דרוש מידע תמונה בשידוכים, כן או לא?

תמונות בשידוכים, דעתך בנושא:

  • כן - היום זה בסטנדרט

    הצבעות: 233 49.5%
  • לא - בשום אופן

    הצבעות: 71 15.1%
  • בלית ברירה

    הצבעות: 167 35.5%

  • סה"כ מצביעים
    471
מצב
הנושא נעול.
מי שרוצה תמונה- ישיג תמונה גם אם לא תשלחו... מנסיון!!!!
מה עדיף, שתסתובב תמונה שלך בפוזה לא מחמיאה ולא מכבדת שהשכן-חברה-קרוב משפחה רחוק, שלח,
או תמונה נורמלית ומחמיאה שאת בחרת לשלוח??
 
תחשבו על יעל בחורה שלמדה בסמינר טוב אבל כיום בגיל 22 היא עובדת במשרד רו"ח חילוני ומאז הלבוש שלה קצת התקצר, היא מסתובבת ביום יום עם בושם, שיער פזור, ויוצאת עם חברות למסעדות בת"א ובשנה האחרונה היתה פעם אחת באילת ועוד פעם בקפריסין עם חברות קצת 'פתוחות'.
מציעים לה את ישראל מאיר מישיבת תפרח. איזו תמונה היא תשלח לשוויגער הפוטנציאלית? עם סומבררו בחוף של איה נאפה? או משנה שעברה בחתונה של חברה מוולף?
 
תחשבו על יעל בחורה שלמדה בסמינר טוב אבל כיום בגיל 22 היא עובדת במשרד רו"ח חילוני ומאז הלבוש שלה קצת התקצר, היא מסתובבת ביום יום עם בושם, שיער פזור, ויוצאת עם חברות למסעדות בת"א ובשנה האחרונה היתה פעם אחת באילת ועוד פעם בקפריסין עם חברות קצת 'פתוחות'.
מציעים לה את ישראל מאיר מישיבת תפרח. איזו תמונה היא תשלח לשוויגער הפוטנציאלית? עם סומבררו בחוף של איה נאפה? או משנה שעברה בחתונה של חברה מוולף?
לרוב זה לא כך, וגם אף אחד לא חשב שהבירור היחידי הוא התמונה, התמונה היא רק בוסטר...
 
תחשבו על יעל בחורה שלמדה בסמינר טוב אבל כיום בגיל 22 היא עובדת במשרד רו"ח חילוני ומאז הלבוש שלה קצת התקצר, היא מסתובבת ביום יום עם בושם, שיער פזור, ויוצאת עם חברות למסעדות בת"א ובשנה האחרונה היתה פעם אחת באילת ועוד פעם בקפריסין עם חברות קצת 'פתוחות'.
מציעים לה את ישראל מאיר מישיבת תפרח. איזו תמונה היא תשלח לשוויגער הפוטנציאלית? עם סומבררו בחוף של איה נאפה? או משנה שעברה בחתונה של חברה מוולף?
מקווה בשבילה שתמונה שמשקפת את מצבה הנוכחי!
אין שום הגיון ל"הציג" בצורה קיצונית ולסבול אחרי החתונה...
 
נערך לאחרונה ב:
רק מזכיר שתמונה יכולה למנוע הרבה מבוכות ואי נעימות בתחילת הפגישה הראשונה למצוא מי למי...
ממש לא! אומרים היא עם שער בהיר לובשת שמלה כחולה מה הבעיה גם לשאול את זאת וזו??
מודה לה שהסתדרנו עד היום בלי תמונות מקווה גם בילדים הבאים !!
 
מכירה בחורה מקסימה ומיוחדת שהרבה הפסידו אותה בגלל תמונה
הצטלמה שוב אחרי שנה והתארסה מיד !
 
ישר כח. ניכר שאשת מקצוע כתבה את הדברים.

ולאחר כל הדברים, האם אני כאבא ממליץ לבתי לתת תמונה לצד השני (לא לשדכנית)?
האם אידיאלית זה נכון? זה רציני? זה צנוע? זה אחראי?

אשמח לתשובה על זה - כשדכנית. במבט של בת.
האם זה אידאלי? לדעתי לא
האם זה כורח המציאות? אני חושבת שכן
יש הרבה שלא ניגשים להצעה ללא תמונה או שמתעדפים הצעות אחרות על פניה
מבחינת אחריות אני כן חושבת שצריך להעביר למישהו שסומכים עליו שזה לא יתגלגל
ואם מעבירים דרך שדכן או צד שלישי שמציע לוודא שאתם יודעים למי זה עובר
 
תחשבו על יעל בחורה שלמדה בסמינר טוב אבל כיום בגיל 22 היא עובדת במשרד רו"ח חילוני ומאז הלבוש שלה קצת התקצר, היא מסתובבת ביום יום עם בושם, שיער פזור, ויוצאת עם חברות למסעדות בת"א ובשנה האחרונה היתה פעם אחת באילת ועוד פעם בקפריסין עם חברות קצת 'פתוחות'.
מציעים לה את ישראל מאיר מישיבת תפרח. איזו תמונה היא תשלח לשוויגער הפוטנציאלית? עם סומבררו בחוף של איה נאפה? או משנה שעברה בחתונה של חברה מוולף?
הבחורה ההיא כנראה לא תרצה בחור כמו ישראל מאיר מתפרח גם אם היא למדה בוולף וזה ירד כבר לפני תמונה...

לגבי האם לשלוח תמונה אני חושבת שתמונה אומרת הרבה... לפעמים קולטים סגנון של בחור/ה בתמונה מה שהחברים לא מצליחים להסביר במילים... הרבה פעמים פתוחה וצדיק זה עניין יחסי למי ששואלים ואם המברר לא מכיר את מי שמבררים אצלו- אז אין לו שום אינדקציה לגבי סגנון וכו...

הרבה פעמים גם תמונה מורידה מההתלהבות...
אני חושבת בעיקר עם תמונות של בחורים שבחורים באמת לא נמדדים ביופים...
וכשמדברים עם הבנאדם זה בלי השוואה..

אצל בחורות זה שונה.. יש כאלו מראה זה תנאי סף...
 
אני אישית חושבת שזה לא קשור לנהוג או לא נהוג אלא למה שהבחור/בחורה מרגישים.
גם אם כל אחד יביא את הניסיון שלו - לא מחייב שזה רלוונטי עבור מישהו אחר.
אני יכולה לומר שכל תמונה שראיתי ולא הרגשתי וויב טוב בכלל והלכתי להפגש. לא שהיה נחמד ולא היתה התאמה.
אלא הפגישה היתה מזעזעת על גבול העלבון שהתחרטתי שבזבזתי לעצמי את הזמן ולא הקשבתי לאינטואיציות שלי.
מי שהוא אדם בוגר הוא כבר ידע להכיר את עצמו ולהחליט האם לשלול לפי התמונה או שהוא כבר לבד יראה מעבר לזה.
וגם הרבה פעמים כשהבחורה רואה תמונות של הבחור (ואם יש להפך אז גם כן)
לה יהיה יותר קל לדייק גם עבור אלו שינסו לחפש לה מה הסגנון שלה ולא לפי מה הסגנון שהם חושבים.
מישהי יכולה לחפש בחור שנראה צעיר ושדכנית תשלח לה תמונה של בחור בן 20 שנראה בן 30 ובעיניה הוא נראה צעיר לגילו ולעומתה הבחורה תראה אותו ותקבל התקף לב. (בציניות כמובן שלא יהרגו אותי על זה)
אני חושבת שזה מאוד לגיטימי ומונע הרבה עוגמת נפש.
 
בלתק
לדעתי יש כאן משו מטומטם ברמות
בד''כ הבחורה שולחת תמונה שצילמו אותה באיזה חתונה -תסרוקת וכו' וכו'. ואז מה הבחור אמור לשלוח? כאילו אמור ללכת לצלם??? בנוסף לזה -שזה לא סוד שגברים לא יודעים להצטלם...
אין לי אלטרטיבה אחרת אבל זה מוזר מאד העניין של התמונות...
 
עזבו את הקטע שהיום צלמות לוקחים לפחות הין 1000-1500 ש"ח לתמונת שיצא טובה
 
מה אתם חושבים על כל הנושא של תמונות בשידוכים?
האם נכון לשלוח או לבקש תמונה לפני פגישה - או שעדיף להימנע מזה לגמרי?
מצד אחד זה יכול לחסוך אי־נעימויות,
ומצד שני זה עלול ליצור רושם מוקדם ולפספס את הפנימיות.

איך אתם רואים את זה?
כל תגובה תתקבל בברכה.
תמונה לא משקפת אופי של משודך, תמונה יכולה בהרבה פעמים להרוס.
הרבה זוגות שראיתי אמרו שהמשיכה באה אליהם מהמידות הטובות, מהאופי המיוחד, מהצדיקות, הטון דיבור, שכל אלה לא נראים בעליל בתמונה.

בנוסף תמונה יכולה להיות מצד אחד טוב ומצד שני לא, אם הבחור או הבחורה הם נראים טוב אז רוב הסיכויים שהצד שני ירצה לצאת לשידוך (וגם זה לפי טעמו של הצד השני שפעמים שיש מצב ששוללים), אולם אם לא אז לעולם לא יצאו איתו כי התמונה נראית לא טוב.

עוד שהרבה משודכים מזלזלים בעצמם (דהיינו מצלמים את עצמם ואין להם מודעות) ולא יודעים עד כמה התמונה, המקום, התנועה מכוערים שזה מוריד את הערך.

ראיתי בחור שצילם את עצמו דרך המראה, וכן להיפך. בחור ישיבה אחר שצילם את עצמו תמונת סלפי, בחור שהצטלם בתוך קניון, וכיוצא בזה ועוד מקומות ותמונות גרועות.

מבחינה הלכתית שאלתי רב בנושא פעם, אמר לי מותר. (כוונתו הייתה להראות תמונה מאלבום לבחור). אינני יודע מה יאמר לכל השוק שיש היום.

על כל פנים אני אף שיש אצלי תמונה אינני מראה אותה לצד השני, ואני אומר שאין לי. אלא א"כ הוא עקשן מאוד שאם הוא לא רואה הוא לא יוצא אז אני שולח.
 
אפשר לצלם מסך...
במיוחד שרואים שזה נשלח במצב סודי
עד שקולטים שזה במצב סודי התמונה נעלמת.
גם אם יצלמו התמונה לא מידי איכותי כפי שכתבתי.

הרעיון נלקח מאתר השדכן, שם הצפיה מוגבלת למספר שניות נדמה לי. באמת עשינו שם צילום מסך, אבל זה לא זה....
 
אני גר בסמיכות למספר ישיבות גדולות ויצא לי לפגוש בחדר מחשבים בחור שמביא חבר/חברותא לחוות דעת על תמונה של מדוברת.
כך שגם חסימות והגבלת שעות לא הרמטי,
הייתי מתאמץ ושולח תמונה פיזית ומבקש אותה חזרה ,
לגופו של עניין בזמני תמונה נשלחה כשהייתה שאלה ספציפית על דבר ששמעו בבירורים כגון כמה הוא/יא ג'ינג'י/ת.
אך מנסיון כיום ששידכנו בין אנשים הא'ב' היה רזומה ותמונה (ירידת הדורות)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה