- הוסף לסימניות
- #21
נכתב ע"י לאה ורחל;1493760:מיכל למה את חושבת שהיא "עובדת על ביטוח לאומי"
אם המעסיק משלם עליה ביטוח לאומי בדרך של העסקה פרטית?
היא הרי עבדה אצלו
להם זה לא משנה אם היא ניקתה לו את המשרד או עבדה על המחשב
רק שהעסקה משק בית זו האופציה היחידה שאפשר לדווח עליה עד שנה אחורה
מכיון שהמעסיק לא שילם עליה ביטוח לאומי אז היא לא מבוטחת. ואם היא משקרת עליהם שהיא עבדה במשק בית ולכן היא רוצה עכשיו לשלם רטרואקטיבית את הביטוח לאומי זה נקרא בעברית קלה 'לעבוד עליהם'.
תנסי לבוא לכל ביטוח שהוא בעולם ולומר להם אחרי שלשה חודשים שאת רוצה להצטרף אחורה ולקבל זכויות - אין דברים כאלו בשום ביטוח בעולם.
אין לי בעיה עם הרעיון הזה, הוא בסדר גמור למי שמקובל עליו לעבוד על המדינה/הביטוח לאומי/להעלים מס הכנסה/לעבור ברמזור אדום.
רק באתי לעזור ולומר שאם כבר עובדים על הביטוח לאומי אפשר גם בלי המעסיק, אפשר לבקש משכנה או חברה או מכל מי שרוצים.
הנושאים החמים