- הוסף לסימניות
- #1
אהלן חברים!
עלתה בי ככה רוח השראה היום.. ועיצבתי אתר ללוגו שהכנתי מזמן.
אשמח לשמוע את חוות דעתכם על הלוגו ועל מבנה האתר!
מי שיעיין במשפטי המוטיבציה בדף הראשי למטה... אולי יעלה חיוך
מי שממש בא לו, שיפתח את התמונה כמו שצריך ע"י לחיצה.. כי ככה זה די מטושטש משום מה^^
אני די חלוד, והמבנה לא גמור עדיין, אבל אני ממש לא אומר שהרצפה עקומה
עלתה בי ככה רוח השראה היום.. ועיצבתי אתר ללוגו שהכנתי מזמן.
אשמח לשמוע את חוות דעתכם על הלוגו ועל מבנה האתר!
מי שיעיין במשפטי המוטיבציה בדף הראשי למטה... אולי יעלה חיוך
מי שממש בא לו, שיפתח את התמונה כמו שצריך ע"י לחיצה.. כי ככה זה די מטושטש משום מה^^
אני די חלוד, והמבנה לא גמור עדיין, אבל אני ממש לא אומר שהרצפה עקומה
הנושאים החמים