התייעצות 4 שקלים לבורקס?! כך נראית קריסת השפיות הכלכלית שלנו

מצב
הנושא נעול.
ההנחה שמי שעובדת ביותר מעבודה אחת (או כמו שפחה שאני לא מסכימה עם ההגדרה הזו) זה רק מי שבעלה אברך- צורמת.
מכירה הרבה מאוד אנשים ששני בני הזוג עובדים ובשלב מסוים אחד מבני הזוג הוסיף לעצמו עוד עבודה או שתיים.
בדיוק! ובגלל זה רשמתי שהיא גם לא נכונה.
@-דינה- מדברים פה על בכלליות על יוקר המחיה ועל העובדה שנשים נאלצות לעבוד קשה ובעבודות נוספות מהצד, הקישור המיידי בראש לבעל בכולל שלא נושא בעול זה גם צורם להחריד, גם לא מכבד, והעיקר לא נכון.
פשוט כי אין זיקה בין 2 הדברים, לא מדבר ממקום אמונתי.
ולדעתי מי שישר מגיב תגובה כזו ועוד מהולה במין זלזול עוקצני צריך קודם כל לבדוק את עצמו לפני הטפות לאחרים.
 
המחירים היקרים הם בגלל שזה פשוט לא בריא
וכמו שהעלו את המחירים של הסגריות כך העלו את המחירים של כל הבצק עלים
תאכלו בריא ותפסיקו להתלונן
יש לך מושג כמה עולה פירות וירקות היום?העלייה היא בכל המוצרים
 
קחו סיפור אמיתי מהשעה האחרונה ותבינו להיכן הגענו בחוסר השפיות.
משפחה שאיננה בעלת אמצעים מחתנת היום.
ולהפתעתנו אנו רואים לימוזינה יקרה מאוד ממתינה ברחוב לסט צילומי כלה על ידי צלמת בעלת שם [לימוזינה+צלמת ושניהם יקרים תעשו חשבון לבד]
אבל מה לעשות שהמעלות בחוץ הם תנור אפייה.
והכלה מבקשת מאמא אחרי עשר דקות שהיא כבר לא יכולה [אולי היא גם בצום]
ואמא אומרת מה לעשות לא חבל על הכסף שילמנו על הרבה יותר זמן ותמונות
למה לא יכלו לסדר לה מאווררים ומיזוג בחוץ?פשוט בושה וחרפה
 
עד לרגע שכבוד הבעל שליט"א יבין שעשר אצבעות שלה לא מספיק לפרנסת הבית..
שיתן גם כתף למאמץ המשפחתי.
האמת היא שבאמת ראיתי את זה במשפחות שהבעל אברך, (ולו בגלל שאין בסביבתי אף משפחה אחרת). אבל הבחירה באברכות היא אידיאל, האשה לא מתלוננת על זה שהבעל לומד, אלא על היוקר שמאלץ אותה לעבוד כמו משוגעת.
והאמת היא שהבעלים מנסים מאוד להביא כסף. אם בעימוד, או בכל עבודה אחרת. האשה עובדת עשר שעות, הבעל לומר אחת עשרה ועובד עוד שעתיים ביום בשכר מבזה כי אין לו אפשרות לקבל יותר.
 
לאף אחד אין בעיה שמי שרוצה שימשיך לקנות.
אלו שקונים לא יוצרים בעיה לאלו שהחליטו לא לקנות. אז נכון שככה המחירים לא ירדו לעולם, וככה לא נוכל לחזור לקנות לעולם, אז לא.
ישנה בעיה וכל ישראל ערבים זה לזה.
אין שום סיבה לאדם לקנות כמה קילו ולזרוק חצי רק כי יש לו כסף...
וכו' על זה הדרך.
הוא פוגע כך בכל שכניו.
במקום לתת 100 ש"ח לקופה השכונתית עדיף יותר שלא יגרום לאינפלציה וריבית לכולם.
 
כמו כן הנפט שהוא עיקרי מאוד בתעשייה
דוקא הנפט ירד לא מעט בשנים האחרונות ביחס ללפני 3 שנים לדוגמא שהתחילה מלחמת רוסיה אוקראינה שאז הנפט עלה לאיזור 100 דולר לחבית והיום פחות משבעים דולר.
 
דוקא הנפט ירד לא מעט בשנים האחרונות ביחס ללפני 3 שנים לדוגמא שהתחילה מלחמת רוסיה אוקאינה שאז הנפט עלה לאיזור 100 דולר לחבית והיום פחות משבעים דולר.
זה מה שציינתי שהוא מאוד ירד.
אגב בשנים 2010-2015 הוא היה גם באזור 140 דולר לחבית.
וזה היה הטריגר לתחילת האינפלציה שנעצרה במחאת הקוטג'.
 
בלת"ק
קצת מצחיק לחשבן את מחירי האוכל מוכן לפי עלות ההכנה שלהם,
יש עוד המון דברים שנכנסים בשקלול המחיר גמו שכירות שמגיעה לעשרות אלפי שקלים בחודש, חשמח מים וארנונה משכורות לעובדים בלאי של המכשירים וכו'.

ברור שבאופן כללי, ישנה עלית מחירים גבוהה בכל הקטגוריות,
רק מה כולם ממשיכים לרכוש ולצרוך גם אלו שאין להם וזאת הבעיה.
למה המחירי הפאות הכפילו את עצמם? וכולן ממשיכות לקנות!!!
וגם אם תבוא פאנית ותמכור בזול אף אחת לא תקנה כי למה היא כזאת זולה??
כנראה הסחורה שלה בהתאם....
וכל תינוקת בגיל שנה חייבת סמאש קייק וכל ילדון בן 3 חייב מזכרת, אבל שהצלמת תהיה
מקצועית, והפקות מטורפות של בת מצוות, וכל משפחה שניה משפצת.
ושלא לדבר על מחירי השכירות, סתם מעניין אם יש כאן כאלה שיש ברשותם יחי' דיור/ דירה ולא העלו את המחיר בתקופה האחרונה אולי אפילו כמה פעמים? כי אם כולם מעלים למה שהם לא יעלו?
בקיצור ף יש המון דברים שהם גדר מותרות הרבה לפני הבוקרסים המסכנים ןאותם אנשים ממשיכים לרכוש על ימין ועל שמאל
 
בלת"ק
קצת מצחיק לחשבן את מחירי האוכל מוכן לפי עלות ההכנה שלהם,
יש עוד המון דברים שנכנסים בשקלול המחיר גמו שכירות שמגיעה לעשרות אלפי שקלים בחודש, חשמח מים וארנונה משכורות לעובדים בלאי של המכשירים וכו'.

ברור שבאופן כללי, ישנה עלית מחירים גבוהה בכל הקטגוריות,
רק מה כולם ממשיכים לרכוש ולצרוך גם אלו שאין להם וזאת הבעיה.
למה המחירי הפאות הכפילו את עצמם? וכולן ממשיכות לקנות!!!
וגם אם תבוא פאנית ותמכור בזול אף אחת לא תקנה כי למה היא כזאת זולה??
כנראה הסחורה שלה בהתאם....
וכל תינוקת בגיל שנה חייבת סמאש קייק וכל ילדון בן 3 חייב מזכרת, אבל שהצלמת תהיה
מקצועית, והפקות מטורפות של בת מצוות, וכל משפחה שניה משפצת.
ושלא לדבר על מחירי השכירות, סתם מעניין אם יש כאן כאלה שיש ברשותם יחי' דיור/ דירה ולא העלו את המחיר בתקופה האחרונה אולי אפילו כמה פעמים? כי אם כולם מעלים למה שהם לא יעלו?
בקיצור ף יש המון דברים שהם גדר מותרות הרבה לפני הבוקרסים המסכנים ןאותם אנשים ממשיכים לרכוש על ימין ועל שמאל
מסכימה עם כל מילה חוץ מהמשפט הזה:
בקיצור ף יש המון דברים שהם גדר מותרות הרבה לפני הבוקרסים המסכנים ןאותם אנשים ממשיכים לרכוש על ימין ועל שמאל
חוסכים בהכל ביחד...............
ולמה צריך כל מיני נותני שירות שנכנסו כנורמה לציבור שלנו ועולים יותר משקל או שניים....
ע"ע הדוגמאות שהביאה @אשה מעשית לעיל....
 
אגב למי ששאלו בפרטי.
מדוע ישנה כאן תחושה שהרבה לא מזדהים עם יוקר המחיה.
התשובה [הכואבת] היא כי רוב הפעילים כאן הם נותני שרות למוצרי מותרות. [או במעגל השני]
צילום. [+ ניו בורן, סמאש קייק, חלאקה לפני ואחרי, סתיו, חורף, קיץ, וכדו'.]
עריכת פירות ושוקולדים.
עיצוב פנים.
ועיצוב של הפנים [איפור ותיסרוק]
פאניות
ומוכרי שטריימלים.
סוכני נסיעות לחו"ל
ואמרגני שמחות
השכרת שמלות
וביגוד יוקרתי
ואביזרי שיער
הפקות ואמנויות הבמה.
וכו' וכו'
ורובם העלו מחירים דרסטית [כן בגלל כל הסיבות הנכונות ושאינם]

וגם במעגל השני [שיווק, כתיבה ופירסום,]

וכולם מבינים היטב שהם הראשונים בתור.
אז באנו להרגיע לא הולכים להכריח אף אחד לא לקחת את שרותיכם המקצועיים והנפלאים.
רק ביקשנו מעט שפיות קצת דיאטה.
 
שום דבר לא מסביר למה יש מוצרי תנובה שבארץ עולה יותר מחו"ל

ניצול ציני
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה