דרוש מידע תעסוקה לילדים בשבתות הקיץ הארוכות

  • הוסף לסימניות
  • #22
ואיך יודעים אם אין שם פריצות לפני שמגיעים?
שאלה טובה מאד...
בחלק מהמעיינות כמו עין לבן יש שתי בריכות ואז בדרכ אם יש פריצות הציבור מתחלק לשניים...
במעיינות הקטנים יותר- ככל שהשעה מתקרבת יותר לשבת בדרכ יותר בעייתי אז משתדלים לבוא מוקדם,
וגם שם צריך לקחת בחשבון שלוקחים את הרגליים ומסתובבים..
גם זה קרה
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
למי שגר בבני ברק, יש לכם רעיונות לאן אפשר לצאת עם הילדים בימי שישי הארוכים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
למי שגר בבני ברק, יש לכם רעיונות לאן אפשר לצאת עם הילדים בימי שישי הארוכים?
מסלול בקו 2 - נוף אנושי ואורבני מעניין ודינאמי מאד. מסלול ארוך, מתאים (רשמי, לא מעשי) לעגלות. עלות סמלית.
"הכל בשקל" - טרפת חושים, בגרושים. ממוזג. עלות סמלית.
עיריית בני ברק - באזור שטח עצום מימדים (ביחס מ"ר לאדם בעיר) מתאים למסלולי אופניים מעגליים. ניתן להאכיל יונים במקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מסלול בקו 2 - נוף אנושי ואורבני מעניין ודינאמי מאד. מסלול ארוך, מתאים (רשמי, לא מעשי) לעגלות. עלות סמלית.
"הכל בשקל" - טרפת חושים, בגרושים. ממוזג. עלות סמלית.
עיריית בני ברק - באזור שטח עצום מימדים (ביחס מ"ר לאדם בעיר) מתאים למסלולי אופניים מעגליים. ניתן להאכיל יונים במקום.
לא יפה להיות ציניים על חשבון אחרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
ימי שישי אנחנו יוצאים לטיולים ומעיינות קטנים בסביבה.
יש ככ הרבה זמן שאפשר גם להספיק ללמוד כל הבוקר (הבעל)
גם להכין את השבת ולנקות (לאישה)
וגם לצאת כל המשפחה ביחד
יוצא שיוצאים בעצם בשעות החמות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אזור ירושלים...
מלא מלא מעיינות
עין חניה, עין לבן- אזור מערב ירושלים (בית וגן ומטה)
עין כסלון, עין טייסים, סטף ועוד- אזור בית שמש
עין חמד- במחלף חמד(בתשלום)
עין המסייעת, עין לימון, עין נקובא- אזור טלזסטון
ועוד ועוד
מתי מסיפיקים ללכת למעיינות וגם לישון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
  • הוסף לסימניות
  • #30
למי שגר בבני ברק, יש לכם רעיונות לאן אפשר לצאת עם הילדים בימי שישי הארוכים?
פארק הירקון לאורכו
פארק חולון
אם אזור מודיעין מספיק קרוב אז יש שם מעיינות ומקומות יפים
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
כשאני הייתי קטנה אבא שלי היה אוסף אותנו ישר מהבית ספר
היינו נוסעים לכל מיני מעינות מקסימים בשומרון, הוא צלה לנו נקניקיות על גזיה ואכלנו עם לחמניות
בזמן הזה אמא שלי היתה נחה אחרי שבבוקר ההורים שלי הכינו שבת וניקו את הבית
בשבת אבא שלי היה ישן בצהריים ואמא שלי ישבה איתנו בסלון ושיחקה איתנו משחקי דמיון סוערים
לאחי ולי השבתות וימי שישי של הקיץ זכורים כרצף חוויות מתמשך
מקווה שבתור אמא יהיה לי כח לזה גם....
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
כשאני הייתי קטנה אבא שלי היה אוסף אותנו ישר מהבית ספר
היינו נוסעים לכל מיני מעינות מקסימים בשומרון, הוא צלה לנו נקניקיות על גזיה ואכלנו עם לחמניות
בזמן הזה אמא שלי היתה נחה אחרי שבבוקר ההורים שלי הכינו שבת וניקו את הבית
בשבת אבא שלי היה ישן בצהריים ואמא שלי ישבה איתנו בסלון ושיחקה איתנו משחקי דמיון סוערים
לאחי ולי השבתות וימי שישי של הקיץ זכורים כרצף חוויות מתמשך
מקווה שבתור אמא יהיה לי כח לזה גם....
מדהים! חוויות ילדות מתוקות שנשארות לכל החיים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
היתה פעם איזו כתבה או טור בקטיפה ,שסיפרה על רעיונות יצירתיים לשבתות קיץ ארוכות..מישהי יכולה להעלות/להיזכר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
כשילדי היו קטנים היינו מקימים בבית אוהל מכסאות ועליהם שמיכות קיץ וכד'
זה היה מעסיק אותם כמה שעות טובות.
לוקחים כסאות ומעמידים במרחק מה זה מזה ופורשים מעל שמיכות נוצרת להם אוירה קסומה של אוהל. אוכלים שם חטיפים אפשר אפילו שני אוהלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
גם אצלנו אבא לוקח את הילדים בשישי לטיול זה הכיף והפרס של כל המבצעים וההבטחות...
פעם לרכיבת סוסים, לפארק, לחוף, למושב בסביבה, לוקחים בורקסים ורוגלך, ונהנים.
חוזרים מתקלחים וישנים עד שבת.
שבת אחר הצהרים בד"כ נפגשים עם המשפחה. אצלנו הילדים הגדולים מסודרים במוסדות הלימוד בשבת אחר הצהרים גם הבנות- בארגון וגם הבנים- בחיידר של שבת. הקטנים נחים ומשחקים.
רעיונות לחוויות בשבת:
שירה משותפת לפי כל מיני רעיונות
מסלולי טיולים משמיכות על המיטות כריות וואי זה היה כיף כשהיינו ילדים...
משחקי קופסא- זה הזמן.
פלימוביל - ישובים שעות בשבת אחר הצהרים ומשחקים, זה הזמן שלהם לשבת שעות ולדמיין.
הצגות- אצל סבתא שלי היינו מוציאים תחפושות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
כשילדי היו קטנים היינו מקימים בבית אוהל מכסאות ועליהם שמיכות קיץ וכד'
זה היה מעסיק אותם כמה שעות טובות.
לוקחים כסאות ומעמידים במרחק מה זה מזה ופורשים מעל שמיכות נוצרת להם אוירה קסומה של אוהל. אוכלים שם חטיפים אפשר אפילו שני אוהלים.

האם מותר להקים אוהל משמיכות בבית?

אסור לעשות אוהל בשבת משמיכות כדי להשתמש בחלל שתחת לשמיכות, אף במקום שיש שם תקרה. [ילקו"י שבת כרך ב' עמוד תקל]. ואם עשו כן אסור לסותרו בשבת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
בשבת אבא שלי היה ישן בצהריים ואמא שלי ישבה איתנו בסלון ושיחקה איתנו משחקי דמיון סוערים
אשמח לרעיונות למשחקי דמיון סוערים ועוד עם אמא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אשמח לרעיונות למשחקי דמיון סוערים ועוד עם אמא!
משחקים לילדים בכל הגילאים:
מחבואים.
פיקבו.
דג מלוח.
אישיות.
משחק הפסלים.
המלך אמר.
מלך האותיות.
אמא מה השעה.
שלום אדוני המלך.
הם לא בדיוק משחקי דימיון- אבל הכל מתוך הבית, עם אמא או בלעדיה- תלוי בגיל הילדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אשמח לרעיונות למשחקי דמיון סוערים ועוד עם אמא!
מסע בספינה / מסע לחלל זה מה שהולך אצלינו הכי טוב
עם פיראטים, ותאונות וגילויי איים וכוכבים נופים וכו'...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
למי שגר בבני ברק, יש לכם רעיונות לאן אפשר לצאת עם הילדים בימי שישי הארוכים?
בעלי לוקח את הילדים הרבה בימי שישי לגני יהושע-
אם אתם נוסעים בתח"צ,
אז מאז שהקימו את הרכבת הקלה, יש תחבורה מהירה ונוחה לבלינסון (ולחוף צ'רסקלור אבל פרוץ שם מאד)
פינת החי - זה גם אופציה - אם רוצים בתוך בני ברק...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה