לעבעדיקייט
משתמש מקצוען
- הוסף לסימניות
- #1
סיפור עצוב. תינוק שנולד לא בריא נפטר ל"ע.
הילדים בכיתה של האח (בגיל 6) אמרו עליו תהלים לרפואתו.
הבן שלי באותה כיתה חזר אחרי החג ואמר שנראה לו שהילד הבריא כי כבר לא מזכירים את השם של התינוק בתפילה...
אתמול, נודע לו מהאח שאחיו התינוק נפטר.
בערב הבן שלי בא אלי ואומר לי: אני חושב על התינוק שנפטר. זה עושה לי כאב בטן. אני לא יכול להפסיק לחשוב על זה.
מה הייתם ממליצים?
*
כעת אסביר את הכותרת: בלי היסטריה.
כי לאחרונה ראיתי שיש שמגיבים בלי פרופורציה. כאילו ברעיון תקחו סוללת פסיכולוגים וטיפולים רגשיים למשך שנים וכד'
ברור שזה מפחיד ומזעזע. אבל שהתגובות יהיו לעניין. בבקשה.
ושרק יהיו בשורות טובות
הילדים בכיתה של האח (בגיל 6) אמרו עליו תהלים לרפואתו.
הבן שלי באותה כיתה חזר אחרי החג ואמר שנראה לו שהילד הבריא כי כבר לא מזכירים את השם של התינוק בתפילה...
אתמול, נודע לו מהאח שאחיו התינוק נפטר.
בערב הבן שלי בא אלי ואומר לי: אני חושב על התינוק שנפטר. זה עושה לי כאב בטן. אני לא יכול להפסיק לחשוב על זה.
מה הייתם ממליצים?
*
כעת אסביר את הכותרת: בלי היסטריה.
כי לאחרונה ראיתי שיש שמגיבים בלי פרופורציה. כאילו ברעיון תקחו סוללת פסיכולוגים וטיפולים רגשיים למשך שנים וכד'
ברור שזה מפחיד ומזעזע. אבל שהתגובות יהיו לעניין. בבקשה.
ושרק יהיו בשורות טובות
הנושאים החמים