תכשיר לחיסול כינים, איזה מהם לקנות??? דחוף!!!

  • הוסף לסימניות
  • #1
ניסיונכם בבקשה, בבקשה,
כבר לא נותר בי כח לסרק ולסרק ולסרק ולסרק ולס... ולא נגמר!!
כל פעם מחדש, אין לזה סוף לעולם.
אפילו התינוקת נדבקה !!!!
האם יש תכשיר שבאמת גומר אותם? וכולל את הביצים?
ובאלו מחירים?
אני מבינה שעדיף טבעי ולא כימי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י גולדס;1427397:

נכתב ע"י shuli43;1427378:
ניסיונכם בבקשה, בבקשה,
כבר לא נותר בי כח לסרק ולסרק ולסרק ולסרק ולס... ולא נגמר!!
כל פעם מחדש, אין לזה סוף לעולם.
אפילו התינוקת נדבקה !!!!
האם יש תכשיר שבאמת גומר אותם? וכולל את הביצים?
ובאלו מחירים?
אני מבינה שעדיף טבעי ולא כימי...

להסתפר קרחת ואז אין לכינים היכן להיתפס
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לפני תקופה רשמה כאן הניק 'בקי' (באנגלית) תרופת סבתא לכינים
וניסינו די בחוסר אמון
היום - אנחנו ממליצים ע"כ לכל הפוצה פה בענין המעצבן הזה!!!!

שמנת חמוצה על הראש לעשר דקות וחפיפה לאחר מכן (אפילו בלי צורך לסרק) אך בקי הוסיפה שם אם זכור לי טוב שהיא כן מסרקת אחרי
וזה גם מה שאנו עושים.

'בקי' תודה רבה בשמי ובשם כל הנהנים מהפרקטיות והמחיר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
התכשירים ממש לא טובים!! לא בריאים בעליל!!
זה רעל שנכנס לגוף...
תקני מסרק כינים טוב. יש סוג מסויים שקונים בבית מרקחת. שכחתי איך קוראים לו, מסרק ממתכת עם שניים ארוכות. מעולה!
המון הצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י א.ד.;1427423:
לפני תקופה רשמה כאן הניק 'בקי' (באנגלית) תרופת סבתא לכינים
וניסינו די בחוסר אמון
היום - אנחנו ממליצים ע"כ לכל הפוצה פה בענין המעצבן הזה!!!!

שמנת חמוצה על הראש לעשר דקות וחפיפה לאחר מכן (אפילו בלי צורך לסרק) אך בקי הוסיפה שם אם זכור לי טוב שהיא כן מסרקת אחרי
וזה גם מה שאנו עושים.

'בקי' תודה רבה בשמי ובשם כל הנהנים מהפרקטיות והמחיר...

כמה פעמים מקיאים בתוך ה-10 דקות הללו
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
פחות מאשר כשנמצאים עם כינים:p

מי שלא רוצה לא חייב...

זו תרופת סבתא אמיתית-
גם זמין, גם זול, ובעיקר פותר את הבעיה לחלוטין!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ריזאלטס
חומר מצוין שפתר לי את הבעיה ברגע
אחרי שניסיתי כמה שבועות עם מסרקים שונים ועבודה סיזיפית פעמיים ביום.
אני לגמרי לא חסידה של תכשירים אבל פשוט נשברתי.
ניסיתי את פאראפלוס
לא היה שווה שקל
קודם כל שרף לה נורא ואחרי יומיים היו לי מלא כינים קטנות.
ואילו עם ה ריזאלטס
לא שרף לה בכלל
זה חומר שקוף בלי ריח
גרום לשיער להיות שומני כזה
נצמדתי להוראות ואני פשוט מודה לה' שהקרה זאת לידי.

עלה לי בקופה-כללית- 78 שקל
 

קבצים מצורפים

  • ריזאלטס.PNG
    KB 73.6 · צפיות: 89
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י yudb;1427426:
התכשירים ממש לא טובים!! לא בריאים בעליל!!
זה רעל שנכנס לגוף...
תקני מסרק כינים טוב. יש סוג מסויים שקונים בבית מרקחת. שכחתי איך קוראים לו, מסרק ממתכת עם שניים ארוכות. מעולה!
המון הצלחה!

המסרק עם השיניים הארוכות מוציא את הכינים והרבה מהביצים אבל הוא לא יכול על הכינים הקטנטנות-הפגיות ולכן לא מתפטרים כ"כ מהר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
ואני מחפשת לא רק לנקות את הראש , אלא למ-נ-ו-ע הידבקות חוזרת!
יש דבר כזה?
אחרת זה פשוט לעמוד על המשמר ולבדוק ככללל הזמן....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני ניסתי ת'הדרין אבל הוא נורא יקר ומספיק לכ"כ מעט שימושים,הוא מונע לשבוע שבועיים וחוזר חלילה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני פעם ניסיתי את החומר של רינה פארם מן שמן כזה, הריח היה מאד חריף
כנראה זה עניין של טעם משהי אמרה לי שהיא דוקא אוהבת אותו, אנחנו לא עמדנו בו, זה כנראה בשילוב שמן רוזמרין
וזה פשוט עזר מאד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מסרק סמיך 'אסי'- מוציא גם ביצים, קונים אותו בבית מרקחת,
יש תכשיר שהוא כמו ג'ל, מורחים אותו על השיער ולאחר כמה דק' מסרקים, הוא עוטף את כל העסקים הקטנים שם בג'ל ואז הם פשוט מחליקים, זה עוזר מעט גם נגד הידבקות כך שלאחר שמטפלים בו יש קצת שקט, רק צריך לבדוק מידי פעם. עכשיו בדקתי וראיתי שזה ה'הדרין' שעליו כבר דובר... מומלץ.
שמן רוזמרין- לטפטף מעט על היד ולמרוח על השיער, באמת יש לו ריח די חזק אבל בוא פשוט מונע הידבקות, ושה שווה את זה, לא צריך כל הזמן, אחת לכמה בקרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
יש את הכינה נחמה של מכבי. עם שמפו מצורף שמונע לזמן מאוד ארוך.

בנוסף מסרק הכינים אסי 2000.

הבעיה היא לפעמים שבגן יש ילדה עם קן צרעות על הראש ואז מה שתעשי הילדה שלך נדבקת ללא הפוגה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י א.ד.;1427423:
לפני תקופה רשמה כאן הניק 'בקי' (באנגלית) תרופת סבתא לכינים
וניסינו די בחוסר אמון
היום - אנחנו ממליצים ע"כ לכל הפוצה פה בענין המעצבן הזה!!!!

שמנת חמוצה על הראש לעשר דקות וחפיפה לאחר מכן (אפילו בלי צורך לסרק) אך בקי הוסיפה שם אם זכור לי טוב שהיא כן מסרקת אחרי
וזה גם מה שאנו עושים.

'בקי' תודה רבה בשמי ובשם כל הנהנים מהפרקטיות והמחיר...

איזה שמנת חמוצה? סתם שמנת שקונים במכולת, כמו של תנובה?...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אישית לא הייתי מרוצה מהג'ל של הדרין, אבל אולי לא פעלתי טוב לפי ההוראות, כי חוץ מכמה כינים מתות, הראש של הבת שלי נשאר רוחש מיד לאחר השטיפה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
עם הדרין צריך לפעול בדיוק לפי ההוראות (המשונות)
הוא פשוט מעולה, בשילוב עם אסי 2000, המסרק המתכתי.
עכשיו יצא הדרין תרסיס, לא ניסיתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
שמן רוזמרין - שתיים שלוש טפטופים בתחילת הקרקפת אחרי המקלחת...
הבנתי שזה עובד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
שמנה לב יש 2 סוגים של הדרין אחד ג'ל ואריזה קטנה והוא מרוכז יותר ואחד אריזה גדולה יותר ועולה פחות כי יש בה פחות חומר פעיל..
ניסיתי גם את המסרק הזה...כשיש המון כינים הוא לא באמת עוזר הכי עוזר זה ידני...וזה עבודה קשה ולא נעימה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
סרוק כל יום במסרק סמיך טוב ואיכותי, מונע בד"כ מראש את בעית הכינים.
כי אם הילדה נדבקה באותו יום תמצאי אצלה כינה אחת תוציאי אותה וחסל
הבעיה מתחילה כשהכינה מתחילה לדגור, להטיל ביצים וכשהן מתבקעות לכינים זה כבר באמת סוף העולם.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה