כללי תחרות עיצוב להצלת חיים - קריאה נרגשת לחברי פרוג!

  • פותח הנושא prog
  • פורסם בתאריך
נכתב ע"י רחלי חתן;1047237:
ולשאלת אלי ויסברג, זה למה יש את הסמל של רשות הגנים, כי זה מה שהתבקשנו לעשות.

רשות הטבע והגנים זהו גוף שמחלל את השבת במישרין ובעקיפין.
תרפרפו בעצמכם ותופתעו לגלות כמה חילולי שבת כרוכים בפעילויות שעורכת הרשות, למרות שהדבר אסור על פי חוק ואפילו עלה לדיון בכנסת כמה וכמה פעמים.
נדמה והמידור של התאגיד הזה יכול לגרום למצב שאגף אחד יצעד שלוב ידיים עם ארגונים חרדיים בזמן שהשני יארגן מופעי זריחה בלילות שישי.

יתרה מזו (ובמיוחד שלא בדקתי לעומק את הנאמר לעיל), ייתכן וכל אופי הפעילות והמדיניות של הגוף הזה לא יעלה בקנה אחד עם השקפותיכם ועמדותיכם.

זה לא שאני מתלהם בחמת זעם ומציע להחרים אותם - דבר קצת מורכב, מאחר ומדובר בקבוצה שמנהלת את הנכסים שלנו כציבור - אבל לא בטוח שהייתם רוצים להזדהות עם הערכים שלהם ולהשתמש בלוגו שלהם בשמחה שכזו.

רק רציתי לתת לכם נקודה למחשבה, וכל אחד הטוב בעיניו יעשה.
 
עד מתי?

עד מתי אפשר להגיש כרזות?
 
משהו מכיוון אחר (קרדיט לנעמי ברקאי על תמונת הרקע שהעלתה אי פעם)

...
 

קבצים מצורפים

  • 3.jpg
    3 MB · צפיות: 30
שיפוצים אחרונים לכרזות קודמות שכבר לא ניתן לערוך:(
המטרה בשינויים היא כדי להתאימם לכללי הבריף
 

קבצים מצורפים

  • סטנדר 2 copy.jpg
    KB 565.5 · צפיות: 34
  • תחרות ביפר תיקון copy.jpg
    1.8 MB · צפיות: 31
אל תהיה כוכב-
 
אל תהיה כוכב לכת
 
יש כבוד!!!
מודעות מדהימות אחת אחת!
המזעזעות והמשעשעות, היצירתיות והגאוניות בפשטותן-
עשיתם את זה טוווב!
 
נכתב ע"י אלי ויסברג;1047335:
רשות הטבע והגנים זהו גוף שמחלל את השבת במישרין ובעקיפין.
תרפרפו בעצמכם ותופתעו לגלות כמה חילולי שבת כרוכים בפעילויות שעורכת הרשות, למרות שהדבר אסור על פי חוק ואפילו עלה לדיון בכנסת כמה וכמה פעמים.
נדמה והמידור של התאגיד הזה יכול לגרום למצב שאגף אחד יצעד שלוב ידיים עם ארגונים חרדיים בזמן שהשני יארגן מופעי זריחה בלילות שישי.

יתרה מזו (ובמיוחד שלא בדקתי לעומק את הנאמר לעיל), ייתכן וכל אופי הפעילות והמדיניות של הגוף הזה לא יעלה בקנה אחד עם השקפותיכם ועמדותיכם.

זה לא שאני מתלהם בחמת זעם ומציע להחרים אותם - דבר קצת מורכב, מאחר ומדובר בקבוצה שמנהלת את הנכסים שלנו כציבור - אבל לא בטוח שהייתם רוצים להזדהות עם הערכים שלהם ולהשתמש בלוגו שלהם בשמחה שכזו.

רק רציתי לתת לכם נקודה למחשבה, וכל אחד הטוב בעיניו יעשה.


אולי מישהו יכול לארגן לוגו מכובד לכל המודעות? (אולי שילוב של פרוג ואיזה סלוגן)
 
לא בטוח שהיוצרים יסכימו
אלא אם כן רשום: משתתף בתחרות זו וזו בפרוג
 
נכתב ע"י obyektiv;1047778:
לא בטוח שהיוצרים יסכימו
אלא אם כן רשום: משתתף בתחרות זו וזו בפרוג

אדרבא.
לא חייבים לשלב אבל יש כאלה שבכל מקרה משלבים לוגו בכדי ליצור עיגון למשהו מכובד ויציב. אז עבורם בוודאי. ואולי גם לאחרים.
 
בתוכנית של הכרזות שלי (שאני מקווה להוציא לפני הקיץ שנה הבאה:))
חשבתי להכניס את הכרזות תחת שמה של עמותת: "כייף חיים" - נהנים מהחיים, שומרים עליהם.
 
תרומתי להצלת חיים
 

קבצים מצורפים

  • סכנה 02.jpg
    3.4 MB · צפיות: 28
כן,כן גם אליך!
 

קבצים מצורפים

  • 2אל תתעלם.jpg
    KB 111.5 · צפיות: 36
דע לאן אתה הולך...!

...
 

קבצים מצורפים

  • דע לאן אתה הולך..jpg
    KB 347.6 · צפיות: 32
מודעה טיפוגרפית
 

קבצים מצורפים

  • save-life.jpg
    3.2 MB · צפיות: 34
וואהו!!!!!!!!!!!
תודה לכם הנהלת פרוג על היוזמה הברוכה הזן שהלוואי ותמנע אסונות שלא יבואו ל''ע !
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה