- הוסף לסימניות
- #1
אני עובדת מהבית, לא גרפיקאית וכדו' אלא עבודה משרדית.
התינוקת כמובן איתי בבית, היא בד"כ די ישנה רוב הבוקר,
אבל תמיד יש לי מן חשש להתקשר ללקוחות כי אולי היא בדיוק תתעורר ותשמיע קולה...
וכשהיא ערה בכלל אני לא מעיזה.
האם אכן, אם לקוחות ישמעו שאני עושה הכל מהבית עם תינוקת, זה יוריד מהמקצועיות בעינהם? או שלא נורא אם באמצע השיחה נשמע קול בכי?

התינוקת כמובן איתי בבית, היא בד"כ די ישנה רוב הבוקר,
אבל תמיד יש לי מן חשש להתקשר ללקוחות כי אולי היא בדיוק תתעורר ותשמיע קולה...
וכשהיא ערה בכלל אני לא מעיזה.
האם אכן, אם לקוחות ישמעו שאני עושה הכל מהבית עם תינוקת, זה יוריד מהמקצועיות בעינהם? או שלא נורא אם באמצע השיחה נשמע קול בכי?
הנושאים החמים