- הוסף לסימניות
- #1
שלום,
יש לי דונה X וכל פעם שאני שמה את התינוק בה, הוא בוכה.
מי מכירה תופעה כזו?
חשוב לצין שהתינוק מהרגע הראשון בכה ולא אהב להיות שם,
ברמה שאם אני מוציאה אותו מהדונה לכל מקום אחר כמו-עגלה אחרת,/ עריסה/רצפה וכו.. רגוע לגמרי, נראה שמשהו שם הוא לא אוהב
התינוק סובך מריפלוקס, אולי יש קשר?
תודה מראש לעונים.
יש לי דונה X וכל פעם שאני שמה את התינוק בה, הוא בוכה.
מי מכירה תופעה כזו?
חשוב לצין שהתינוק מהרגע הראשון בכה ולא אהב להיות שם,
ברמה שאם אני מוציאה אותו מהדונה לכל מקום אחר כמו-עגלה אחרת,/ עריסה/רצפה וכו.. רגוע לגמרי, נראה שמשהו שם הוא לא אוהב
התינוק סובך מריפלוקס, אולי יש קשר?
תודה מראש לעונים.
הנושאים החמים