דרוש מידע תיאטרון חרדי מקצועי, יש חיה כזו?! הסקר המלא בפנים!!

תיאטרון מקצועי חרדי לכל המשפחה


  • סה"כ מצביעים
    174
  • הסקר נסגר .
  • הוסף לסימניות
  • #61
לציבור החרדי לכל המשפחה ,

אני מנסה להבין- האם הרעיון הוא שיהיה הופעה לגברים או שאותו טקסט ואותם שחקנים יופיעו לכולם?
כלומר- מה שאכן לא קיים היום זה הצגות וכד' לגברים, אבל לנשים וילדים קיים. לא רואה עניין מיוחד שנשים ילכו דווקא להצגות של גברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
בגדול, זה לא עניין של קהל יעד, זה משהו אחר לגמרי, לנשים ונערות יש רק סטנד-אפ, - זה ממש לא נקרא מחזה, לילדים יש תחפושות וחיקויים - נו נו,
כאן מדובר על הצגה מקצועית, כזו שאנשים בוגרים יכולים לצפות בה, ולראות סצנות מהחיים שיכולים לקרות לכולנו, כואבות, מצחיקות, מביכות, לא מוגזמות כמו סטנד אפ,

בעולמם של נשים חרדיות ישנן מחזות ברמה גבוהה כמעט מדי חודש (יש כמעט כל יום אבל לא ברמה הכי הכי) ממש לא רק סטנד אפ , יש תאטרוני פלייבק שרצים, יש ממש מחזות של שחקניות מהשורה הראשונה כבר שנים, הצגות שמשולבות עם הסרטות , מחזמרים המשולבים עם מסכי לדים ועוד הרבה סגנונות אז לעולמם של הנשים זה לא יוסיף הרבה...
(פשוט נראה לי שחסר ...ידע על השוק ...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
לידיעתכם:
סדרת ה"אונטערן" מוגדרת בארה"ב לילדים ונוער
הם אומרים בפירוש שהמטרה היא שיעבירו את ימי חול המועד בצורה מבוקרת.
ואכן הרמה שם היא לא מי יודע מה.
אמנם התפאורה מיוחדת
אבל השחקנים, חוץ מכמה בודדים, לא משהו
נכון שלפני כעשרים שנה הם התחילו עם הצגות לציבור המבוגרים כמו "יוסף שפיל" ו"סליחות נאכט אין קייב"
אבל הרבנים התנגדו לכך שבמוצהר יהפכו את הציבור החרדי לצופי הצגות וזה הפסיק
והיום זה רק לילדים ונוער
הרבה מים עברו בירדן מאז ההצגות שהזכרת שהם "ענתיקות"
מהצגה להצגה עם עולים ומשתכללים
תפאורה ותלבושות מדהימים, שחקנים אחד אחד!!! לאנגזאם ופעלדמאן בכלל קורעים אותנו מצחוק
אם זה לא נקרא על רמה אז מה כן נקרא על רמה? ההצגות החילוניות?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
תודה רבה לנסקרים ולמגיבים,
חייב לציין שאין כאן אפי' תגובה אחת שלא למדנו ממנה משהו,
תודה לכל הניקים שנתנו לנו עצות מדהימות , וכיווני מחשבה נכונים,
בעזהי"ת זה יהיה לנו לעזר גדול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
תודה רבה לנסקרים ולמגיבים,
חייב לציין שאין כאן אפי' תגובה אחת שלא למדנו ממנה משהו,
תודה לכל הניקים שנתנו לנו עצות מדהימות , וכיווני מחשבה נכונים,
בעזהי"ת זה יהיה לנו לעזר גדול.
מתי ההופעה הראשונה?.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
מתי ההופעה הראשונה?.....
הופעה ראשונה היתה מזמן..
יש מזמינים פרטיים, אין כרגע עם מכירת כרטיסים וכד' ,
ועל הבמה זה חרדים+כמה סרוגים - כך שזה לא בדיוק בדיוק כרגע לאנ"ש. (מבחינת תלבושות וניואנסים).
אכן לא דיברתי על ההצגה הנוכחית, הרעיון היה לעשות משהו ייעודי. ואכמ"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
כל דבר חדש שיוצא לאור בציבור החרדי, גם אם הוא לא רע וגם אם הוא יצא לבסוף צריך וחובה שתקום עליו מחאה.
על זה הציבור השמור שלנו נשאר שמור לאורך כל הדורות.

לדוג': סרטי הנשים המבוקרים שהיום הם לגמרי חלק מהחיים שלנו.
כשהתחילו לצאת סרטים חרדים לאור, הייתה מחאה גדולה, וטוב שהייתה את המחאה הזו, כי רק בזכותה הבנו עד כמה זה צריך להיות מבוקר.
ואכן, היום אנו רואים שזה על טהרת הקודש.

ואותו דבר גם לגבי התיאטרון. לא רואה בזה דבר שלילי, אבל האנשים שבאינסטינקט ראשוני מוחים - הם שומרים על עצמם וגם על כולנו. לא בטוח שבהמשך לא יהיו הם אלה שיעמדו וימכרו לזה כרטיסים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
לאנגזאם ופעלדמאן בכלל קורעים אותנו מצחוק
אם זה לא נקרא על רמה אז מה כן נקרא על רמה? ההצגות החילוניות?!
אני לא יודע מי הם ולא מכיר את הז'אנר.
אבל ממתי 'קורעים מצחוק' זה מדד לרמה של שחקן?
יש פרמטרים גם לשחקן דרמטי וגם לשחקן קומי.
דוגמא שקרובה לעולמינו היא שולי רנד. הוא שחקן.
אולי לאנגזאם ההוא גם מוצלח, אבל צריך להבין שעולם המשחק והתאטרון (שאגב, ההבדל ביניהם רב) הם עולמות מלאים בפרטים וברמות, בלי להיכנס לעניין הרוחני...
קצת מזכיר את הדיון על מדעי המחשב, וההבדל בין בעלות תואר לבוגרות סמינר.

אז יכול להיות שיהיו מציגים מאוד מוצלחים.
אבל התואר 'תאטרון חרדי' מלבד הקונוטציה הבעייתית והאוקסימורון שבביטוי הזה, הוא גם מאוד יומרני, לענ"ד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
יש כבר תיאטרון חרדי
פורסם שביום שני הקרוב יתקיים מחזה על סיפורו של הרב אהרן מרגלית
"אתהלך"
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
יש כבר תיאטרון חרדי
פורסם שביום שני הקרוב יתקיים מחזה על סיפורו של הרב אהרן מרגלית
"אתהלך"
השחקנים שם הם לא חרדים מלידה,
למיטב ידיעתי (טל"ח) ה"חרדי ביותר" שם זה מיכאל וויגל, (ההוא ממאחורי הדבש)
הוא אגב, אחד המורים למשחק של הקבוצה שעליה דיברתי.

(אגב, לא מכיר את המחזה הנ"ל, אבל שם למשל תוכלו לראות איך בלי תפאורה, ובלי תלבושות מימי הרומאים, ובלי מסכי לדים צבעוניים וחדשניים - ומינימום תפקידי אופי - אפשר לרגש על הבמה ולהעביר מסר ישר לעצמות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
אני לא יודע מי הם ולא מכיר את הז'אנר.
אבל ממתי 'קורעים מצחוק' זה מדד לרמה של שחקן?
יש פרמטרים גם לשחקן דרמטי וגם לשחקן קומי.
דוגמא שקרובה לעולמינו היא שולי רנד. הוא שחקן.
אולי לאנגזאם ההוא גם מוצלח, אבל צריך להבין שעולם המשחק והתאטרון (שאגב, ההבדל ביניהם רב) הם עולמות מלאים בפרטים וברמות, בלי להיכנס לעניין הרוחני...
קצת מזכיר את הדיון על מדעי המחשב, וההבדל בין בעלות תואר לבוגרות סמינר.

אז יכול להיות שיהיו מציגים מאוד מוצלחים.
אבל התואר 'תאטרון חרדי' מלבד הקונוטציה הבעייתית והאוקסימורון שבביטוי הזה, הוא גם מאוד יומרני, לענ"ד.
קודם תצפה בהצגות שהזכרתי ואח"כ תגיד אם הם על רמה או לא
לאנגזאם ופלדמן מציגים גם בדינרים וכדו' בלי תפאורה ותאורה ועדיין שחקנים םקצועיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
קודם תצפה בהצגות שהזכרתי ואח"כ תגיד אם הם על רמה או לא
לאנגזאם ופלדמן מציגים גם בדינרים וכדו' בלי תפאורה ותאורה ועדיין שחקנים םקצועיים
לא אמרתי שהם לא.
רק אמרתי ש'קורעים מצחוק' זה לא פרמטר.
מהתגובה ההיא לא הובן מדוע הם מקצוענים ומדוע אחרים לא (''אז מי כן? ההצגות החילוניות?!'' אולי באמת כן...).
הדגשתי שאני לא מכיר ויכול להיות שהם ממש מקצועיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
לא שייך להיות שחקן מקצועי בלי ללמוד משחק, (יש רק אחד כזה בארץ, "חד בדרא")
הלאנגזאם הזה וחברו אם הם לא למדו הרי שהם לא מקצועיים, אבל מה זה משנה?!
אם הם מחזיקים קהל שנהנה, אז לא משנה ההגדרה.
(ההבדל היחיד זה אם פתאום יבקשו מהם לגלם דמות שונה ממה שהם רגילים, שאז , אם אתה לא מקצועי, אז אין סיכוי.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
לא שייך להיות שחקן מקצועי בלי ללמוד משחק, (יש רק אחד כזה בארץ, "חד בדרא")
הלאנגזאם הזה וחברו אם הם לא למדו הרי שהם לא מקצועיים, אבל מה זה משנה?!
אם הם מחזיקים קהל שנהנה, אז לא משנה ההגדרה.
(ההבדל היחיד זה אם פתאום יבקשו מהם לגלם דמות שונה ממה שהם רגילים, שאז , אם אתה לא מקצועי, אז אין סיכוי.)
מקצועי זה 95% כשרון 5% לימודים
חוץ מלאנגזאם ופעלדמאן יש קבוצה שלימה של שחקנים מנוסים
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
מקצועי זה 95% כשרון 5% לימודים
חוץ מלאנגזאם ופעלדמאן יש קבוצה שלימה של שחקנים מנוסים
לא יודעת מאיפה שמעת כזה דבר.
שחקן/ית מקצועי/ת זה 90% לימוד ובסה"כ 10% כשרון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אני מעוניין בדבר כזה. חשיפת הצגות ילדים היא דבר שמאוד עוזר להתפתחות ילד, הוא לומד כישורים והתבוננויות שנותנים לו כלים חדשים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה