תינוקת ברקע...

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני עובדת מהבית, לא גרפיקאית וכדו' אלא עבודה משרדית.
התינוקת כמובן איתי בבית, היא בד"כ די ישנה רוב הבוקר,
אבל תמיד יש לי מן חשש להתקשר ללקוחות כי אולי היא בדיוק תתעורר ותשמיע קולה...
וכשהיא ערה בכלל אני לא מעיזה.
האם אכן, אם לקוחות ישמעו שאני עושה הכל מהבית עם תינוקת, זה יוריד מהמקצועיות בעינהם? או שלא נורא אם באמצע השיחה נשמע קול בכי?:confused::confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
את יודעת כמה מתקשרים אלי ושומעים ברקע ילדים??
אני לא מדברת על הבוקר, אלא בצהריים(מ-1 ורבע כבר חוזרים אצלי חלק מהצאצאים)
מי שזה מפריע לו יכול לחפש מישהי אחרת..;)
ומעולם לא ירדה לי הצעת עבודה בגלל ילדים ברקע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש רצוי ויש מצוי.
אם אין ברירה, תשתדלי להתקשר כשהיא ישנה או משחקת בשקט.
נראה לי שזה יותר מפריע לך מאשר ללקוח.
אבל אם את אומרת: רגע, אחזור אליך עוד דקה, זה בסדר ומקובל בעיניו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נראה שבאמת עדיף לא לחייג ללקוחות כשהיא ערה. זכור לי שגם לי הייתה בעיה כזו לפני שהתינוקת התחילה ללכת למטפלת, כשהיא בכתה וצרחה בזמן שדיברתי.

סתם ככה, אולי יהיה לך קל יותר לעבוד כשהתינוקת תהיה אצל מטפלת (תהיי יותר פנויה לעבודה ופחות לטיפול בה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י RacheliArt;1516723:
את יודעת כמה מתקשרים אלי ושומעים ברקע ילדים??
אני לא מדברת על הבוקר, אלא בצהריים(מ-1 ורבע כבר חוזרים אצלי חלק מהצאצאים)
מי שזה מפריע לו יכול לחפש מישהי אחרת..;)
ומעולם לא ירדה לי הצעת עבודה בגלל ילדים ברקע.
לכן ציינתי שזו עבודה משרדית, זה שונה... עבודה משרדית בד"כ מתבצעת במשרד.
וגרפיקה/ ציור/ צילום יותר מצוי מהבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י מלפפון;1516726:
יש רצוי ויש מצוי.
אם אין ברירה, תשתדלי להתקשר כשהיא ישנה או משחקת בשקט.
נראה לי שזה יותר מפריע לך מאשר ללקוח.
אבל אם את אומרת: רגע, אחזור אליך עוד דקה, זה בסדר ומקובל בעיניו.
היא ב"ה רוב הזמן או ישנה או שהיא ערה ורגוע (חוץ מהזמן שהיא רעבה ועוד כמה מקרים נדירים) אז בכלל אם לקוח מבין שיש ילד איתי, זה לא אמור להפריע לדעתך (ייתכן שהוא ישמע רק גרגורים... :)) ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני שנים עובדת מהבית (משרד) וב"ה מחזיקה את התינוק התורן איתי.
קורה שיש בכיות ברקע. מותר להגיד סליחה ואחזור אליכם עוד מעט.
אני לא חושבת שזה מוריד מהמקצועיות. בציבור שלנו מקובל מאד לעבוד עם ילדים ב"ה.
לפני הכל, אני אמא וגאה בזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י מקופלת;1516746:
היא ב"ה רוב הזמן או ישנה או שהיא ערה ורגוע (חוץ מהזמן שהיא רעבה ועוד כמה מקרים נדירים) אז בכלל אם לקוח מבין שיש ילד איתי, זה לא אמור להפריע לדעתך (ייתכן שהוא ישמע רק גרגורים... :)) ?

בזמנו,לפני שנים, הייתי בסיטואציה הזו.
הבת שלי היתה בת כחצי שנה, ודווקא עבדתי במשרד מכובד מחולק לחדרים.
הייתי בחדר עם התינוקת וזה היה ממש קשה.
הייתי צריכה לבצע הוראות בטלפון ישירות למחשב, אבל הבחורה רצתה שארים אותה על הידיים והיתה מנסה לגעת לי במקלדת.
זה פשוט היה מסובך בשבילי.

אני זוכרת שהשתדלתי שהיא לא תבכה כדי שלא ישמעו אותה בחדרים האחרים,
ובסוף, בגיל 8 חוד' התחילה שנה והכנסתי אותה למטפלת. נשמתי לרווחה.

לכן אני ממש מבינה אותך.
זה מפריע יותר לך מאשר ללקוח, כי הידיים שלך לא פנויות או שאת בלחץ מכל גרגור ומרוב לחץ לא שומעת את הלקוח מהעבר השני..

היום אני בתחום אחר בכלל, ולקוחות מתקשרים בצהרים, אני אומרת להם שיש ברקע קולות שלילדים, ואם הם רוצים אחזור אליהם בערב.
בד"כ לא מפריע להם.

וזה לקוחות שיש להם הרבה מה לומר..
לכן אמרתי. יש רצוי ויש מצוי.
אני מניחה שאם היית יכולה, היית שולחת למטפלת.
לא ציינת באיזה גיל הילדה. יש גיל שהילד כבר צריך בעצמו את חברת השווים.
אישית, קשה לי נפשית לשלוח ילד זערורי עד גיל שמונה-עשרה חודשים למטפלת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה