דרוש מידע איך מוציאים רשיון נשק?

מצב
הנושא נעול.
איפה יש נשק מחולק ?
אני ירוץ לקחת...
בשביל לקבל נשק צריך תנאים מסוימים
צריך לענות על קריטריונים
וצריך להיפרד מ4000 שח...
כתושבת בנימין לא אמורה להיות לך בעיה להוציא רשיון לנשק. זה "רק" הכסף. והרבה בירוקרטיה...
העניין הוא שצריך הרבה כוח פיזי כדי להפעיל את הנשק. אני למשל לא בטוחה שהייתי מצליחה לעבור מטווח כי פשוט לא הייתי מצליחה לירות...
 
כתושבת בנימין לא אמורה להיות לך בעיה להוציא רשיון לנשק. זה "רק" הכסף. והרבה בירוקרטיה...
העניין הוא שצריך הרבה כוח פיזי כדי להפעיל את הנשק. אני למשל לא בטוחה שהייתי מצליחה לעבור מטווח כי פשוט לא הייתי מצליחה לירות...
לי יותר מפריע הנושא של השמירה על הנשק בבית של ילדים....מלחיץ
 
לי יותר מפריע הנושא של השמירה על הנשק בבית של ילדים....מלחיץ
בהתחשב בכוח הפיזי שצריך להפעיל כדי לירות- קשה לי להאמין שילדים יצליחו להזיק ח"ו.
(חוץ מזה שהנשק כמובן נשמר בכספת נעולה)
 
לכל החוששים והמתלבטים והחסרי רישיון - בינתיים אפשר לקחת סכין בתיק (שלא נצטרך אבל מול מפגע ללא נשק חי זה יכול לעזור)
זה מה עשיתי בפעם הקודמת שהיה התקפה של מפגעים.
אתה מודע לזה שזה עבירה פלילית ואם יתפסו אותך תצטרך להסביר בחקירה באזהרה מה עושה אצלך סכין?
 
משהו שאנשים פחות מכירים.
כל נושא נשק צריך מאד להיזהר בכל התבטאות שלו ברשתות החברתיות גם תחת שמות בדויים ויקים נסתרים.
אם ח"ו תגיע לסיטואציה שיזדקק להשתמש בנשקו, הוא יעבור לאחר מכן בדיקה מאד מקיפה על ידי הפרקליטות והמשטרה, והם בודקים במיקרוסקופ אלקטרוני כל ביטוי שיכול להשתמע ממנו רמזים לנטיה לאומנית כזו או אחרת שמסבכת מאד.
אז אם החלטתם ללכת על זה פשוט תשתקו מכאן והלאה בכל מה שקשור לנושאים ביטחוניים או שתכתבו בעד המדוכאים :(
 
כתושבת בנימין לא אמורה להיות לך בעיה להוציא רשיון לנשק. זה "רק" הכסף. והרבה בירוקרטיה...
העניין הוא שצריך הרבה כוח פיזי כדי להפעיל את הנשק. אני למשל לא בטוחה שהייתי מצליחה לעבור מטווח כי פשוט לא הייתי מצליחה לירות...
אין הרבה בירוקרטיה.
סיפור של שבועיים
וכמה מסמכים [אישור תושב, אישור רפואי. פטור מצה"ל]
עלות אקדח כ3000 ש"ח וקצת אביזרים מסביב.

יש אקדחים לנשים
אצלנו במשפחה יש מישהי עם אקדח ועושה מטווחים קבוע בהצלחה יתירה..
 
בנוגע לפיגועי דקירה מצ"ב קישור לצפייה חובה! נראה לי תועלתי קצת במקרה הצורך,,,!



בנוגע לנשק, יש דבר כזה אקדח גז פלפל דמוי אמיתי. [מצו"ב] שיכול מאוד מאוד להרתיע מחבל עם סכין.

מעבר להרתעה לאקדח גז יש יתרון באפקט פיזור של גז בצורה ממוקדת קדימה, והגז אינו חוזר אחורה לכיוון מחזיק האקדח אפי' ברוחות.! לאקדח יש גם יתרון במרחק שלש מטר!

חשוב להבדיל בין גז מדמיע לגז פלפל,,,
בנטרול מיידי, גז פלפל פי כמה יותר יעיל. גם על מסוממים שיכורים וכו'! בשונה מגז מדמיע,,,,

מנסיון אישי בנטרול! בכמות של 18 גרם גז יש עוורון מוחלט ל15 דקות לפחות!! כתוצאה מהתנפחות העיניים!
וגם קשיי נשימה איומים!

[האופציה יחידה להפסיק את העוורון וקשיי הנשימה כתוצאה מתקיפת גז פלפל, זה שתייה של שמן / חלב ושטיפת העינים בחלב קר!
ולכן אם רוצים נטרול מוחלט צריך לבדוק את כמות הג'ל הדביק בגז פלפל שמדביק את הגז לנקבוביות העור. ואת כמות החומר הפעיל שאמורה להיות לא פחות מ18 %, כמו"כ יש דבר כזה גז עם צבע שצובע את הפנים של התוקף עד שלושה ימים!!! בכדי שיוכלו לזהות אח"כ בקלות מי התוקף,,,, הגז הזה נמצא בשימוש משטרת ישראל, והוא של חברת TAKEDOWN]

בכל מקרה אם כבר, חשוב לקנות גז פלפל מחברה איכותית כמו דיפנס נוקאאוט וכדו',,,,


בשורות טובות.
אקדח גז פלפל.jpg
 
בנוגע לפיגועי דקירה מצ"ב קישור לצפייה חובה! נראה לי תועלתי קצת במקרה הצורך,,,!
חבל על לפתח ציפיות מצפיות..
ברגע האמת מי שיכול לברוח שיבחר. אלא אם יש לו נשק משמעותי.

המציאות לצערנו לא דומה בכלל לסרטונים האלו.
 
חבל על לפתח ציפיות מצפיות..
ברגע האמת מי שיכול לברוח שיבחר. אלא אם יש לו נשק משמעותי.

המציאות לצערנו לא דומה בכלל לסרטונים האלו.
אהבתי את המשחק מילים 'ציפיות מצפיות', אבל חוץ מזה לא כ"כ הבנתי מה כתבת,,??


וברור שמי שיכול לברוח שיברח,,,, זה פשוט,,,, לא חשבתי שצריך להגיד את זה בכלל,,,:unsure:


הסרטון מדבר על אחד שכבר הותקף איך להגיב,,,, להתביית על היד שאוחזת את הסכין, לא להשקיע אנרגיה בלשחרר את אחיזת המחבל בסכין וכו',,,:oops:

וזה חשוב מאוד מאוד!!! ויכול ממש להציל חיים! (y)
וחבל לגרום לאנשים להרפות ולא לראות את הסרטון,,, שאולי יציל אפי' אחד זה כבר שווה! דיני נפשות!
 
א. הפתרון הנכון לפחות בשלב ראשון הוא שגורמי ההצלה שבד"כ מתאימים לכך מבחינת יכולת ניתוח מהירה וזריזות יישאו נשק, אם כל כונני ההצלה בערים החרדיות יישאו נשק זה יהיה משמעותי ביותר.
למי שמתנדב בזקא או איחוד יכול להוציא רישיון
 
אכן יש לי את הסרטון
ממש גיבורים
שמעתי שרבנים אמרו שזו מצווה ללכת ללוויה של השוטר הזה
מי הרבנים?
האם הם יודעים שהלוויה יוצאת מכנסיית הבשורה בנצרת,
ותכלול את כל טקסי ההלוייה הנוצרית?
 
עברתי על רב השרשור ולא ראיתי התייחסות לשאלה של פות"ש
הרוב נסוב סביב קילוף תפוזים...
אז כך אם לא שרתת בצבא אולחילופין שנתיים שירות לאומי
תוכל להוציא רשיון רק מגיל 27 וזאת בתנאי שהנך מתגורר ביישוב המוגדר בעל סיכון נגיד ביתר נגיד מודיעין עילית נגיד עמנואל נגיד מיצד נגיד ...
 
כל הרעיונות שהיו כאן כמו גז פלפל או ללכת עם סכין
לא עוזר כשהולכים לכותל למשל כי אם מוצאים סכין בבדיקה מעכבים לחקירה זהירות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה