כללי Muscle - עיצוב אתר ולוגו לחדר כושר

  • הוסף לסימניות
  • #1
אהלן חברים!

עלתה בי ככה רוח השראה היום.. ועיצבתי אתר ללוגו שהכנתי מזמן.
אשמח לשמוע את חוות דעתכם על הלוגו ועל מבנה האתר!
מי שיעיין במשפטי המוטיבציה בדף הראשי למטה... אולי יעלה חיוך :)

מי שממש בא לו, שיפתח את התמונה כמו שצריך ע"י לחיצה.. כי ככה זה די מטושטש משום מה^^

אני די חלוד, והמבנה לא גמור עדיין, אבל אני ממש לא אומר שהרצפה עקומה :p
 

קבצים מצורפים

  • Muscle - דף ראשי.png
    KB 237.4 · צפיות: 49
  • הוסף לסימניות
  • #2
שרירי וגברתני למדי! אולי אפילו בריוני :eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
רעיון מקורי, ביצוע טוב.

מס' הערות:
הייתי מוריד את האפקט של הפנים מהאות c בלוגו, לדעתי זה יותר מדי.
וגם, מצמצם את הרווח בין האותיות למראה יותר "אחיד"

ובנוסף הייתי מנסה להדגיש יותר את הזרועות באות m כי בהתחלה זה היה נראה כמו סתם טשטוש ולא הבנתי מיד שזה זרועות.

לגבי הרקע האדום של כפתור דף הבית, קצת הפריע לי שהוא גולש עד הפס האדום למעלה לדעתי יהיה הרבה יותר טוב אם הוא יגיע רק עד השחור וישתלב עם הצורה שלו

אבל באופן כללי מאד יפה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י dem;1119593:
שרירי וגברתני למדי! אולי אפילו בריוני :eek:

יש משהו במה שאתה אומר, אבל מכיוון שהאתר ומועדון הכושר שהוא מייצג דמיוניים לגמרי - המטרה הייתה יותר להתפרע עם הרעיון הכללי חח

נכתב ע"י נפתלי טל;1119619:
רעיון מקורי, ביצוע טוב.

מס' הערות:
הייתי מוריד את האפקט של הפנים מהאות c בלוגו, לדעתי זה יותר מדי.
וגם, מצמצם את הרווח בין האותיות למראה יותר "אחיד"

ובנוסף הייתי מנסה להדגיש יותר את הזרועות באות m כי בהתחלה זה היה נראה כמו סתם טשטוש ולא הבנתי מיד שזה זרועות.

לגבי הרקע האדום של כפתור דף הבית, קצת הפריע לי שהוא גולש עד הפס האדום למעלה לדעתי יהיה הרבה יותר טוב אם הוא יגיע רק עד השחור וישתלב עם הצורה שלו

אבל באופן כללי מאד יפה!

תודה עצומה על התגובה הבונה! יפה אמרת, ותיקנתי כאשר דיברת.
(את הזרועות באות M, אין לי יותר מדי איך להדגיש בלי לצאת מהסגנון השטוח של העיצוב)
 

קבצים מצורפים

  • Muscle - דף ראשי.png
    KB 238.9 · צפיות: 17
  • הוסף לסימניות
  • #5
הרעיון נהדר,
הביצוע מקסים (ויותר לאחר השיפורים)

ב"סלוגן אין צורך במילה האדומה, גם בשחור היא מספיק "חייתית" וזה סתם מוריד מהנקיות ומסיט את המבט מה-M השרירית.

והערת אגב, את המעצב שבך כבר הוצאת (כבר רואים...)
אבל מאיפה אתה מוציא את החיה? יש בתוכך דבר כזה??? ;)
(אותי לפחות זה הרתיע)


ולעניננו: יש לקחת בחשבון שבעיצוב אמיתי לאתר העיצוב הזה לא יהיה רלוונטי
מכיון שיש המון שטח ריק בקוביות למטה, לעומת טקסט קטן מאד בשטחים האדומים.
אולי כדאי שהטקסטים יהיו בכל השטח האדום
ולעומת זאת התמונות יתחלפו בתוך 6 הקוביות השחורות לסרוגין
(תמונה מעוגלת בצורת הקוביה במעבר העכבר על הקוביה וכדו'...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י לנדא;1119719:
הרעיון נהדר,
הביצוע מקסים (ויותר לאחר השיפורים)

ב"סלוגן אין צורך במילה האדומה, גם בשחור היא מספיק "חייתית" וזה סתם מוריד מהנקיות ומסיט את המבט מה-M השרירית.

והערת אגב, את המעצב שבך כבר הוצאת (כבר רואים...)
אבל מאיפה אתה מוציא את החיה? יש בתוכך דבר כזה??? ;)
(אותי לפחות זה הרתיע)


ולעניננו: יש לקחת בחשבון שבעיצוב אמיתי לאתר העיצוב הזה לא יהיה רלוונטי
מכיון שיש המון שטח ריק בקוביות למטה, לעומת טקסט קטן מאד בשטחים האדומים.
אולי כדאי שהטקסטים יהיו בכל השטח האדום
ולעומת זאת התמונות יתחלפו בתוך 6 הקוביות השחורות לסרוגין
(תמונה מעוגלת בצורת הקוביה במעבר העכבר על הקוביה וכדו'...)

תודה על התגובה!!! :)

חחח הרגת אותי עם ה"חיה". שוב, זה לא באמת סלוגן, זה בשביל העיצוב, ואם היית קופצת לביקור בחדר כושר מסורתי, היית יכולה להבחין בהרבה "חיות" למיניהן D:

ובי ספציפית אין חיה בדר"כ חח, חוץ מכמה פעמים בודדות בשירות הקרבי שמידי פעם היא צצה.

רעיון טוב נתת עם הטקסט והתמונות! תותחים פה אחד אחד ב"ה. אחשוב שוב על סידור כולל מחדש ואתקן בעז"ה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
דבר נוסף-
הייתי מרבע (מלשון מרובע) את האות M, אם אתה רוצה לשדר עוצמה, תמיד קוים חדים ועבים יעשו את העבודה יותר טוב, לעומת קוים עדינים. בפרט כששאר האותיות דווקא כן מרובעות יחסית (גם אותם אפשר קצת "לחזק").
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה