כללי ★ קמפיין לקעמפ ★

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה דעתכם על הפרסום המצורף?
מעניין? מושך? עושה את העבודה שלו?
אשמח מאוד לשמוע הצעות ייעול ושיפור...


שימו לב! שינתי והעלתי מחדש....
תודה מראש לכל המגיבים, יענקי
 

קבצים מצורפים

  • ללא שם-1.jpg
    1.3 MB · צפיות: 39
  • מודעה - רחובות 2.jpg
    1.2 MB · צפיות: 42
  • עטיפה לחוברת לקעמפ אחרי הדמיה.jpg
    1.2 MB · צפיות: 43
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני נהנה כל פעם מהמקוריות שבעבודות שלך, ממש נותן השראה:)

הייתי עובד קצת על הראליות של הדמיית הדשא כעמוד בספר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
חמוד מאוד..המודעה צריכה קצת יותר חיות למעלה!! בהצלחה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לקעמפ קוראים "מותג של איכות"???


אה....
הרגע ראיתי גם את הלוגו שלו בקטן,
נראה לי שצריך לתת את השם שלו ואז את המשפט
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יפה מאד!
כדאי להוסיף עוד אקשן למודעה, כמו הכדורים הפורחים, תוסיף אולי ענן שנכנס לעיגול, עפיפון, סירה, מפל... משו שיתן חשק להרשם לקעמפ :)
באופן כללי, זה יפה מאד ונקי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מאד יפה....
הייתי רוצה ללכת לשם... אמא פליייזזזז!!

אה, ועוד משו, התגרתי לבקר באתר שלך.. רק שיש שם משו מציק לתשומת ליבך:

צפה בקובץ המצורף 163876
 

קבצים מצורפים

  • יענקי.JPG
    KB 17.9 · צפיות: 31
  • הוסף לסימניות
  • #7
מקסים!
ומעיקר מיוחד מקורי ושונה, ולכן מאד מושך!
(גם לי היה נראה שקוראים לקעמפ "מותג של איכות, צריך לסדר שם משהו...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י פיסטוק;1023622:
מאד יפה....
הייתי רוצה ללכת לשם... אמא פליייזזזז!!

אה, ועוד משו, התגרתי לבקר באתר שלך.. רק שיש שם משו מציק לתשומת ליבך:

צפה בקובץ המצורף 163876

תודה רבה, אני יודע אני צריך להעריך את המנוי שלי ועדיין לא הספקתי...

נכתב ע"י יונה יונה;1023573:
לקעמפ קוראים "מותג של איכות"???
אה....
הרגע ראיתי גם את הלוגו שלו בקטן,
נראה לי שצריך לתת את השם שלו ואז את המשפט

הלוגו הוא כללי לכל הקעמפים בעולם של חב"ד. השם הכללי הוא גן ישראל. כך שזה לא אמור להיות הכותרת הראשית. אלא הסלוגן...


אני מתלבט האם זה מושך גם ילדים או רק מבוגרים. האם יש עוד מישהו שחושב כך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הירוק, האופניים, הרוכב החייכן והקסדה - נותן אווירה של "פארק בריאות" חסר קצת "פאן"
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י יעקב גרפיקה;1023636:
תודה רבה, אני יודע אני צריך להעריך את המנוי שלי ועדיין לא הספקתי...



הלוגו הוא כללי לכל הקעמפים בעולם של חב"ד. השם הכללי הוא גן ישראל. כך שזה לא אמור להיות הכותרת הראשית. אלא הסלוגן...


אני מתלבט האם זה מושך גם ילדים או רק מבוגרים. האם יש עוד מישהו שחושב כך?

קצת הייטקי הירוק, התכלת והאייקונים
כמו שאמרו להוסיף עוד אקשן (צבעוני-לא המון!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הילד ''קוק נישט אויס חסידיש''
היינו, לא נראה מספיק חסידי. אם זה מיועד לילדי אנ''ש

מודעה מהמממת! אמריקן סטייל.
חסר עוד קצת רעש ופאן
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י ביג לונדון;1023765:
הילד ''קוק נישט אויס חסידיש''
היינו, לא נראה מספיק חסידי. אם זה מיועד לילדי אנ''ש

מודעה מהמממת! אמריקן סטייל.
חסר עוד קצת רעש ופאן

תודה!!
איך אני להוסיף רעש ופאן??
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י יעקב גרפיקה;1023772:
תודה!!
איך אני להוסיף רעש ופאן??

למשל: רוכב אופניים בתנועה עם שער מתנפנף, ולא אחד שעצר להצטלם ואמרו לו לחייך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מה דעתכם על השינוי???

attachment.php
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
החלפתם את האייקונים. מעולה!!! !!
אפשר להסתפק בשינויים הללו... :) מאד מוצלח.
[חבל שלא השארתם את הישן כדי שנשווה-אולי היה עדיף להשאיר את הקודם ;)]

אבל נתון לשיקולכם:
המסגרת התכלת הכהה יותר מכבידה מעט אם יש לכם רעיון אחר אולי תנסו.

מאד מאד יפה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני אישית אהבתי יותר!! תן עננים קצת יותר טבעיים ולא מעוכים... את הלוגו של הקעמפ תשים שאמצע המודעה למטה!

את הכדורים פורחים תזיז לכיוון העננים יותר ולא מאחורי הילד והעץ..

עבודות מדהימות! בהצלחה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
זה מגניב!!! רמות של ביצוע... הקעמפ נראה חדשני איכותי ומגרה
מסכימה עם מה שכתבו למעלה על המסגרת הכחולה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בכללי יפה מאוד. בעיקר אהבתי את הויז'ואל.
לא הבנתי את פשר המשולש הצהוב.
אגב, את 2 התמונות הימניות למטה אני די בטוח שאני זה שצילמתי. נו נו נו...

חוברת הלימודים ממש מוצלחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
שיחקת אותה...
כמו תמיד ההדמיה יותר יפה מהמודעה......:)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה