תכשיר לחיסול כינים, איזה מהם לקנות??? דחוף!!!

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י תקוה;1427669:
יש את הכינה נחמה של מכבי. עם שמפו מצורף שמונע לזמן מאוד ארוך.

בנוסף מסרק הכינים אסי 2000.

הבעיה היא לפעמים שבגן יש ילדה עם קן צרעות על הראש ואז מה שתעשי הילדה שלך נדבקת ללא הפוגה.
אם הייתי נחמה, הייתי תובעת את מכבי. חוצפה שכזו!

גם אתן שמתן לב שהעונה האחרונה "כינית" באופן קטסטרופי?
השיטה שלי היא סרוק יומיומי קפדני. אבל החמודה שלי מיבאת כל ים או יומיים כמה פילות שחורות ענקיות. והיא מסורקת בצמה! נראה כאילו היא עוברת מחברה לחברה ומלקטת לעצמה מהרוחשים הללו.
ננסה את השמנת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
כן גם הילדים צריכים סבלנות והרבה פעמים אין להם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
כשהילדים שלי נדבקו סרקתי כמה ימים ברף עד שנגמרו הכינים וכדי למנוע הדבקות חוזרת אני חופפת להם כל יום עם השמפו של ד"ר פישר+ טיפות רוזמרין.
יש לזה ריח עדין של רוזמרין וזה שמפו לכל דבר וללא דמעות.
ובמקרים שהיה ממש גרוע גם הייתי מטפטפת טיפות טבעיות של רוזמרין לפני שהיו יוצאים לגן. היה ריח קצת חזק אבל גם הכינים פחדו ממנו.
עבד לי מעולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
סירוק יומיומי לא שייך כשיש לך כמה בנות- זה משרה מלאה
יש בסופר פארם תרסיס שניקרא N כינים (אין כינים) זה לא חומר רעיל אלא חומר שחונק את הכינים, מרססים ואחרי 8 שעות מסרקים יוצאות כל הכינים מתות, (השיער מאד שומני לכן מומלץ לרסס כשחוזרים מהגן או בלילה ) אחרי שבוע חוזרים על זה (בשביל הביצים שלא מתו) ואז שקט לתקופה...
גם הריח לא רע...
עולה 60 שח בערך מספיק לכמה פעמים בודדות

השמנת נשמע נחמד וזול
זה שמנת חמוצה בגביע כמו לבן? אחד לילדה?
הייתי מכניסה את זה לכלי כדי שהילדה לא תזהה שמרחתי לה לבן על הראש... אחרת היא תברח לי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
וכמה זמן להשאר עם זה על הראש??
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מאז קטנותי אני מייגעת את ראשי בשאלה: האם לכינה יש זימים?
מדוע היא לא נחנקת מהמקלחת? לא שורפות לה העיניים מהשמפו? היא לא בולעת אותו בטעות ומתה?
החכימוני...
 
  • תודה
Reactions: GRN
  • הוסף לסימניות
  • #28
כשילדה הולכת כל יום לגן, כמה שלא תני - אבל רוב הפעמים ההידבקות היא משם, וכמה שתטפלי - זה יחזור,
לכן - אני מכירה כמו תרסיס עם שמן רוזמרין, פשוט מטפטפים מאחורי האוזנים ובעורף, תשתדלי למרוח לה קרם נעים על החולצה וכדו' כדי שגם החברות לא יברחו...;)
ולטיפול חד פעמי - אל תצרחו עלי, אבל זה באמת עוזר ללפחות שנה!!!
למרוח... מרגרינה על השיער, ובנדיבות,
לא חפיסה כמובן...:( אלא קצת, עד שמרגישים שזה נכנס לשורשים.
להספיג בשורשים, ממש כמו בחפיפה עם שמפו, בלי מים כמובן - להכניס לשורשים, להשאיר יום אחד (כדאי לעשות את זה בלילה שלפני יום חופשי) וכדי שתלך לישון בלי שזה ימרח על הכרית - שימי לה כובע ים או משהו שתוכל לישון בלי להתלכלך, אחרי יום שוטפים עם שמפו ומשפשפים היטב עד שהשמנוניות יורדת, חוזרים על חפיפה בשמפו לפי הצורך.
אני יודעת שזה נשמע זוועתי, וזה באמת לא נעים. אבל זה עוזר!!! זה הורג את הכינים מהשורש, ומטביע אותם. כך הן גם לא חושבות לחזור...:)
וזה עוזר בד"כ לכמה שנים, כמובן עדיף להשלים עם טיפות רוזמרין כל יום לפפני שיא יוצאת לגן - פשוט מטפטפת ומעסה קצת כדי שבאמת יבריח.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
האסי 2000 משום מה לא מוציא לי ביצים - לדעתי מתאים עד שגודל שיער ארוך....
ועד שאני לא בקשתי מהגננת לבדוק מה קורה ולשלוח הודעה בדף קשר הכינים המשיכו לשרוץ ולחזור
נוי צודקת שהעונה הזו מכונמת בצורה נוראית יש כנראה שנים כאלה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
הבן שלי הגדול היה נדבק בלי סוף וכל הזמן הייתי מנקה וחוזר חלילה,
הקטן היה מתולתל וכל בוקר הייתי מרססת לו ספריי של דר' פישר כדי שהתלתלים ייראו נורמלי, ואף פעם הוא לא נדבק לי.
היום בראיה לאחור הספריי כנראה מנע את ההדבקות.
 

קבצים מצורפים

  • timthumb.png
    KB 115.7 · צפיות: 92
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י sunshine;1427676:
איזה שמנת חמוצה? סתם שמנת שקונים במכולת, כמו של תנובה?...
כן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י סטודנטית;1427991:
הבן שלי הגדול היה נדבק בלי סוף וכל הזמן הייתי מנקה וחוזר חלילה,
הקטן היה מתולתל וכל בוקר הייתי מרססת לו ספריי של דר' פישר כדי שהתלתלים ייראו נורמלי, ואף פעם הוא לא נדבק לי.
היום בראיה לאחור הספריי כנראה מנע את ההדבקות.

לא בהכרח
יש לי ילדה רגישה ואחרת שלא
אולי זה תלוי בסוג דם
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
תודה לכל העונות!!

לבעלות הניסיון, מה עדיף מאלו-
הדרין
ריזאלטס
כינה נחמה
Nכינים

רוזמרין- רק למניעה או גם מטפל?

והאם יש חומר שהורג גם את הביצים???
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
יש גם פינלה- שמן כזה ששמים 20 דקות לפני האמבטיה
אח"כ חופפים ומסרקים במסרק.
ההמלצה היא לשים כל בוקר כמה טיפות מאחורי האוזניים, למניעה.

דווקא די עזר לי.
זה טבעי (שמן עץ התה נראה לי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
רוזמרין - נא להיזהר. לא יותר מידי חזק או הרבה. זה דוחה ילדות מהחברה. רחמו עליהן לא רק עליכן..
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
"בפטנט רשום" - המודיע.
של השבוע או שבוע שעבר היה כתוב על משהו שמאד עוזר.
אני לא זוכרת מה זה היה.
רק זוכרת שזה משהו מאד זמין.
מי שיש לה אפשרות לבדוק או שזוכרת.
תזכה אותנו בעצה טובה.
ותזכה אותה במצוות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מנסיון: סרוק עם המסרק "אסי" בזמן שהשמפו / המרכך על הראש מוציא את הכינים יופי כי אין להן אחיזה כשיש שמפו על הראש.
אם מקפידים על כך כל מקלחת (2 דקות נוספות...) זה יכול להיות גם פתרון מניעתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י OR_Design;1427895:
הכי טוב כמו שהציעו בלי שום חומר ,
עם מסרק טוב.
אני קניתי את האסי2000 אין דברים כאלה הוא מוציא הכל!!

גם ככה החומרים לא הורגים את הביצים אז החומר ממש מיותר.
תחפפי עם מרכך אחרי השמפו ולסרק המוןןןןן עד שלא יוצא כלום.
תעברי ככה כל מקלחת גם כמה ימים אחרי לראות שלא נשארה ביצה שכבר הפכה לכינה :rolleyes:


אז זהו
מסתבר שהרזולטס
כן הרג אותם
אני שבוע אחרי הטיםול ואני מוצאת אצלה ביצים בצבע צהבהב שקוף
שהן בפירוש מתות!
ועובדה היא ששבוע אחרי ואין שום כינה חיה בשום גודל!
זה פעם ראשונהה שאני נתקלת בכזאת תוצאה טובה במהירות כזאת
לא בטוח שאשאר עם השיטה הישנה שלי של בלי חומרים.
החומר אגב נראה לי מספיק לכמה וכמה טיפולים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה