחיר, אם זה גרפיקאים, מפיקי דפוס, וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
בנושא התשלומים, עד שלא ידפקו לציבור עם פטיש 5 קילו על הראש הוא לא יבין שהוא צריך לשלם על עבודה בלי להתווכח, בדיוק כמו שהוא לא מתווכח עם ההשכרת רכב או כל דבר אחר שהוא הולך לקנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
זה נובע מהתרבות הישראלית הנצלנית שככל שיצאת יותר בזול ויותר מציאה את ה הכי תותח וכו' ויש לזה גם מקור מתרבות המזרח שם זה כבוד להתמקח בשוק זה יותר סוג של הנאה.

אבל אני חשבתי תרבות התשלומים זה הבעיה הכלכלית של התשלומים באשראי שמכניסה את כולם לחובות כי בן אדם לא זוכר מה הולך לרדת לו החודש וככה נכנסים למינוס בקלות.

אבל תכלס שיצא כבר משהו תראו איך מחכים לזה לפי ההסתערות על הקוטג'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
נכתב ע"י נעמי ברקאי;589111:
זה נובע מהתרבות הישראלית הנצלנית שככל שיצאת יותר בזול ויותר מציאה את ה הכי תותח וכו' ויש לזה גם מקור מתרבות המזרח שם זה כבוד להתמקח בשוק זה יותר סוג של הנאה.

אבל אני חשבתי תרבות התשלומים זה הבעיה הכלכלית של התשלומים באשראי שמכניסה את כולם לחובות כי בן אדם לא זוכר מה הולך לרדת לו החודש וככה נכנסים למינוס בקלות.

אבל תכלס שיצא כבר משהו תראו איך מחכים לזה לפי ההסתערות על הקוטג'...

בנושא האשראי את צודקת בהחלט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
נכתב ע"י קופירייט;587315:
הוא לא כתב כרזות נגד 'האינטרנט', אלא נגד 'סכנות האינטרנט'.
האינטרנט יצר בעיות חמורות המעמידים את כל הנוחות הטכנולוגית בספק רב אם לא יוצא השכר הגדול בהפסד ענק... (כשמשתמשים ללא חסימה ראויה)
גם אני בדעה שצריך לעבוד על נושא הסכנות...באינטרנט:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
אני חושב שתחרות בנושא הטריקים שצרכני המזון עושים לנו ע"מ שנבוא ונקנה רק אצליהם יכול להיות תחרות מאתגרת ומעניינת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
נכתב ע"י ולס נתנאל;592899:
אני חושב שתחרות בנושא הטריקים שצרכני המזון עושים לנו ע"מ שנבוא ונקנה רק אצליהם יכול להיות תחרות מאתגרת ומעניינת.

כיוון מרענן...

ולגבי הסכנות שבאינטרנט,
הרבה יותר חשוב לחדד את הסכנות עבור זה ששוהה בו, ומעביר חלק מיומו (לא נאמר הגדול;)) לידו, ונעשה קל אצלו... "ומה כבר יכול להיות?"
מאשר סכנות האינטרנט עבור זה שכל המחשב מבחינתו סכנה ואין לו כל גישה לאינטרנט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
נכתב ע"י ולס נתנאל;592899:
אני חושב שתחרות בנושא הטריקים שצרכני המזון עושים לנו ע"מ שנבוא ונקנה רק אצליהם יכול להיות תחרות מאתגרת ומעניינת.

תשאיר את זה לאושר עד, בראשית עושים להם עבודה מצויינת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
"הגאולה האמיתית והשלמה"

כל השאר כבר לא רלוונטי

להתעסק במצוקות ובעיות זה גלות!
חשוב טוב יהיה טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
אולי

תחרות פרסומות לפרוג
פרוג במבט אישי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
הסכנות באינטרנט?

אולי הסכנות בפורום זה?
יש מי שמבין...
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
נכתב ע"י sh1111;585050:
אולי נושא הדיור הוא הנושא הכי חם בציבור החרדי היום?

נכון!!! והכי קריטי!

עניין של פיקוח נפש!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
נכתב ע"י גינגית;585204:
אני חושבת שהרעיון של מיג אם כי יפה, הוא ממוקד מדי ומתאים רק לאנשים בתחום מאד צפציפי. אם אני לא בתחום הלוגו אז מה, לא תהיה לי אפשרות להצטרף?

אני בעד לקיחת נושא רחב והגדרת תנאים סביבו.
דיור - לא נראה לי. נשמע לי קצת משעמם כזה.
תזונה בריאה - אולי.

.


דיור נשמע משעמם - למי שיש לו דירה.

זה נראה לי דווקא הנושא שהכי מפתח את האונה הימנית...

התמונה הראשונה שעולה לי בראש זה צב בלי השריון שלו...

ובהמשך 20 נפשות במחסן אחד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
נכתב ע"י פילפל;597196:
התמונה הראשונה שעולה לי בראש זה צב בלי השריון שלו...

...
לא רוצה להרוס ת'רעיון...:):)
אך זה מה שמצאתי בארכיון...
 

קבצים מצורפים

  • לקחו את הבית 1.jpg
    KB 206.4 · צפיות: 29
  • הוסף לסימניות
  • #79
ומענין לענין באותו ענין...

פשוט קמפיין חזזזק!
 

קבצים מצורפים

  • לקחו את הבית 2.jpg
    KB 167.2 · צפיות: 45
  • לקחו את הבית 3.jpg
    KB 198.9 · צפיות: 27
  • לקחו את הבית 4.jpg
    KB 230.9 · צפיות: 37
  • הוסף לסימניות
  • #80
צריך להביא למודעות הציבור שגרפיקה ועיצוב זה אומנות לכל דבר ויש דברים שבעל המקצוע מבין יותר מהלקוח

מה שנרויח:
א. שלא יתערבו לנו בעיצוב ויהרסו את המודעה
(צריך לעשות 2 תיקי עבודות א' לפני שהלקוח התערב וא' אחרי...)
ב. שיבינו שמה שמקבלים חינם שווה חינם
(שמה שהילדה של השכנה עושה מעבר צבע ואוסף פונטים זה גורם לדפדף הלאה ולא להתעמק בגיבובי המלל האין סופים...)
ג. והכי חשוב - מודעות תשלום
(שגם סקיצה לוקחת זמן וששעה שמסבירים בטלפון איזה תמונה מבין 250 התמונות שבכרטיס עם הווירוסים גם היא עולה כסף...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה