מידע שימושי תכניסו לעצמכם עמוק לעצמות - לא עוברים כביש באלכסון!!!

  • הוסף לסימניות
  • #82
אם כבר דובר על תאונות ועל בני ברק, סיפר לי חובש שגר בבני ברק שהוא נקרא לפני כמה חודשים לטפל בתאונת דרכים. כשהוא הגיע למקום הוא ראה ילד כבן 7 ואחיו בן 3 שהתפרצו לכביש ונפגעו מרכב באורח קל. כשהחובשים הגיעו הם שאלו את הילד לשם שלו והוא לא שיתף כל כך פעולה ולא ידע להגיד איפה הוא גר או מה המספר טלפון בבית שלו. הילדים פונו לבית החולים כאנונימיים ורק אחרי שעה בערך הצליחו ליצור קשר עם ההורים שאפילו לא חשבו לדאוג לילדים שלהם שהולכים ככה כל יום ללימודים ובדרך כלל מגיעים באורח נס בשלום. הסיפור הזה גם נגמר בנס, אבל הוא היה יכול להיגמר אחרת. מקווה שלפחות ההורים האלה למדו לקח.
מסקנה, ילדים קטנים לא יכולים להיות אחראיים על ילדים יותר קטנים מהם, והגיע הזמן שאנשים יפנימו את זה.
נ.ב הסיפור נכון 100 אחוז!
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
אם כבר דובר על תאונות ועל בני ברק, סיפר לי חובש שגר בבני ברק שהוא נקרא לפני כמה חודשים לטפל בתאונת דרכים. כשהוא הגיע למקום הוא ראה ילד כבן 7 ואחיו בן 3 שהתפרצו לכביש ונפגעו מרכב באורח קל. כשהחובשים הגיעו הם שאלו את הילד לשם שלו והוא לא שיתף כל כך פעולה ולא ידע להגיד איפה הוא גר או מה המספר טלפון בבית שלו. הילדים פונו לבית החולים כאנונימיים ורק אחרי שעה בערך הצליחו ליצור קשר עם ההורים שאפילו לא חשבו לדאוג לילדים שלהם שהולכים ככה כל יום ללימודים ובדרך כלל מגיעים באורח נס בשלום. הסיפור הזה גם נגמר בנס, אבל הוא היה יכול להיגמר אחרת. מקווה שלפחות ההורים האלה למדו לקח.
מסקנה, ילדים קטנים לא יכולים להיות אחראיים על ילדים יותר קטנים מהם, והגיע הזמן שאנשים יפנימו את זה.
נ.ב הסיפור נכון 100 אחוז!
מזכיר לי שפעם ראיתי ילד בן שמונה בערך לוקח בבוקר את אחיו בן השנתיים...
אולי בימים אחרים הוא קצת יותר אחראי, אבל באותו בוקר הוא החזיק בשתי הידים תבנית עוגה, כנראה היה לו סיום, אז הוא לא יכל לתת יד לאח הקטן...
וכשהוא ירד לכביש במעבר חציה...האח נשאר מאחור... והוא פשוט קרא לו לבוא כבר... :eek:
ואז התגיסתי אני וללא נימוס נתתי יד והעברתי...
ולא, זה לא היה בבני ברק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
עוד רעה חולה שנהגים חרדים רואים שהולך רגל יורד למעבר חציה ולמרות זאת ממשיכים בנסיעה, כדי לאלץ אותו לחכות לרכב הבא.
חוץ מזה שזה נגד החוק שמחייב לעצור עוד לפני שהולך הרגל הוריד אפילו רגל אחת לכביש, זה משחק מעצבן ומסוכן.
איזה כיף לראות את התגובות הללו ממי שכנראה לא עבר תיאוריה
נתחיל בזה שאם לנהג נראה שהוא לא יספיק לעצור עד למעבר חציה וכ"ש אם הוא בשטח המעבר חציה הוא לא חייב לעצור
בנוסף מזכיר כלל חשוב להולכי רגל (גם לנהגים) זכות קדימה מקבלים לא לוקחים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
אשכול חשוב ומעורר
בעיקר הולכי רגל לא לרדת לכביש בלי להסתכל לצדדים לא תדעו אם יש כלי רכב שמתקרב אם לא תסתכלו
ונהגים אכן בבני ברק נוהגים באיטיות יתר גם אם צופרים לכם מאחור
ובחיים! לא עוקפים רכב שעוצר במעבר חציה אין לכם מושג מה קורה קודם
גם אם תנסו לעקוף בזהירות לא תהיה לכם ראות מלאה לצומת
אבל שימו לב זה לא רק בבני ברק זה בכל מקום שבו יש מלא ילדים
אז הורים יקרים בבקשה למדו את ילדכם שילדים מתחת גיל 9 לא חוצים לבד
ומי שמעל גיל 9 (גם אם הוא בן 13) חייב לדעת איך חוצים נכון ושאסור להתפרץ לכביש בין מכוניות חונות וכו
וגם לדעת שכאשר חוצים באמצע הכביש צריך לחשב את שני הנתיבים שיהיו ריקים ולא מספיק רק אחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
נתחיל בזה שאם לנהג נראה שהוא לא יספיק לעצור עד למעבר חציה וכ"ש אם הוא בשטח המעבר חציה הוא לא חייב לעצור
בנוסף מזכיר כלל חשוב להולכי רגל (גם לנהגים) זכות קדימה מקבלים לא לוקחים...
אני לא חולקת עליך מה אומר החוק כן ולא
אבל אי אפשר להתכחש למה שאמר @227 - נהגים רבים מאוד לא עוצרים במעבר החצייה כי לא בא להם ולא משום סיבה אחרת
רק עכשיו ראיתי אישה עומדת ליד מעבר החצייה (לא הורידה רגל לכביש), ומכיוון שזאת צומת הנהגים האטו ואז נסעו ימינה בלי לעצור לה ובלי לחכות. 3 נהגים אחד אחרי השני. לפני חצי שעה ראיתי (צומת מעזריטש - מהריץ בביתר)

אז לא יעזור להיתמם ולספר מה אומר החוק...
התופעה שנהגים לא עוצרים לאנשים היא בעיה ידועה ומוכרת ללא ספק, וזה לא בסדר, נקודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
אחת התובנות הכי חשובות בעיני, מישהו שכבר כתב : נהג אינו אחראי על הולכי רגל!
הולכי רגל, בטוחים - כך נראה לפי ההתנהגות שלהם, שהנהג הוא אחראי עליהם, וזה לא יכול להיות.
אין לזה שום תרופה ושום תקנה - בעיני, חוץ מזהירות וזהירות וזהירות.

ומה שנשאר לנו שגם נוהגים - לא לכעוס ולצפור למי שנוסע לאט, בתוככי ריכוזים עם ילדים ומבוגרים לא מספיק זהירים, כמעט תמיד במצבים כאלו השינוי במהירות הוא ענין של שניות בודדות, ואין מה לעשות, חוץ מלבזבז את אותם שניות, ולהשאר בלי לפגוע באף אחד חלילה.

ועל ההולכי רגל - פשוט להזהר ולהזהר - מכיר מכלי ראשון, יהודי שעבר במעבר חציה, הרכב עצר, והגיע רוכב אופניים חשמליים, משמאל לרכב שעצר והעיף אותו, עם פגיעת ראש חמורה, ובניסי ניסים חזר לאיתנו, כך שבאמת אין הרבה מה לעשות חוץ מלהתפלל ולהזהר.
ה' ישמרנו מלפגוע ומלהפגע
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
אני עוברת יום יום במעבר חציה שחוצה כביש ארוך ומהיר
הנהג באמת צריך 'לעצור' באמצע הטיסה לעובר במעבר חציה!
ורואים מפורש את הנהגים שמנסים את מזלם וממשיכים את הנסיעה בתקווה שאוותר
ואת אלה שעוצרים בכל מקרה, אפילו לפני שהורדתי רגל, כי באמת לא היה אכפת לי לחכות שהרכב הבודד הזה יעבור!
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
שאברכים (בעיקר צעירים ) מרגישים על גג העולם כשהם יושבים ליד ההגה, ומבחינתם הולך רגל שמנסה לחצות במעבר חציה הוא מטרד שצריך לסלק
נכון מאוד!
אבל מה קשר לאברכים??????
מרגיש לי קצת ״שנאת וכו׳

ניתן לכתוב בהחלט ״נהגים צעירים״!

- אגב מקרה שאותי מקומם, בהרבה מקומות הרמזור להולכי רגל קצר, ולא תמיד הולכי הרגל מגיעים לקצה השני כשעדיין ירוק, והרמזור כבר מתחלף לאדום באמצע המעבר.
יצא לי כמה פעמים לראות נהגים מעירים ע״ז להולכי הרגל, תוך כדי סימון על הרמזור עם תנועה של, ״הי הלו יש לך אדום״!!
ואני אומר {בלב..}, חוצפן! יושב באוטו ומחלק הוראות???!!...
{ומדובר על נהגים שרגע קודם גנבו את הצומת וחסמו אותה וחיכו שהולכי הרגל יפנו להם כבר ויוכלו להמשיך הלאה...}
 
  • הוסף לסימניות
  • #91
נכון מאוד!
אבל מה קשר לאברכים??????
מרגיש לי קצת ״שנאת וכו׳

ניתן לכתוב בהחלט ״נהגים צעירים״!

- אגב מקרה שאותי מקומם, בהרבה מקומות הרמזור להולכי רגל קצר, ולא תמיד הולכי הרגל מגיעים לקצה השני כשעדיין ירוק, והרמזור כבר מתחלף לאדום באמצע המעבר.
יצא לי כמה פעמים לראות נהגים מעירים ע״ז להולכי הרגל, תוך כדי סימון על הרמזור עם תנועה של, ״הי הלו יש לך אדום״!!
ואני אומר {בלב..}, חוצפן! יושב באוטו ומחלק הוראות???!!...
{ומדובר על נהגים שרגע קודם גנבו את הצומת וחסמו אותה וחיכו שהולכי הרגל יפנו להם כבר ויוכלו להמשיך הלאה...}
לפי החוק רמזור ירוק להולכי רגל נועד כדי לאותת על הזמן שבו אפשר להתחיל לחצות, ולא על הזמן שבו יש לסיים את החצייה. בדרך כלל הרמזור להולכי רגל הופך לאדום מספר שניות לפני הרמזור הירוק של כלי הרכב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
אם צריך לרוץ כדי להספיק להגיע למדרכה ממול ולא להתקע 5 דקות על אי תנועה כשמכל הכיוונים שועטים רכבים כנראה שמשהו ברמזורים לא מתוכנן טוב, יש לציין שגם לעמוד על ה'אי' הנ"ל זה לא ממש בגדר ונשמרתם. (זבוטינסקי / סוקולוב)
אני מאוד ישמח למי שיגיד את זה לעירית בני ברק. (רק שם אני נתקלת בכך שצריך לחכות לרמזור 5 דקות ולא להספיק את הרמזור השני (בן יעקב/ יציאה מהעיר) )
הגיונית, למה שאני יחצה במעבר חציה? הדרך שלי לא אמורה לקחת חצי שעה אלא רבע. (להירגע, נכון לעכשיו אני פשוט מפחדת לחצות שם בלי מעבר חצייה, אנשים חושבים שהם למדו טיסה, לא נהיגה)

ולא, אני ממש ממש ממש לא בעד קפיצות לכביש.
שכולם ישמרו על כל כללי הזה"ב,
אבל יש פה משהו ממש לא הגיוני. חשבתם על זה פעם?
(אני יודעת שגם לרכבים הרמזורים של בני ברק לא מאירי פנים - אז אולי מישהו כבר יטפל בזה?(ואם כבר אז גם חזו"א דסלר...))
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
בדרך כלל הרמזור להולכי רגל הופך לאדום מספר שניות לפני הרמזור הירוק של כלי הרכב.
אמת ויציב,

כוונתי לנהגים שנכנסים לצומת מליאה!
ובעודם מחכים שתתפנה הכניסה לכביש היעד, התחלף הרמזור שלהם לאדום, ולהולכי הרגל שמולם יש ירוק,

עכשיו הנהג מוצא את עצמו תקוע לבד במרכז הצומת וחוסם נהגים אחרים...

ואז המסכן מתחיל לדחוף את הולכי הרגל ולהאיץ בהם לסיים את חצייתם יען כבר נהיה להם אדום..

ולאותם נהגים ושכמותם, כוונתי, ואחזור שוב, די לצביעות ולבריונות הכביש המופנית במקרה זה כלפי הולכי הרגל..
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
אמת ויציב,

כוונתי לנהגים שנכנסים לצומת מליאה!
ובעודם מחכים שתתפנה הכניסה לכביש היעד, התחלף הרמזור שלהם לאדום, ולהולכי הרגל שמולם יש ירוק,

עכשיו הנהג מוצא את עצמו תקוע לבד במרכז הצומת וחוסם נהגים אחרים...

ואז המסכן מתחיל לדחוף את הולכי הרגל ולהאיץ בהם לסיים את חצייתם יען כבר נהיה להם אדום..

ולאותם נהגים ושכמותם, כוונתי, ואחזור שוב, די לצביעות ולבריונות הכביש המופנית במקרה זה כלפי הולכי הרגל..
שוב פעם אני אזכיר את חוקי התנועה
לפי החוק אם נהג נמצא באמצע צומת הוא חייב לפנות אותה (וכן גם על חשבון הולכי רגל) יתר על כן אפשר לקנוס מי שמפריע לנהג רכב לפנות את הצומת
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
שוב פעם אני אזכיר את חוקי התנועה
לפי החוק אם נהג נמצא באמצע צומת הוא חייב לפנות אותה (וכן גם על חשבון הולכי רגל) יתר על כן אפשר לקנוס מי שמפריע לנהג רכב לפנות את הצומת
לפי מה שידוע לי זכות קדימה במעבר חציה אינה שונה כאשר מדובר במעבר חציה מרומזר ולהולכי הרגל יש רמזור ירוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
ממש מצחיק לראות,
התגובות מתחלקות לשתיים - נהגים והולכי רגל.
ברור שלכל אחד מהצדדים יש מה לשפר,
וגם פה וגם פה יש כאלה שמתעלמים מהכללים ועושים מה בא להם
ובסה"כ כל מי שחייו חשובים לו אמור לעשות כל מאמץ לשמור על חייו ועל חיי הולכי הרגל ברחוב (אף אחד לא רוצה חלילה להרוג מישהו גם אם זו תהיה אשמה מובהקת של הולך הרגל...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
שוב פעם אני אזכיר את חוקי התנועה
לפי החוק אם נהג נמצא באמצע צומת הוא חייב לפנות אותה (וכן גם על חשבון הולכי רגל) יתר על כן אפשר לקנוס מי שמפריע לנהג רכב לפנות את הצומת
לא מובן לי...

יש רמזור ירוק של 10 שניות להולכי רגל,
יש נהג שיצא לצומת כאשר אין לו מקום להיכנס..

כשנהיה ירוק להולכי הרגל וגם מתפנה הכביש בב״א מי קודם למי??? - אין אפשרות לשניהם בד״כ!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
כבר מזמן טענתי שבני ברק חייבת להפוך למדרחוב

אנשים הולכים בנחת, מה הקשר להכניס כאן רכבים?!

מה, גם בערים אחרות נהגים מרשים לעצמם לעלות על מדרכות?!

מה אנחנו אשמים שהעירייה החליטה לחלק את המדרכות ל-2 צדדים מרוצפים ואמצע מזופת?
הלו אח שלי נסחפת לגמרי 2 צדדים מרוצפים? בבני ברק?? יש חלקים מרוצפים!
והאמצע מזופת ??? יש כמה מקומות שראיתי באמת קצת זיפות בין החורים....
אני מסכים איתך באמת שמזופת כאן העסק אבל הכביש פחות...
:ROFLMAO::ROFLMAO::LOL:
 
בלתק
אני כל פעם מזעזעת מחדש המאימהות שעוברות בין רכבים עם עגלת התינוק לפניהם?!
כאילו 'בואו נבדוק אם הכביש ריק, נכניס קודם את העגלה...'

נסעתי פעם עם מישהו (הוא נהג) ובין הגלגלים משום מקום נדחפה לו עגלה עם אישה מאחורה.
2 שניות מאוחר יותר והם שניהם היו היום ז"ל, שניה אחת היתה מספיקה לתינוק שהיה בעגלה..
פשוט עצרנו בצד והיינו צריכים כמה דקות להירגע מהטראומה.

בכנות-
אם אתם רוצים להתאבד תקפצו מהחלון, אל תערבו בזה נהגים תמימים...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה