Title

איש את רעהו • מידע ועזרה הדדית

ברוכים הבאים למעצמת החסד של פרוג!
פורום אא"ר - הלב הפועם של פרוג הוא המקום בו מתרכזים כל תחומי העזרה והסיוע: פתרונות, עזרה הדדית, טיפים, מידע חיוני ושיתוף ידע אנושי של חכמת ההמונים. עם מיליוני הודעות ואלפי פרוגיסטים פעילים שמעניקים יד זה לזה מדי יום - איש את רעהו יעזורו.
הנאום יתכן ההכי חשוב, שהנשיא טראמפ אי פעם נאם. כך לדבריו.



קחו בכתוביות של יוטיוב תרגום לעברית.
בוקר טוב.
אני לא מאלו שכל מה שהממשלה מחליטה צועק.
אבל נראה לי שכבר כלו כל הקיצין.
קרוב לשנה מגבילים אותנו.
בהתחלה כולנו נטינו להאמין, מתוך תמימות ורצון טוב, שכל ההחלטות הן הכרחיות ומצילות חיים.
השארנו הורים בודדים בליל הסדר.
התפללנו בבתים ובמרפסות.
ביטלנו חתונות.
והכי גרוע נתנו לילדים לרקוד לנו על הראש 24/7.
סגר רדף סגר, הגבלה רדפה הגבלה.
כנראה שהם חושבים שאין גבול למה שאנחנו מסכימים לקבל.
אז זהו, שלא !!!
פשוט נמאס.
מה הענין לסגור אותנו בחנוכה בבית ?!
למה גם עכשיו לא נוכל אחרי ההדלקה לקחת את הילדים לסבא וסבתא שייהנו מהם, וגם יפנקו אותם...
מה מקצת ביקורי משפחות תגיע הישועה ?
הקניונים ישארו פתוחים, אילת תשאר פתוחה, תורכיה ודובאי ישארו פתוחות,
אבל העיקר שלא יהיו ביקורי משפחות בחנוכה.
חלילה שהבחורים היקרים שמסרו נפש חודשיים לא יוכלו לנסוע קצת לנפוש עם ההורים.
זה פשוט נמאס !
הגיעו ים עד נפש !
אני יודע כבר את התגובות שזה ימנע הדבקה,
הטענה היא חוסר המידתיות והירידה לחיים דווקא שלנו ששומרים,
ואצלנו כעת התחלואה אפסית ממש.
הרי ברור שהמצב טעון תיקון. אם זה מצד העיריה שצריכה לדאוג לכביש נורמלי. ואם זה מצד היחס העוין ממש של אנשים מעטים -אך משפיעים- במתתיהו כנגד אנשי ק"ס.
וברור באותה מידה שבלי שידברו על הנושאים האלו כלום לא יזוז.
אז למה לנעול?? כבר הפנמתי שאין לי עיתון שיילחם על זכויותיי, ושלנציגי הציבור שלי יש נושאים חשובים יותר לעסוק בהם מאשר איכות החיים שלי. גישה לאתרים אחרים או קבוצות וואטסאפ למינהם ב"ה אין לי. המקום היחידי שאפשר אולי לעשות משהו זה בפרוג, אז למה לנעול?

למען הסר ספק, מעולם לא הייתי מאלו החושבים שפרוג חייב לי משהו, כל הדיונים האם אני ושאר המשתמשים הם שותפים או אורחים, או אולי קומבינציה של שניהם אף פעם לא העסיקה אותי. תמיד היה לי ברור שאני משתמש קטן שחייב המון הכרת הטוב לפלטפורמה הזו שהוקמה בעמל ובעלויות שבכלל אין לי מושג בהם. ולכן אין לי שום טענה, אלא רק העלאת שאלה.

כך גם כלפי תושבי מתתיהו, הם לא חייבים לי שום דבר. עם כל הכבוד לטענה שערך הדירות שלהם קפץ מאז שק"ס הוקמה והתפתחה. זה לא רלוונטי.

אבל אם יש גורמים שעוינים את תושבי ק"ס, ושלא נאה להם שהקסניקי"ם מסתובבים להם בין הרגליים, ולכן נועלים את המעבר.
ולכן לא מרשים להשתמש במתקנים שלהם כמו הבריכה והמגרש כדורסל (גם כשהוא שומם וזה לא בא ח"ו על חשבונם) אני רוצה לדעת מזה.
הגיע הזמן לדון ביחסי הגומלין בין שני המקומות, מי נהנה יותר מהקרבה, כמה בעלי עסקים תושבי מתתיהו מתפרנסים מתושבי ק"ס. למשל.

צריך לשמור על טיעונים מכובדים, אבל למה אסור להציף את הנושא הזה?
    • מאמר
    236
  • משום מה אני לא מצליחה להוריד את הקובץ

    תודה גדולה
    • תודה
    Reactions: ronitm1 //
    1 תגובות

    הצטרפות לניוזלטר

    איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

    מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

    לוח מודעות

    הפרק היומי

    הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


    תהילים פרק כה

    אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
    נקרא  2  פעמים
    למעלה