דרוש מידע תינוק בוכה בעגלת דונה מי מכיר את התופעה??

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום,
יש לי דונה X וכל פעם שאני שמה את התינוק בה, הוא בוכה.
מי מכירה תופעה כזו?
חשוב לצין שהתינוק מהרגע הראשון בכה ולא אהב להיות שם,
ברמה שאם אני מוציאה אותו מהדונה לכל מקום אחר כמו-עגלה אחרת,/ עריסה/רצפה וכו.. רגוע לגמרי, נראה שמשהו שם הוא לא אוהב
התינוק סובך מריפלוקס, אולי יש קשר?
תודה מראש לעונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הוא בוכה כשהיא במצב סלקל?
כי יצא לי להכיר שני תינוקות שבכו בסלקל מסויים והחלפת סלקל פתרה את הבעיה (כל אחד סלקל אחר)
לא היה מתאים למבנה שלהם/לא היה נוח/ לא ברור מה אבל החלפה - עזרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
גם הבן שלי היה ככה - לא אהב את התנוחה והצפיפות כנראה...
בכה קבוע בנסיעות עד שהחלפנו כסא רכב
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שלום,
יש לי דונה X וכל פעם שאני שמה את התינוק בה, הוא בוכה.
מי מכירה תופעה כזו?
חשוב לצין שהתינוק מהרגע הראשון בכה ולא אהב להיות שם,
ברמה שאם אני מוציאה אותו מהדונה לכל מקום אחר כמו-עגלה אחרת,/ עריסה/רצפה וכו.. רגוע לגמרי, נראה שמשהו שם הוא לא אוהב
התינוק סובך מריפלוקס, אולי יש קשר?
תודה מראש לעונים.
מניסיון, להחליף לכסא בטיחות מגיל 0 וגם זה לא בטוח יעזור. יש תינוקות ששונאים נסיעות! במקרה כזה מומלץ לנסות למעט בנסיעות עד שהתינוק קצת יגדל (במידה שזה אפשרי כמובן)
יש המון תינוקות שלא אוהבים להיות בסלקל משהו בזוית לא נוח להם. מאוד יכול להיות שקשור לריפלוקס אבל בכל מקרה מה זה משנה - לא נוח אז לא שמים, זו בכל מקרה תנוחה שלא מומלצת יותר מ-40 דקות
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
גם הבת שלי ממש לא אוהבת את הדונה (לתדהמת הסביבה...)
ברכב זה בסדר וגם למעט זמן.
הסלקל הרגיל שיש לי טוב יותר למען האמת
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יש תינוקות ששונאים נסיעות! במקרה כזה מומלץ לנסות למעט בנסיעות עד שהתינוק קצת יגדל (במידה שזה אפשרי כמובן)
היה חשש שלבת שלי יש טונוס גבוה. התייעצתי עם מרפאה בעיסוק והיא מיד שאלה אותי אם היא רגועה בנסיעות.
לטענתה יש קשר בין טונוס גבוה לתינוקות לא רגועים בנסיעות
(לא יודעת אם זה מכליל את כל התינוקות הלא רגועים/ את כל בעלי הטונוס הגבוה)

לפותחת האשכול- אם הוא לא רגוע בעגלה סתם- גם לא בנסיעות אז אולי אין קשר
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גם הקטן שלי לא הסכים להיות בדונה, כל הנסיעה צרחות
הייתי שוקלת פעמיים לקחת אותו
הילד היותר גדול דווקא ממש אהב אותה
כנראה תלוי בילד
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
סלקל מקשה על תינוקות עם ריפלוקס.
כך אמרה לנו רופאת ילדים שהתמודדה בעצמה עם ילד שסבל מריפלוקס
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מאוד הגיוני בעיניי שעגלה שנוחה לילדים מסוימים (גם אם זה הרוב) לא נוחה לילדים אחרים
גם יש תינוקות שמוכנים להיות בכל תנוחה ולא ממהרים לבכות כשלא נעים להם- אז ב"ה שפה הילד מיידע אתכם שזה לא נוח לו, וככה תדעו להימנע מזה

אגב שמעתי על עוד מקרה כזה, כנראה שזה לא כל כך יוצא דופן (ייתכן שכן מצביע על משהו תחושתי או טונוס גבוה או משהו, אבל ממש יכול להיות שזה פשוט לא נוח לו וזה הכל...)

הרבה נחת
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לתינוקת שלי גם לא היה נח הדונה, חזרתי לסלקל רגיל שם אין לה בעיות עם זה...
מכירה עוד אחת שלאחד הילדים שלה לא היה נח בדונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
  • הוסף לסימניות
  • #14
כנראה התנוחה כואבת לו
לפעמים אני רואה תינוקות בדונה וממש מרחמת עליהם
חוץ מהצפיפות התנוחה נראית מאוד לא נוחה לגב ולצוואר
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לא עונה לשאלה, אבל אולי יועיל למישהו -
יש פטנט שעוזר לתינוקות שלא אוהבים להיות בסלקל:
אחרי שהם חגורים היטב (חשוב בשביל הבטיחות), לוקחים חיתול בד או מגבת קטנה, מגלגלים לגליל ומכניסים מתחת לברכיים של התינוק (שקצת יגביה את הרגליים). לוקחים 2 זוגות גרבי ילדים מקופלות (דווקא גרבי ילדים... גרבי תינוקות זה גודל קטן מדי וגרבי מבוגרים גודל גדול מדי), ודוחפים כל אחת מאחורי כתף / שכם של התינוק.
זה יוצר שינוי קטן בזוית ובמנח של הגוף, ומקל על התינוקות שהזוית הרגילה מציקה להם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
גם שלי שנא דונה ברמה של שאגות כל פעם שהכנסנו אותו ממש מגיל 0...
יש תינוקים שלא אוהבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אם זה הדונה החדשה אז ראיתי שיש מקטין שמחובר עם טיקטק ואפשר להוציא אותו - זה מוסיף קצת מקום במושב
לעניין ריפלוקס זה ודאי קשה להיות בתנוחה מקופלת
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בריפלוקס עדיף לשכב בגב ישר?
מוזר לי כולם אמרו לי שכשיש ריפלוקס הכי כדאי סלקל או משהו מגביה כדי להקל
לא ישר ולא מקופל , מוגבה
באמבטיה וגם במיטה אני שמה מגבות או משהו אחר שיסדר את המיטה באלכסון (כמו בפלסטיקים של התינוקייה בבי"ח)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
גם הבן שלי בכה כל פעם שהנחתי אותו בדונה.
אבל לא היו לי ולו ברירות.
היום הוא התרגל גם להירדם.

לדעתי זה תלוי מתי הוא נחשף לראשונה לדונה, אם הוא כבר התרגל לעגלה רחבה, יהיה לו ממש קשה להצטופף בדונה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה