תרופה לדלקות בדרכי השתן, מכירה?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #81
מה הקשר בין דיאטה קיצונית לזמן ממושך שבוודאי יכולה לגרום לכל מיני בעיות, למשהו חד פעמי כשיש לך מחלה שזה עצמו גורמת למחלות כליות שאת לא יכולה להיפטר ממנו וסובלת מאוד כל הזמן?

ואני סומך על מאות ואלפי רופאים שמשתמשים בשיטה הזאת לרפאות כל מיני מחלות יותר מאשר הדעה שלך, על אף המחקר הענק שלך, ויש כמה רופאים גדולים שטיפלו באלפי חולים במינונים אסטרונומים של ויטמין C, לאורך עשרות שנים והם אומרים שאף פעם לא ראו שזה הזיק לכליות, אלא אדרבה זה מונע מחלות כליות, אז אם את אומרת שאת מומחית אני מכבד את דעתך, וזה באמת טוב שאנשים ישמעו עוד דעות, אבל גם לי מותר לפרסם דברים שנתמך ע"י רופאים מומחים גדולים עם עשרות שנים של נסיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
אין לי פנאי לקרוא את כל ההשתרשרות,
ני רק יכולה להמליץ על מה שראיתי בכמה מקרים קשים של דלקות שתן חוזרות ונשנות שגם אנטיביוטיקה לא עשתה את שלה:
מיץ חמוציות מרוכז (בקבוקון זכוכית) בנטילה יומיומית לאורך תקופה גם אחרי שהדלקות פסקו מלהופיע.
מועיל גם לכאב, וגם למניעה!

אם תרצי, אברר לך את שם החברה הספציפית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
אני יודעת שאת אף אחד זה לא ממש מעניין מה תכל'ס יצא עם האנטיביוטיקה ששאלתי עליה בהודעה הפותחת, אבל אם אי פעם מישהי פה תחפש בהיסטוריה על הדלקת והתרופה - שתדע את התשובה.
האורולוג נבהל כששאלתי על ההנקה. הוא אמר שאסור באיסור חמור לקחת אותה בהנקה. הוא קצת האשים אותי שלא אמרתי לו מראש, אבל הוא לא אמור לברר כזה דבר מעצמו כשהוא נותן אנטיביוטיקה בעייתית לזה?
בכל אופן, הוא נרגע כשאמרתי לו שאכן לא לקחתי את זה עדיין כי חיכיתי לתשובתו והוא נתן לי מרשם לאנטיביוטיקה אחרת עדינה יותר.
מקווה שזה יהיה לתועלת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
לא מנסיון אישי, אבל שמעתי שאניון עוזר במקרים כאלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
לגבי הסידן כדי שהסידן יספג ולא יגרום לאבנים בכליות כדאי לקחת גם ויטמין k2 אלף mcg ביום.

האם ניסית ויטמין C ואיזה מינון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
לא יודעת לגבי זה
אבל לפעמים כדי להתקיף בעיה חוזרת נותנים כמויות הזויות של תרופה
אחותי סיפרת לי היום שהרופא רשם לה המון אנטיביטיקה בשביל סטרפ חוזר ונשנה. חישבנו שהיא קיבלה פי שמונה ממה שאני קיבלתי על סטרפ. והיא שוקלת הרבה פחות ממני.
רק מספרת, כדי שתדעי שיש הגיון בלהתקיף סימפטום שמסרב ללכת

כתבתי כבר למעלה שסבלתי נואשות, הפסקתי לקחת תרופות בגלל שהחלישו אותי נורא ועזרו לזמן קצר מדי ואיכשהו, היום אני סובלת לעיתים נדירות מאוד ובעוצמה חלשה

מברכת אותך ברפואה שלמה במהרה ולהרבה זמן ושתמצאי את השליח הנכון
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
תודה! אבל ניסיתי ולא עזר. אולי לא מספיק זמן...

