כללי תמחור קמפיין בחירות - מה הסכום הריאלי?

  • הוסף לסימניות
  • #1
עבדתי על 3 קמפיינים של בחירות תחת חסות אחת.
השקעתי את כל הנשמה, כל שעות היממה, לא היה יום ולא לילה... אפשר לומר שלא ראיתי את הבית שלי, למרות שעבדתי בתוכו.
אני עושה עכשיו את החישוב הסופי הכללי של המחיר, ונבהלת מגובה הסכום.
הוא נראה לי עצום, מטורף (:eek:)
יש לי הסכם חתום עם הלקוח, מצ"ב בו המחירון (שמבוסס על המחירים הנמוכים שבמחירון של פרוג) ואני מאמינה גם שהוא לא יתווכח איתי.
אבל אני מבחינתי רוצה להיות הוגנת ולדעת אם המחיר הזה הוא ריאלי או שהגזמתי :eek:
אשמח מאד אם כאלו שעבדו עבור קמפיין בחירות, יכתבו (או באישי אם לא מתחשק לכם בפומבי) את סך השעות שהם עבדו ובערך את המחיר שנתקבל תמורת העבודה או המחיר הריאלי שנראה להם.
תודה ושבוע טוב!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אם השקעת את כל הנשמה וכל שעות היממה אני לא מבינה למה זה לא ריאלי לקבל את התשלום לפי המחירון שלך, כי זה קמפיין בחירות כביכול? מה ההבדל בין סוג אחר של עבודה? או כי את חושבת שישבת על זה יותר שעות ממה שאמור לקחת עבודה כזו ותמחרת לפי שעה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
ב"ה מצוין זה מה שסכמתם זה מה שאת מבקשת. ותעשי את זה בלי להתבלבל וכאילו את כל יום רגילה לבקש סכומים כאלה. תופתעי עד כמה הצד השני לא יחשוב שזה סכום מופקע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תשלחי לו את הפירוט של המחירים המלאים ובסוף סיכום עם הנחה מסוימת על כל החבילה, תדגישי את ההנחה, וכך הוא ירגיש שבאת לקראתו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אל תחשבי שאת מגזימה
הפוך תהני! זה התגמול על העבודה הקשה
תאמיני בעצמך
ותגישי חשבון לפני הניצחון / הפסד:eek:
עבדת > תקבלי
ואני מאמינה שלפי המחירון של המומחים זה יותר
אז מה הם יפחדו לבקש > לא!

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
למה להביא ללקוח להרגיש שבאת לקראתו אם הוא לא ביקש?
קודם לשלוח מייל עם הסכום המלא!
לאח"מ אם יש בעיות ותדהמה אז מתחילים עוברים לשלב ההנחה אבל שנקודת ההתחלה תהיה כמה שיותר גבוהה. כדי שנשאר עם ההנחה ועדיין עם סכום שווה בכיס וכן הנחה הגיונית.
ברגע שנותנים מלכתחילה הנחה ומראים שאנחנו לא שלמים עם המחיר שאנו גובים זה רק יביא אותו לקווץ' יותר ואנחנו בחוסר הנוחות שלנו נתקווץ'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אל תשכחי שמדובר בשלוש קמפיינים ואם את עבדת על המחירון של פרוג הנמוך זה הרבה הרבה פחות ממה שהם שלמו בשנים קודמות אלה סכומים ממש נמוכים עם כל ההצתברות!
נשמע לי גם שאם תגידי את הסכום פה זה ממש לא יראה סכום גבוה אלא את פשוט עדיין לא עבדת עם הסכומים האלה.
בע"ה יום אחד תצחקי על איך חשבת על הסכום הזה שהוא גבוה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לקמפיינים של הבחירות יש מימון של מדינת ישראל. אפשר לגבות כמה שרוצים, אף אחד לא צריך להוציא את זה מכיסו.

אולי מישהו יכניס לכיס פחות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תודה! אתם ממש מעודדים אותי - - -
אבל עדיין, אני חושבת שזה מוגזם (מספר עם 4 אפסים בסוף :eek:)

לדוגמא, כשאתם קובעים מחיר של פלייר, זה לצד אחד או דו צדדי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לנבחרי הציבור יש תקציב נאה למטרה הזו, תפסיקי להיבהל מהסכום, רק לך הוא נראה מפחיד. להם זה ייראה הגיוני.
מניסיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תגידי שולה,המחיר הזה תואם לעבודה שלך? הוא שווה את הזמן שהשקעת?
יש פה שאלה, האם תמחרת כמו שצריך, עבדת כמו חמור, וזה הצטבר לסכום גדול - מגיע לך!
השאלה אולי טעית מראש? תמחרת יותר מידי?
קודם כל שבי עם עצמך תעשי חשבון כמה זמן את עובדת על זה.
אולי את עובדת כבר ארבעה חודשים רצופים? לא מגיע לך סכום בחמש ספרות על זה??
אם יש לך טעות בחישוב יש מקום לדבר מה עושים כעת (ולא בטוח שעושים)
אך אם זה אכן מה שמגיע לך, רק שאת לא רגילה לפרויקטים גדולים כאלו ולבקש בבת אחת סכום גדול - תתחילי להתרגל.
לגבי תמחור לפי פרטים - לא תמיד זה נכון. כי למשל אם תמחרת פלייר. ואחר כך עצבת עוד הרבה כאלו והעיצוב אותו עיצוב וזה רץ לך בעוד המון עבודות דומות - יש מקום לדון איך מתמחרים כזה פרויקט. אני לא חושבת שמשרדי פרסום שמפרסמים קמפיין (או כל דבר אחר) לוקחים מחרים לפי כל דף שהם מוציאים, אבל אולי אני טועה שיתקנו אותי המתמצאים?
המון הצלחה
נשמח אם תשתפי אותנו בקמפיין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תודה!
אני עובדת על הפרויקט הזה רק 3 שבועות, אבל בלי יום ובלי לילה. ימים של 'ביגלאך' שלמים של ערנות ועבודה (בעלי אמר שהוא אישית הולך לבקש מהם משכורת של עקרת בית)
לא תמחרתי במחיר כללי אלא לפי מוצרים, כי לא ידעתי מה יכיל הפרויקט הזה

אשמח אם משהו יענה לי על השאלה על הפלייר,

ובקשר לשיתוף - בעז"ה מחר אני יעלה חלקים
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לדעתי תראי את החומר למישהו מכאן שהוא הגון מאוד ותשאלי בכמה היה מתמחר.
כמו שהתרשמתי הם לא מנסים להשתמט אז אין כאן מקום להגן על זכויותיך, יש מקום להיות בטוחה בבירור שזה מה שמגיע. לא נראה לי שהשעות כאן הן משמעותיות כמו החומר הסופי- ולכן תתיעצי עם מישהו מקצועי או אפילו שלושה, ותראי את הסכומים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אסור שאנחנו נהסהס בתשלום שמגיע לנו ביושר ובצדק.
מותר לפעמים להתגמש "קצת", כדי שיהיה מרוצה. ותו לא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תשלחי מסמך נחמד בכתב. פירוט שעות. דף מרווח. סיכום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
שולה- האנשים לא הבינו. הם מסבירים לך איך להציג את התשלום.
ואת רוצה לדעת איך תרגישי שלמה עם המחיר שזה מה שמגיע.
רק סקר שוק יעזור כאן ורק חוו"ד של אנשים מהשטח.
תעשי את זה כדי להרגיש שלמה עם עצמך ולא מנצלת נשמות טובות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
עשיתי חישוב של בערך שעות,
ומחיר סביר לפרילנס לשעה.
ויצא לי בין 12,000 ל- 15,000
גם אם הגעת לפי החשבון שלך ל-20,000, זה סביר ביותר ועדיין בגדר זול.
אז מה אם כל העבודה כווצה ליחידת זמן קצרה???
הודו לה' ב"ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אם זה לא היה 4 אפסים הייתי מתחיל לדאוג.
עבודה של חודש במשרה מלאה (8 שעות) כשכיר בגרפיקה כביצועיסט 6-9 אלף וכפרילאנס 10-15 אלף.
עכשיו פרילאנס 3 שבועות בלי יום ולילה זה לפחות כ2 משרות מלאות. ז"א 20-30 אלף ש"ח.
תהני מהכסף הוא מגיע לך ביושר רב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י שולה;1103506:
תודה! אתם ממש מעודדים אותי - - -
אבל עדיין, אני חושבת שזה מוגזם (מספר עם 4 אפסים בסוף :eek:)
4 אפסים זה מחיר התחלתי לעבודה מאומצת של 18 שעות ביממה.
אין יום ואין לילה. יושבים לך על ראש בשעות הכי לא סבירות נונסטופ.
תרגישי טוב עם המחיר. זה לא הרבה בכלל.
ולאלו שהציעו שתתני הנחה - בבחירות עדיף לעשות להיפך - לבקש בונוס. בעדינות.
הכסף נשפך כמים. מכספי משלם המיסים כמובן. למה שלא תהיי חלק מהעוגה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אם לא מרגיש לך טוב, תורידי 2 אפסים.... ותתמחרי את זה ככה.
אני מתארת לעצמי שגם אז לא תרגישי טוב - זה יראה לך קצת מידי.
בעיה של אנשים עם מצפון רגיש מידי. הכי טוב זה להתיישב להכין מכתב נחמד עם מחיר ולשלוח במייל, זהו ככה אי אפשר להתחרט. אין ספק שאם ללקוח תהיה בעיה עם המחיר הוא זה שיבוא אליך להתלונן, למה לחפש צרות מראש?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה