כללי תחרות עיצוב להצלת חיים - קריאה נרגשת לחברי פרוג!

  • פותח הנושא prog
  • פורסם בתאריך
תרומתי הצנועה (מזל שיש שאטר...)

משום מה היה נראה לי שיותר חשוב לשכנע אנשים לצאת לטבע מבלי להפחיד אותם יותר מידי (בסוף הוא בכלל לא ירצה לצאת מהבית, וזה לא ממש הכוונה).

יכול אולי להיות שהמודעה הספציפית הזאת לא מספיק מחדדת את המסר של הסכנה, אבל עדיין אני חושב שזה אמור להיות הכיוון, לשכנע אנשים כן לצאת מהבית, ובבד בבד שישמרו על עצמם.

יש לכם הארות והערות, אשמח להחכים.
 

קבצים מצורפים

  • תחרות להצלת חיים.jpg
    KB 453.8 · צפיות: 40
  • תחרות להצלת חיים 02.jpg
    KB 376.6 · צפיות: 42
וואי!!!!! מדהים.
מזכיר לי את החברים-שלי שיוצאים למסלול מפרך רק עם "נעלי שבת"...
הארה:
הלחישה להזהר בטיול - נשמעת בקושי!
וזו הרי המטרה. הלא כן?!
 
חסיד- מדהים!!!
איך עשית את זה? אם מותר לשאול.....
 
נכתב ע"י sunshine;1045539:
התכוונתי למודעות מזעזעות כמו המודעה הזו:
http://www.prog.co.il/showpost.php?p=1034187&postcount=5

(נעמה, אני לא מתכוונת לפגוע. אדרבה המודעה כל כך חזקה בעיני, עד כדי דמעות בעינים, אבל אני מרגישה שזה יעורר רגשות של כאב בעוצמה חזקה מדי אצל מי שלא עלינו חווה את זה.)

אני רוצה, ברשותכם, לשתף בסיפור שמאחורי הכרזה.
הטקסט לקוח מתוך אתר שהוקם לזכרו של הנער אביתר אביבי ז"ל שטבע במעיין במסגרת טיול שנתי של הישיבה. הוא נפטר בשנת הבר-מצווה שלו בטרם זכה להיכנס בעול מצוות. מטרת האתר שהוקם ע"י אמו המדהימה של אביתר ז"ל, להנציח את אביתר, ולקדם את נושא הבטיחות בטיולים. אמא של אביתר גם מרצה בפני קבוצות הורים על הסיפור האישי שלה ועל חשיבות הבטיחות בטיולים.
עד כאן הקדמה ומכאן דברי האם. מזהירה מראש - את קריאת הטקסט תסיימו בבכי.

---

ספור חייו של אביתר

אביתר נולד בכז' תשרי תשנ"ח בבי"ח שערי צדק בירושלים.
15 דקות אחרי התאום שלו – אביעד נ"י.
בברית של אביתר נכנס הרב עובדיה יוסף במפתיע, וביקש להיות הסנדק של אביתר.
הרב עובדיה לא ויתר על אף כיבוד ועל אף ברכה.
אביתר היה תינוק יפיפה ושובה לב, שגרם לכל האנשים ברחוב לסובב אחריו
את הראש... ילד מקסים, אציל נפש ומלא חיים. צדיק וטהור, בעל לב רחב, אהוב על כולם ובעל אישיות כריזמטית.
בבית היה אביתר ילד טוב ורגוע, עוזר הרבה ומכבד את הוריו. לעיתים קרובות היה מכין עוגה לשבת, והייתה זו עוגה טעימה במיוחד. הרגישו את טעם האהבה שאביתר הכניס בה.... גם בעבודות הבית האחרות היה מושיט יד.
היה מנקה, שוטף כלים ביסודיות ואפילו מחליף טיטול לאחיו הקטן.
כשעזר לכבוד שבת היה מקפיד לומר:
"לכבוד שבת קודש".
אביתר למד ביסודי בבית ספר "נועם" בנים ברמות, ובחטיבת הבינים למד בישיבה התיכונית "חורב". על אף שהיה צעיר מבני כיתתו בשנתיים, הוא היה מצטיין שכבתי. תמיד למד בשקדנות ובחריצות. היתה בו את חדוות ושמחת הלימוד. בשיעורים היה מאתגר את מוריו בשאלותיו החכמות ובחידושיו, מתוך צניעות. ציוניו היו מזהירים ותעודותיו מעולות, בנוסף קיבל גם תעודות הצטיינות.
את כישרונותיו חלק עם חבריו ועזר להם בשמחה ובענווה רבה. ואותנו המשפחה, תמיד החכים וריגש בדברי התורה שהיה אומר בשולחן השבת.

אביתר ניחן בכישרון מוסיקלי, למד לנגן באורגן, ואף הלחין מנגינה.
הנעים לנו את השבתות בקולו הערב במגוון סגנונות. אביתר ניחן גם בכישרון מיוחד לציור ברמה של ירידה לפרטים תוך דייקנות, שמירה על פורפורציות וקומפוזיציה.
אביתר היה יד ימינו של אביו בכל מובן.
אביתר היה חברותא עם אביו ועם אחיו התאום אביעד נ"י .
היה להם סדר קבוע כל שבת, שבו למדו בין השאר: פרק משנה, "משנה ברורה", "חיי אדם" , רמב"ם וגמרא, פרשת שבוע ,מחשבת ישראל ועוד.
בשבת האחרונה שלפני פטירתו השלים את סימן ק' (מאה) שלו ב"משנה ברורה", ולאחר שסיים ללמוד את ה"סדר" לקח גמרא "מתוך שעמום" כלשונו, ולמד לבדו דף שלם.
אביתר אהב את החיים, ואהב גם "לעשות חיים" : אהב לשחק במחשב ובסוני פלייסטיישן, אהב להתאמן ולעשות כושר. הוא היה ספורטאי מצטיין ואלוף בכדורגל. בערבים היה יוצא להליכה משותפת עם אביו ואחיו (6 ק"מ). תוך כדי הליכה היו משוחחים על חוויות היום מהנלמד בבית הספר , סוגיות מן החיים, חידושי תורה ועוד.
הקשר בין אביתר להוריו היה דיאלוג של ממש. חברות, אהבה ופירגון.
ביום שלישי כ' אייר תש"ע יצא אביתר יחד עם אחיו התאום אביעד נ"י, ובני כיתתו (שכבת כתות ז' וכיתות ח' - 230 תלמידים) לטיול שנתי.
ביום רביעי בערב, אור לכב' אייר טבע אביתר בברכה של גני חוגה.


אביתר לא זכה להגיע למצוות למרות שייחל וחיכה לבר המצוה שלו. אביתר למד לקראת הבר -מצוה על התפילין ומשמעותם, והיה שותף בסיום הכנת התפילין המהודרות. (הכנסת הפרשיות) את התפילין הניח באותו מעמד מתוך התלהבות, שמחה, וברק בעינים לקיום המצווה.

החיוך המקסים של אביתר נחרט בלבבות כל מי שהכיר אותו .
לא נשכח אותך לעולם ילד נפלא שלנו. מחכים ומצפים לתחיית המתים,
שתחזיר אותך אלינו בקרוב ממש. הייה מליץ טוב בעדנו.
תהא נשמתך צרורה בצרור החיים.
 
נכתב ע"י אסתר1984;1045971:
אסונות הם לא תורה מסיני

יש בכרזות שלך משהו מיוחד(למרות שלדעתי הן דורשות ליטוש) אבל נראה לי שהצלחת לקלוע חזק מאוד לראש הישיבתי. גם הקוד והכל.

ואגב, למה אין קרדיטים? לא חבל?
 
(אני מעלה עוד כרזה, אין לי מושג אם זה בעייתי - אם כן אני יוריד אותה)
 

קבצים מצורפים

  • נפלא.jpg
    3.3 MB · צפיות: 44
  • ניפוץ.jpg
    2.8 MB · צפיות: 33
...

נכתב ע"י sara100;1046378:
חסיד- מדהים!!!
איך עשית את זה? אם מותר לשאול.....

הוא ציין בכותרת שזה תמונות משאטרסטוק.
 
חסיד,

אילו היית ממציא מטאפורה מעניינת בין נעל לטבע ובין ספר לטבע, היה זה נסלח שהויז'ואל הוא מבנק תמונות. אבל למקם תמונה בלי מסר שמתייחס לבריף של התחרות סתם כי זה תמונה יפה זה פספוס של המטרה.

אם מתאמצים לקרוא את האותיות הקטנות, אז כן בקשת להצטייד בנעליים מתאימות לפני שבוחרים מסלול, אבל מה הקשר בין המסר הזה לבריף של התחרות?
 
נכתב ע"י ארט דירקטור;1046596:
חסיד,

אילו היית ממציא מטאפורה מעניינת בין נעל לטבע ובין ספר לטבע, היה זה נסלח שהויז'ואל הוא מבנק תמונות. אבל למקם תמונה בלי מסר שמתייחס לבריף של התחרות סתם כי זה תמונה יפה זה פספוס של המטרה.

אם מתאמצים לקרוא את האותיות הקטנות, אז כן בקשת להצטייד בנעליים מתאימות לפני שבוחרים מסלול, אבל מה הקשר בין המסר הזה לבריף של התחרות?

קודם כל הדגשתי בכותרת שזה שאטר.
שנית, לדעתי רוב הרעיונות הבאמת טובים כאן, נפלו אך ורק בגלל ביצוע...
שזה אומר, שאם המודעה שלך עשויה היטב יסתכלו עליה, ואם לא, פספסת את כל העניין.
לכן אני אישית יותר בדעה של למצוא תמונה חזקה ולקשר אותה לעניין, יכול באמת להיות שפיספסתי כאן את המסר המרכזי של ההשתלבות בטבע. אבל עדיין אני סבור שזה הכיוון, בדרכי נועם, ולא באמצעות הפחדות. (בשונה מבתחרות של השטריימלך שם דווקא כן רצינו להפחיד ולהרחיק את האדם מן העבירה כמה שיותר...)

אני גם יכול להבין את האכזבה, כי בתור מעצבים החברה כאן מחפשים "ביצועים" אבל אני בכלל לא מתייחס לגרפיקאים, אני מתייחס במודעה לעמך, והם מה הם יודעים על שאטר, מבחינתם זה "וואו".

יש לי בשבילך אתגר קליל מאוד, תמצא לי כל שבוע את מקורות התמונות שבפרסומות של חברות הפרסום הגדולות...
אלא מאי? העניין הוא לא הביצוע רק המסר, ואם פיספתי, אז באמת חבל, לכן באמת העלתי לכאן, לשמוע ממכם אם המסר מובן.
 
נכתב ע"י חסיד;1046625:
קודם כל הדגשתי בכותרת שזה שאטר.
שנית, לדעתי רוב הרעיונות הבאמת טובים כאן, נפלו אך ורק בגלל ביצוע...
שזה אומר, שאם המודעה שלך עשויה היטב יסתכלו עליה, ואם לא, פספסת את כל העניין.
לכן אני אישית יותר בדעה של למצוא תמונה חזקה ולקשר אותה לעניין, יכול באמת להיות שפיספסתי כאן את המסר המרכזי של ההשתלבות בטבע. אבל עדיין אני סבור שזה הכיוון, בדרכי נועם, ולא באמצעות הפחדות. (בשונה מבתחרות של השטריימלך שם דווקא כן רצינו להפחיד ולהרחיק את האדם מן העבירה כמה שיותר...)

אני גם יכול להבין את האכזבה, כי בתור מעצבים החברה כאן מחפשים "ביצועים" אבל אני בכלל לא מתייחס לגרפיקאים, אני מתייחס במודעה לעמך, והם מה הם יודעים על שאטר, מבחינתם זה "וואו".

יש לי בשבילך אתגר קליל מאוד, תמצא לי כל שבוע את מקורות התמונות שבפרסומות של חברות הפרסום הגדולות...
אלא מאי? העניין הוא לא הביצוע רק המסר, ואם פיספתי, אז באמת חבל, לכן באמת העלתי לכאן, לשמוע ממכם אם המסר מובן.

וחוץ מזה, "חסיד" בינינו, אם התמונה לא היה בשאטר, אתה מסוגל לעשות את זה לבד ג"כ, בדיוק כמו שכולם זוכרים מה שעשית עם השטריימל בתחרות האינטרנט המסונן.
 
נכתב ע"י תור הזהב;1046531:
יש בכרזות שלך משהו מיוחד(למרות שלדעתי הן דורשות ליטוש) אבל נראה לי שהצלחת לקלוע חזק מאוד לראש הישיבתי. גם הקוד והכל.

ואגב, למה אין קרדיטים? לא חבל?

א. תודה רבה! השקעתי המון מחשבה באיזה מסר צריך להיות ואיך להעביר אותו, ואני שמחה לשמוע שהצלחתי.
ב. הקרדיטים הם בעיה ידועה - בעלי תמיד מזכיר לי להוסיף והפעם הוא לא הספיק :) עכשיו יש.
 
נכתב ע"י חסיד;1046625:
קודם כל הדגשתי בכותרת שזה שאטר.
שנית, לדעתי רוב הרעיונות הבאמת טובים כאן, נפלו אך ורק בגלל ביצוע...
שזה אומר, שאם המודעה שלך עשויה היטב יסתכלו עליה, ואם לא, פספסת את כל העניין.
אני חושבת שיש כאן רעיונות מעולים עם ביצועים מעולים, שלא זכו להרבה פרגון...:)
נכתב ע"י חסיד;1046625:
לכן אני אישית יותר בדעה של למצוא תמונה חזקה ולקשר אותה לעניין, יכול באמת להיות שפיספסתי כאן את המסר המרכזי של ההשתלבות בטבע. אבל עדיין אני סבור שזה הכיוון, בדרכי נועם, ולא באמצעות הפחדות. (בשונה מבתחרות של השטריימלך שם דווקא כן רצינו להפחיד ולהרחיק את האדם מן העבירה כמה שיותר...)

אני גם יכול להבין את האכזבה, כי בתור מעצבים החברה כאן מחפשים "ביצועים" אבל אני בכלל לא מתייחס לגרפיקאים, אני מתייחס במודעה לעמך, והם מה הם יודעים על שאטר, מבחינתם זה "וואו".

אני לא חושבת שבתחרות הזו יש צורך רק ברעיון, הביצוע מאד חשוב, ע"ע סגנון התחרות-
ללא מצביעים מהפורום ומהקהל הרחב אלא שופטים פרסומאים...
ובמקור התרגיל הזה ניתן ללומדים בפרוג


נכתב ע"י חסיד;1046625:
אלא מאי? העניין הוא לא הביצוע רק המסר, ואם פיספתי, אז באמת חבל, לכן באמת העלתי לכאן, לשמוע ממכם אם המסר מובן.
לדעתי זה טוב מאד אבל כן היה כדאי לקשר יותר את המסר לתמונה.
 
עבור המעצבים שבינינו...
 

קבצים מצורפים

  • תחרות להצלת חיים 03.jpg
    KB 360.4 · צפיות: 35
וכמובן שגם זה מורכב משאטר....
 

קבצים מצורפים

  • stock-photo-animals-goose-116689549.jpg
    KB 17.8 · צפיות: 41
  • stock-photo-brown-stone-on-white-background-112779436.jpg
    KB 37.9 · צפיות: 28
  • stock-photo-coconut-palm-tree-isolated-on-white-background-xxl-size-107334422.jpg
    KB 19.3 · צפיות: 24
  • stock-photo-collection-of-isolated-summer-tree-47122387.jpg
    KB 70.6 · צפיות: 28
  • stock-photo-petrified-wood-isolated-in-white-background-120973804.jpg
    KB 32.9 · צפיות: 26
  • stock-photo-skogarfoss-waterfall-in-iceland-73203775.jpg
    KB 53.4 · צפיות: 27
  • stock-photo-three-coconut-palm-trees-isolated-on-white-background-134812550.jpg
    KB 37.1 · צפיות: 26
  • stock-photo-very-detailed-px-house-on-green-meadow-nature-collection-55113391.jpg
    KB 36.3 · צפיות: 26
  • stock-photo-windmill-isolated-on-white-background-44221717.jpg
    KB 10.8 · צפיות: 31
בטבע, אל תתן מעוף לדמיון שלך!


לא אני הפרתי את תנאי הבריף :)
 
חסיד.... זה לא מוריד מהערך שהויזואל מוכן...
נראה לי שמה שצריך זה למקם את הויזואל הנכון במקום הנכון! ובזה אתה לא צריך אותי כדי לדעת שזה 10!
והיצירה השניה מיוחדת!
 
בלי קשר לשאטר או לא שאטר, לא הצלחתי להבין איך הכרזות של חסיד ושל עיצובים משרתות את מטרת התחרות.
אני לא רואה איך הן מעודדות שמירה על בטיחות וזהירות
 
מודעת הנעליים של חסיד יפהפיה ומרעננת,
אמנם המסר מוגש בצורה עדינה, אבל הרעיון הוא ללכת עם נעליים מתאימות ולא לטייל במסלולים מסוכנים עם נעלי דקו.
לא הבנתי מה קרה ל'ארט דירקטור' שנפל על ידידנו ה'חסיד', ואתה, שהצטרפת אליו?
הל'מתנגדים' נהייתם?
 
ראיתי שכמה העלו פה פעמיים אז ניסיתי גם להעלות סגנון שונה מהכרזה הקודמת.
 

קבצים מצורפים

  • 1.jpg
    2.2 MB · צפיות: 35
  • 2.jpg
    2 MB · צפיות: 30

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה