- הוסף לסימניות
- #1
בהתחשב בכך שפרוג הוא ערש הולדתו של נט-פרי, וכאן קיבלנו הרבה השראה ומרץ לעבוד,
נשמח להעזר בכם עוד, ברעיונות והצעות, איך להביא את נט-פרי למקסימום היעילות והאיכות.
באשכול זה אתם מוזמנים להציע---
תודה מראש.
(ברור שחלק מההצעות שיעלו כאן כבר עלו לדיון בעבר באשכולות הקודמים. אבל אל תטרחו לעבור על כל האשכולות כדי לקרוא מה עוד לא נאמר, פשוט תרשמו מה שעולה לכם)
נשמח להעזר בכם עוד, ברעיונות והצעות, איך להביא את נט-פרי למקסימום היעילות והאיכות.
באשכול זה אתם מוזמנים להציע---
תודה מראש.
(ברור שחלק מההצעות שיעלו כאן כבר עלו לדיון בעבר באשכולות הקודמים. אבל אל תטרחו לעבור על כל האשכולות כדי לקרוא מה עוד לא נאמר, פשוט תרשמו מה שעולה לכם)
הנושאים החמים