תרופה לדלקות בדרכי השתן, מכירה?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
לאחר דלקות חוזרות בדרכי השתן נתן לי האורולוג תרופה בשם 'אופלודקס'. אחרי שקראתי את עלון ההסברה נבהלתי.
מצויין שם באזהרה חמורה שהתרופה אסורה בהריון והנקה. לא שבמקרה כזה צריך להתייעץ עם הרופא, אלא אסור ממש. ויותר מזה, התרופה נתנת מגיל 18 בלבד! באזהרה כזו עוד לא נתקלתי בשום מקום. נשמע ממש מפחיד... [ אולי כי תופעות הלוואי כוללות גם, במקרים נדירים, הפרעות פסיכוטיות חמורות עד כדי הזיות ונסיונות אובדניים?...]
הבעיה היא שיש לי תינוק יונק. הרופא לא טרח לברר את הנקודה הזו כי הקטן שלי בן שנה ושלושה, הוא כנראה לא חשב שבגיל כזה עדיין יונקים לפעמים...
השאלה אם מותר לקחת את זה ומה הסיכונים. אני חוששת שזה יפגע בילד...

מישהי יודעת או מכירה את התרופה הזו ותדע לענות לי?


ועוד שאלה, מה עושים עם הדלקות האלה? אני כבר לא יכולה לספור את כמות הפעמים שקבלתי אנטיביוטיקה וזה חזר. לפחות 15 בארבע שנים האחרונות... שלא לדבר על הפעמים שזה עבר בלי טיפול....
מהלידה האחרונה התופעה החמירה ואני על סף איבוד עשתונות....

פליז, הבו עצות!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש היום קפסולות של "סופהרב" או "סולגאר" של חמוציות,
תתייעצי בבתי הטבע לגבי המינון במצב כזה, זה בהחלט מחולל ישועות בענין, רפו"ש
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
1. מיץ חמוציות.
2. נטילת פרופוליס באופן קבוע לתקופה.
בתחילה במינון גבוה יותר ואח"כ כמוסה ביום. (או בטיפות מנה ליום)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אשתי סבלה מזה שנים וניסתה הרבה דברים, בסוף מה שעוזר הכי מהר זה מינון גבוה של ויטאמין c אלפיים מג כל חצי שעה שעה, אם יש שלשול מפסיקים לקחת, למחרת אין זכר לדלקת, אותו דבר היה עם סינוסיטיס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
רפואה שלימה!
הרופא לא נתן בדיקות מקיפות?

אין מה לפחד, רק לעקוב מה השורש.
נטילת פרוביוטיקה באופן קבוע.
שתית מים מרובה. כ2 וחצי ליטר ליום
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אשתי סבלה מזה שנים וניסתה הרבה דברים, בסוף מה שעוזר הכי מהר זה מינון גבוה של ויטאמין c אלפיים מג כל חצי שעה שעה, אם יש שלשול מפסיקים לקחת, למחרת אין זכר לדלקת, אותו דבר היה עם סינוסיטיס.
בטוח??
2000 מ"ג כל חצי שעה?
אולי יש לך טעות?
נשמע לא מספיק אמין.
על מה התבססתם כשלקחה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אם כבר נראה חיידק בשתן כרגע, יתכן שאי אפשר לסמוך על "תרופות סבתא"
(שמנסיוני לפחות חלק מהדברים שהוזכרו פה מצויינים כמניעה, אך יתכן שלא יעזור לחיידק פעיל)
דברים כאלו לפעמים מונעים את התופעות אבל החיידק נשאר בגוף ועלול ח"ו לעבור למקומות אחרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בטוח??
2000 מ"ג כל חצי שעה?
אולי יש לך טעות?
אני לא יודע בדיוק אבל בערך, זה היה כעשר אלף מג ליום.

העיקרון ב ויטאמין C הוא כך, מה שהבן אדם יותר חולה הוא צריך יותר ויטמין C, בן אדם בריא שנמצא בלי לחץ ובלי זיהום אוויר לא צריך הרבה ויטאמין c, אבל עם יש לחץ או חולי וכדומה דברים שמכבידים על הבריאות, צריך מינון יותר גבוה, כשמקבלים מינוח יתר הגוף דוחה את זה ע"י שלשול, אז כל זמן שאין שלשול, אפשר להיות בטוח שזה עדיין לא מינון יתר, ואם את חוששת, שום בן אדם עוד לא מת ממינון יתר של ויטאמין C, מתרופות מתו מליוני בני אדם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אם כבר נראה חיידק בשתן כרגע, יתכן שאי אפשר לסמוך על "תרופות סבתא"
(שמנסיוני לפחות חלק מהדברים שהוזכרו פה מצויינים כמניעה, אך יתכן שלא יעזור לחיידק פעיל)
דברים כאלו לפעמים מונעים את התופעות אבל החיידק נשאר בגוף ועלול ח"ו לעבור למקומות אחרים.
מניסיוני דווקא האנטיביוטיקה גורמת שזה יחזור מהר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני לא יודע בדיוק אבל בערך, זה היה כעשר אלף מג ליום.

העיקרון ב ויטאמין C הוא כך, מה שהבן אדם יותר חולה הוא צריך יותר ויטמין C, בן אדם בריא שנמצא בלי לחץ ובלי זיהום אוויר לא צריך הרבה ויטאמין c, אבל עם יש לחץ או חולי וכדומה דברים שמכבידים על הבריאות, צריך מינון יותר גבוה, כשמקבלים מינוח יתר הגוף דוחה את זה ע"י שלשול, אז כל זמן שאין שלשול, אפשר להיות בטוח שזה עדיין לא מינון יתר, ואם את חוששת, שום בן אדם עוד לא מת ממינון יתר של ויטאמין C, מתרופות מתו מליוני בני אדם.
לדעתכם זה תקף לכל סוגי החולי?
נשמע קצת מוזר---
לא השבתם לי על מה התבססתם!
וזה מאוד מענין אותי הנושא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לי יש נסיון רב עם דלקות בדרכי השתן
כמובן שחמוציות למניעה זה דבר מעולה גם כמוסות וגם סתם לנשנש
אני סבלתי יותר מ10 דלקות בשנה הלכתי לאורולוג ומהעצות שלו ( שלא יכולות להירשם ע"ג הפורום)
הוא מיגר אצלי את התופעה לגמרי!!! יש לי אולי פעם בשנה
אגב לפני הכל יש לעשות גם בדיקה שבודקת שאין איזשהו פגם במבנה שבצינור בין הכליה לכיס השתן
שהוא פעמים גורם לבעיות מסוג זה
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #14
בנוסף לחמוציות
לשתות תה סרפד
פרוביוטיקה עם די מאנוז דווקא.
(יש לי משהו מעולה של גרמזה חדש שלא השתמשתי אשמח למכור לך בזול)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
רפואה שלימה!
הרופא לא נתן בדיקות מקיפות?

לא נתן שום בדיקות מקיפות.
נתן רק הפניה לבדיקת שתן חוזרת לאחר סיום נטילת האניביוטיקה לבדוק שהזיהום נעלם.
האמת שרופא משפחה המליץ על אולטראסאונד אבל האורלוג לא הביא אופציה כזו...

האמת שאני אמורה לחזור אליו אחר כך לטיפול תרופתי מניעתי להמשך. מה זה אומר? שאצטרך לקחת אנטיביוטיקה לנצח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מים,פטרוליזיה,מיץ חמוציות זה טוב לדלקות. אנטיביוטיקה מאוד מחלישות את המערכת החיסונית אולי גם בגלל זה זה הולך וחוזר... להימנעות טוב גם לקחת פרוביוטיקה ולהשתדל בנקיון הגוף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אגב חמוציות, עדיף מיץ ולא הפרי עצמו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לי יש נסיון רב עם דלקות בדרכי השתן
כמובן שחמוציות למניעה זה דבר מעולה גם כמוסות וגם סתם לנשנש
אני סבלתי יותר מ10 דלקות בשנה הלכתי לאורולוג ומהעצות שלו ( שלא יכולות להירשם ע"ג הפורום)
הוא מיגר אצלי את התופעה לגמרי!!! יש לי אולי פעם בשנה
אגב לפני הכל יש לעשות גם בדיקה שבודקת שאין איזשהו פגם במנה שבצינור בין הכליה לכיס השתן
שהוא פעמים גורם לבעיות מסוג זה
אשמח לעצות בפרטי.
באמת יש לך רק פעם בשנה? זה נשמע כמו חלום!
יכול להיות שזה מבנה כזה. גם בתור ילדה היה לי כמה פעמים דלקת, אבל ממש פעמים ספורות. אחרי החתונה הדלקות הגיעו אחת אחרי השניה בלי הפסקה עד ההריון הראשון, מאז זה הגיע פעמים בודדות עד הלידה השניה {לפני שנה ושלושה}. אחריה שכחתי כבר מה זה להיות בלי צריבה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
יש קפסולות של חמוציות בצורה מרוכזת מאד. עוזר למניעה- ובכמה מקרים שראיתי- עזר יותר מהאנטיביוטיקה.
משמעותי בהרבה יותר מהמיץ.
נ.ב אם אין בבית מיץ חמוציות גם מיץ ענבים פועל...
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה