- הוסף לסימניות
- #1
עבדתי על 3 קמפיינים של בחירות תחת חסות אחת.
השקעתי את כל הנשמה, כל שעות היממה, לא היה יום ולא לילה... אפשר לומר שלא ראיתי את הבית שלי, למרות שעבדתי בתוכו.
אני עושה עכשיו את החישוב הסופי הכללי של המחיר, ונבהלת מגובה הסכום.
הוא נראה לי עצום, מטורף (
)
יש לי הסכם חתום עם הלקוח, מצ"ב בו המחירון (שמבוסס על המחירים הנמוכים שבמחירון של פרוג) ואני מאמינה גם שהוא לא יתווכח איתי.
אבל אני מבחינתי רוצה להיות הוגנת ולדעת אם המחיר הזה הוא ריאלי או שהגזמתי
אשמח מאד אם כאלו שעבדו עבור קמפיין בחירות, יכתבו (או באישי אם לא מתחשק לכם בפומבי) את סך השעות שהם עבדו ובערך את המחיר שנתקבל תמורת העבודה או המחיר הריאלי שנראה להם.
תודה ושבוע טוב!!!!
השקעתי את כל הנשמה, כל שעות היממה, לא היה יום ולא לילה... אפשר לומר שלא ראיתי את הבית שלי, למרות שעבדתי בתוכו.
אני עושה עכשיו את החישוב הסופי הכללי של המחיר, ונבהלת מגובה הסכום.
הוא נראה לי עצום, מטורף (
יש לי הסכם חתום עם הלקוח, מצ"ב בו המחירון (שמבוסס על המחירים הנמוכים שבמחירון של פרוג) ואני מאמינה גם שהוא לא יתווכח איתי.
אבל אני מבחינתי רוצה להיות הוגנת ולדעת אם המחיר הזה הוא ריאלי או שהגזמתי
אשמח מאד אם כאלו שעבדו עבור קמפיין בחירות, יכתבו (או באישי אם לא מתחשק לכם בפומבי) את סך השעות שהם עבדו ובערך את המחיר שנתקבל תמורת העבודה או המחיר הריאלי שנראה להם.
תודה ושבוע טוב!!!!
הנושאים החמים