תודה. ויטמין די דוקא לי ניסיתי. אולי אני ינסה אבל לא בכמות גבוהה כמו שכתבת אלא סטנדרט..
חבל, כי מנסיון רק זה עוזר ומהר, ואם את חוששת תשאלי רופא אם מינון גבוה של ויטמין C ליומיים יכול לגרום לנזק רציני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
אני הלכתי לטיפול רפלקסולוגי שעזר מאוד
שתיית מים מרובים לא כ"כ עזרה לי, והיא המליצה לי להוסיף למים מעט מיץ לימון טרי סחוט---זה ממש עוזר.
היום כל פעם כשאני מרגישה עיקצוץ קטן, אני רצה לסחוט לימון ומוסיפה למים וכמובן לשתות הרבה וזה עוזר פלאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
אני הלכתי לטיפול רפלקסולוגי שעזר מאוד
שתיית מים מרובים לא כ"כ עזרה לי, והיא המליצה לי להוסיף למים מעט מיץ לימון טרי סחוט---זה ממש עוזר.
היום כל פעם כשאני מרגישה עיקצוץ קטן, אני רצה לסחוט לימון ומוסיפה למים וכמובן לשתות הרבה וזה עוזר פלאים.
מעניין. איך קשור הרפלקסוליגה? ולמי הלכת? תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #94
לא עברתי על כל האשכול אבל תרופת סבתא מוצלחת: לשתות כוס מים חמים כשבתוכם השרו כוסברה.. מעט מר אבל שווה.. ושלא נצטרך..
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
לאחרונה המלצתי לאשה שהיה לה דלקת שתן חריפה עם דם שתיקח ויטמין c כמה שהיא יכולה לסבול, היא לקחה כחמש עשרה גרם ביום, אחרי יום היתה לה הקלה גדולה, ואחרי יומיים לא היה זכר לדלקת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #96
לי מאד עזר 'מגע הקסם'.
דברתי איתם בטלפון וייעצו לי בדיוק במה להשתמש.
צריך להתמיד בזה חודשיים לפחות ולא להפסיק.
בהתחלה שמתי עד שעבר לי ואז הפסקתי והפטריה חזרה (אצלי זה היה פטריה אבל זה עוזר להמון בעיות).
אח"כ המשכתי בזה עוד חודשיים ולא חזר יותר.
תנסו להתקשר ולהתייעץ, לא יזיק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #97
לאחרונה המלצתי לאשה שהיה לה דלקת שתן חריפה עם דם שתיקח ויטמין c כמה שהיא יכולה לסבול, היא לקחה כחמש עשרה גרם ביום, אחרי יום היתה לה הקלה גדולה, ואחרי יומיים לא היה זכר לדלקת.
מעניין אותי אתה רופא או משהו כזה? או שסתם מידע כללי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
סליחה שאני מקפיצה את האשכול הזה שהוא מלפני יותר מחודש אבל ממש חשוב לי.
אני סובלת מדלקות בדרכי השתן שנתיים וחצי ברמה של לפחות 2 דלקות בחודש. כל פעם אני לוקחת אנטיביוטיקה ואחרי 3 ימים בערך זה חוזר. אני מיואשת לגמרי ניסיתי את כל התרופות הטבעיות והלא טבעיות ושום דבר לא עוזר. בין התרופות שלקחתי זה: די מנוז. אניה דה גאטו. חמוציות. מיץ תפוזים. פרוביוטיקה מכל הסוגים. אלווירה ויטמינים וכו'... לאחרונה הלכתי לרופא חרדי מאזור מודיעין. בטח יש כאלה שמכירים אבל אני מעדיפה לא לכתוב שמות (למרות שאין משהו רע) והוא נתן לי כי כל מיני ויטמינים ברמות מאוד גבוהות שהרופאת משפחה שלי הזדעזעה מהם. למשל סידן 3 כדורים ביום. (היא אמרה שאם כמות כזו תוך חודשיים זה אבנים בכליות ה' ישמור) ויטמין D - כמות של 10,000 ביום. די מנוז 6 כדורים ביום. ויטמין B12 3 ביום וגם עוד תרופה אחת שנקראת קראון שהרופאה אמרה לי שזה לא קשור זה מיועד לדברים אחרים.
בקיצור אני לא יודעת מה לעשות ולמי לשמוע. ועוד אחרי התגובות שלכם על הכמויות הגבוהות של ויטמינים שמזיקים אני בכלל מפחדת.
אגב לפני שנה עשיתי אולטרסאונד כליות ויצא תקין.
אם יש למשהו פיתרון אמיתי ויעיל אשמח לשמוע!


והאחרון- זה בעלי [!!!!] שכשלקח מדי הרבה ויטמין [בהמלצת רופא, כן. כזה שאוהב רפואה אלטרנטיבית] אני דאגתי כי ידעתי שזו בעיה. שלחתי אותו אחרי חודש לבדיקות דם והתפקוד הכלייתי היה לא טוב [לא בטווח התקין, כשתמיד היה לו תקין].
שלחתי אותו לנפרולוגית שלי שהזדעזעה מכמות הויטמין שרשם לה אותו רופא [וזה פחות ממה שרשמו כאן לקחת 2000 כמה פעמים ביום...]. בהוראתה ירד למינון תקין וראו זה פלא- תפקודי הכליה חזרו לנורמה!
תשאלי את @hbecker אם זה לא אותו רופא שנתן לבעלה מינון הזוי של ויטמינים, ולדבריה ראו אצלו ירידה בתפקודי כליות.
קצת מפחיד.
 
לא קראתי את כל השרשור.
כל תרופה חדשה מאושרת תחילה רק מגיל 18,
ואישור לילדים דורש מחקר נפרד.

השאלה שלי היתה בעיקר על איסור ההנקה הגורף [לא המלצה, לא להיוועץ ברופא - אלא אסור בתכלית האיסור!].
כמו שכבר כתבתי , הרופא אכן אמר שזה מסוכן מאוד ונתן לי משהו אחר.

אבל זה באמת היה ממזמן.
כרגע אני מנסה את אפיק הטיפול הממושך למניעה.
נקווה שיעזור.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה