Title

איש את רעהו • מידע ועזרה הדדית

ברוכים הבאים למעצמת החסד של פרוג!
פורום אא"ר - הלב הפועם של פרוג הוא המקום בו מתרכזים כל תחומי העזרה והסיוע: פתרונות, עזרה הדדית, טיפים, מידע חיוני ושיתוף ידע אנושי של חכמת ההמונים. עם מיליוני הודעות ואלפי פרוגיסטים פעילים שמעניקים יד זה לזה מדי יום - איש את רעהו יעזורו.
@עסק בהקמה ניתן ליצור איתי קשר לגבי הדירה
סמנו כשתראו את ההודעה
  • תודה
Reactions: עסק בהקמה1 //
2 תגובות
ועדת החוקה התפזרה מבלי לאשר את תקנות הסגר שיכנס לתוקף בשעה 17:00 • צפו

חברי האופוזיציה זעמו ונטשו את הדיון, למרות דחיית ההצבעה על תקנות הסגר הבהיר יועמ"ש הועדה כי הסגר יכנס לתוקפו מיד ובכפוף לשינויים בדיעבד אותם יכולים לשנות חברי הועדה עד להצבעה מחר


דיון ועדת החוקה שהתקיים היום במטרה לאשר את תקנות הסגר הכללי שעבר בממשלה ננעל ללא הצבעה על תקנות הסגר, לאחר שמ"מ היו"ר ח"כ מלכיאלי הודיע כי במשרד הבריאות לא סיפקו תשובות ראויות לשאלות החכי"ם ההצבעה תיערך מחר לאחר שבמשרד הבריאות יענו על השאלות, חברי האופוזיציה נטשו את הדיון בזעם.
ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו תקף את מ"מ יו"ר הועדה ח"כ מלכיאלי ואמר "אתה מוביל פה מהלך לא דמוקרטי. תביא את התקנות להצבעה או שתסגור את הישיבה אחרת אתה מבזה את הוועדה. אתה צובע את הוועדה בשחור. כשאתה לא מצביע על התקנות אתה כופה על מדינת ישראל סגר בלי לאפשר לנציגי הציבור הנבחרים להביע את דעתם".


ח"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד תל"ם): "בד"כ הכנסת מחוקקת והממשלה מיישמת ואנחנו פה בהיפוך יוצרות. אחרי ששמענו את גורמי המקצוע אנחנו דורשים להצביע, זהו צורך דחוף דמוקרטי. יש יותר מספקות לכך שהסגר פוליטי ויש טעם לפגם בכך שחברי הכנסת לא יכולים להצביע ולהכריע עליו. חייבים להצביע היום ולבטא את רצון הציבור. זו לא דמוקרטיה, זה לא מכובד"
ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת): "באי העמדה להצבעה אתה כופה החלטה שמבטלת את הסמכות של הרשות המחוקקת. אין שום סיבה שלא להביא את הנושא להצבעה לאחר שאמרת שתצביע היום. אתה פוגע בהתנהלות התקינה של הכנסת. אם התקנות לא עולות להצבעה אני לא רואה שום סיבה שנישאר כסטטיסטים".

יועמ"ש הוועדה ד"ר עו"ד גור בליי הבהיר כי התקנות מתפרסמות ברשומות בשעה זו ונכנסות לתוקף ב-17:00 וכי לפי החוק גם אחרי כניסתן לתוקף הוועדה יכולה להצביע על התקנות ולהחליט שלא את כולן או את חלקן, או לשנות את תוקפן.
מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס): עדיין ל קיבלנו תשובות על חלק מהדרישות שעלו, היה לי רוב כשחברי האופוזיציה יצאו מהדיון אך לא הצבעתי, יש לי אחריות למצות את הדיון. אבקש שמשרד הבריאות ישקול מחדש את נושא הטייקאווי, את נושא הרפואה המשלימה, את חנויות כלי הכתיבה כמצרך חיוני למורות וגננות, את טקסי הבר/בת מצווה- לאפשר 10 אנשים במקום סגור מעבר למגבלת היציאה מ-1000 מ'. אין אדם שלא זוכר את הבר מצווה שלו, זה טקס חשוב".
יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר שהשתתף בישיבה באמצעות הזום הגיב לעזיבתם של חברי האופוזיציה: "אנחנו לא נוהגים לקיים הצבעות כשלא כולם יכולים ולא קיימתי הצבעות כאלו כשהאופוזיציה לא נוכחת. לא צריך ללכת על רוב מקרי שנמצא כדי לקבל החלטות מסוג כזה, זה קל לקבל החלטות כאלו ואפילו פופולארי ויש הבונים על כך קריירה פוליטית אך לבוא היום ולהשאיר את המצב כמו שהוא זה גובל בחוסר אחריות. האופוזיציה עושה את תפקידה אבל לקואליציה יש אחריות שלא נגיע לאנרכיה או כאוס כשהמספרים מזנקים".

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה