שווה לי לקנות?

  • הוסף לסימניות
  • #41
המחיר נשמע יקר מידי.
ביררתי לפני שבועיים בערך, ושמעתי על רף מחירים שנע באיזור ה1,650,000 פלוס מינוס
עבור דירות 4 חדרים חדשות, יחסית.
(אם כי הבנתי שיש בעיה להשכיר דירות, בגלל ועד האיכלוס, אא"כ יש אישור מיוחד או משהו כזה)
יש שם מתווכת מצוינת שהמליצו לי עליה מאוד, אם רלוונטי בשבילך - אכתוב לך בהודעה פרטית.
בהצלחה!
אני קניתי שם לפני כחודש. המחיר כבר היה יקר יותר מהמצוין.
השאלה הנ"ל היא עבור חברה שטרם יכולה להגיב בפרוג. (הייתי צריכה לציין בשאלה הפותחת... טעות שלי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
לפי דעתי אחיסמך קרובה למרכז
אבל עדיין זה הרבה זמן נסיעה עד לתל אביב
עדיף בני ברק אם זה 1.9 מיליון אחרי הכל זה אחיסמך וגם השכירות שם מאד נמוכה
אני נוסעת כל יום מאחיסמך לתל אביב.זה 35 דקות(גרתי לפני כן בבני ברק וזה בדיוק אותו זמן).אבל יוצאת מוקדם....
גם אם יוצאים בזמן של פקקים זה בסדר כי הנסיעה היא דרך הנתיב המהיר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אני נוסעת כל יום מאחיסמך לתל אביב.זה 35 דקות(גרתי לפני כן בבני ברק וזה בדיוק אותו זמן).אבל יוצאת מוקדם....
גם אם יוצאים בזמן של פקקים זה בסדר כי הנסיעה היא דרך הנתיב המהיר....
טוב זה לא יתכן!

פתחתי גוגל מפות כדי לבדוק,

מבני ברק - תל אביב יפו (מרכז העיר לא מאזור ז'בוטינסקי... - שרוב בעיר היא על ציר ז'בוטינסקי - דבר שמקצר משמעותית את הדרך)

22-27 דקות.


אחסמך - תל אביב יפו - מתחיל ב47 דקות (אופציה אחת, שאר האופציות 59דק! )



יציאה בשעה 09.00 בבוקר

אמצעי תחבורה : אוטובוס...



בכל מקרה בבקרים ממש לקח ממרכז העיר (לא קרוב לזבוטינסקי)

למרכז תל אביב , באוטובוס , 23 דק'.... (מדלת לדלת, 16 דק' נסיעה ועוד 3 דק' מהבית לאוטובוס, 4 דק' האוטובוס למשרד)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #46
טוב זה לא יתכן!

פתחתי גוגל מפות כדי לבדוק,

מבני ברק - תל אביב יפו (מרכז העיר לא מאזור ז'בוטינסקי... - שרוב בעיר היא על ציר ז'בוטינסקי - דבר שמקצר משמעותית את הדרך)

22-27 דקות.


אחסמך - תל אביב יפו - מתחיל ב47 דקות



יציאה בשעה 09.00 בבוקר

אמצעי תחבורה : אוטובוס...



בכל מקרה בבקרים ממש לקח ממרכז העיר (לא קרוב לזבוטינסקי)

למרכז תל אביב , באוטובוס , 23 דק'.... (מדלת לדלת, 16 דק' נסיעה ועוד 3 דק' מהבית לאוטובוס, 4 דק' האוטובוס למשרד)
גוגל מפות לא מחשב לפי הנסיעה בנתיב המהיר.....
נשים לא יוצאות לעבודה ב9 בבוקר....
אני יוצאת ב6:05 וב6:40 אני בעבודה....
יתכן או לא-זה המציאות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
גוגל מפות לא מחשב לפי הנסיעה בנתיב המהיר.....
נשים לא יוצאות לעבודה ב9 בבוקר....
אני יוצאת ב6:05 וב6:40 אני בעבודה....
יתכן או לא-זה המציאות!
השאלה גם איפה את עובדת בתל אביב..

אם את עובדת בקצה תל אביב ממש, - אז הגיוני שאת צודקת (כי מבני ברק זה אכן יותר קרוב..)

אבל חושבת שכשמשווים צריך להשוות למרכז תל אביב.

לא לנקודה ספציפית....


באותה שעה יציאה מבני ברק למרכז תל אביב , הנסיעה תיקח 20 דק',

זה רבע שעה פחות!

במושגים של 6 בבוקר זה המוןןןן!

וחוץ מזה כשמשווים אטרקטיביות של אזור

06.00 בבוקר, זה לא הזמן הנכון להשוואה.

(על אף שאכן רוב הבנות שעובדות משרה מלאה או כמעט מלאה,בתל אביב יוצאות בשעה הזו מביתם..)

אפשר לדון הרבה האם שווה דירה חדשה אזור חדש ומטופח.. וכו

יש הרבה יתרונות לאחיסמך,

אבל הנתון הזה לא נכון.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
השאלה גם איפה את עובדת בתל אביב..

אם את עובדת בקצה תל אביב ממש, - אז הגיוני שאת צודקת (כי מבני ברק זה אכן יותר קרוב..)

אבל חושבת שכשמשווים צריך להשוות למרכז תל אביב.

לא לנקודה ספציפית....


באותה שעה יציאה מבני ברק למרכז תל אביב , הנסיעה תיקח 20 דק',

זה רבע שעה פחות!

במושגים של 6 בבוקר זה המוןןןן!

וחוץ מזה כשמשווים אטרקטיביות של אזור

06.00 בבוקר, זה לא הזמן הנכון להשוואה.

(על אף שאכן רוב הבנות שעובדות משרה מלאה או כמעט מלאה,בתל אביב יוצאות בשעה הזו מביתם..)

אפשר לדון הרבה האם שווה דירה חדשה אזור חדש ומטופח.. וכו

יש הרבה יתרונות לאחיסמך,

אבל הנתון הזה לא נכון.....
אין ספק שבני ברק יותר קרובה לתל אביב
לא נראה לי שמישהו ניסה להתווכח עם הנתון הזה
אבל עדיין אחיסמך זה מרכז הארץ וקרוב לתל אביב יותר
משאר הערים החרדיות כגון ק"ס ואלעד
וזה יתרון משמעותי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
השאלה גם איפה את עובדת בתל אביב..

אם את עובדת בקצה תל אביב ממש, - אז הגיוני שאת צודקת (כי מבני ברק זה אכן יותר קרוב..)

אבל חושבת שכשמשווים צריך להשוות למרכז תל אביב.

לא לנקודה ספציפית....


באותה שעה יציאה מבני ברק למרכז תל אביב , הנסיעה תיקח 20 דק',

זה רבע שעה פחות!

במושגים של 6 בבוקר זה המוןןןן!

וחוץ מזה כשמשווים אטרקטיביות של אזור

06.00 בבוקר, זה לא הזמן הנכון להשוואה.

(על אף שאכן רוב הבנות שעובדות משרה מלאה או כמעט מלאה,בתל אביב יוצאות בשעה הזו מביתם..)

אפשר לדון הרבה האם שווה דירה חדשה אזור חדש ומטופח.. וכו

יש הרבה יתרונות לאחיסמך,

אבל הנתון הזה לא נכון.....
20 דקות?באמת?
ואם גרים רבע שעה הליכה מזבוטינסקי-בחשבון פשוט מגיעים ל35 דק....
בכל אופן תתפלא לשמוע שאני עובדת במרכז תל אביב.

ומי שבאמת כ"כ חשוב לו ה10 דקות לפה או לשם שיבוא ויעשה ניסוי ולפי זה יחליט.....אין כמו לנסות בעצמך.
בהצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
20 דקות?באמת?
ואם גרים רבע שעה הליכה מזבוטינסקי-בחשבון פשוט מגיעים ל35 דק....
בכל אופן תתפלא לשמוע שאני עובדת במרכז תל אביב.
אני גרה רחוק מאד! מזבוטינסקי, - לוקח לי 23-24 דק' מדלת לדלת...

ומי שבאמת כ"כ חשוב לו ה10 דקות לפה או לשם שיבוא ויעשה ניסוי ולפי זה יחליט.....אין כמו לנסות בעצמך.
בהצלחה!!
ברור שאת צודקת!

ולא על 10 דק ' יקום ויפול דבר...

הבעיה היא שלפעמים (ככה טוענות חברותי שגרות באחיסמך, רצים לקפוץ לתל אביב שלא במסגרת לצאת לעבודה (יציאה למרכז)

בכל שעות היום ואז הנתון של חצי שעה הפרש הוא אכן משמעותי,



אני לא חושבת שתמיד עדיף לגור בבני ברק,

באחיסמך יש דירות חדשות ויפות שלרוב באין בבני רק (ואם כבר קיים, אז במחיר מפרז...)

רק שאני כן חושבת שבהתלבטות שלה, וברמת הסכוםשהיא מדברת, היא צריכה לשקול את הענין רציני...

ואם השיקול שלה הוא :

קירבה לעבודה במרכז - ככל הנראה בני ברק הרבה יותר קרובה...

וגם קל יותר להשכיר בה דירות..



לעומת זאת אם מענין אותה, דירה חדשה , בנין חדש וכד'

במחיר הזה עדיף לה אחיסמך....
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
תבדקי בעיקר את גובה השכירות שתקבלי בכל מקום.
אם זה כרגע דירה להשקעה שווה לבדוק בעיקר את הרווחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
בלת"ק

מה כל כך מיוחד באחיסמך? לפי דעתי זה רק יורד...
למה לא חריש נניח או בית שמש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
הפרש של רבע שעה\20 דק' לרחוב המסגר בת"א:
 

קבצים מצורפים

  • ביאור 2022-06-10 095932.jpg
    ביאור 2022-06-10 095932.jpg
    KB 43.2 · צפיות: 40
  • ביאור 2022-06-10 100045.jpg
    ביאור 2022-06-10 100045.jpg
    KB 37.9 · צפיות: 37
  • הוסף לסימניות
  • #56
אם יש לך אפשרות החזר
אז תקני כמה שיותר מהר
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
בלת"ק

מה כל כך מיוחד באחיסמך? לפי דעתי זה רק יורד...
למה לא חריש נניח או בית שמש?
יורד?
מחיר הדירות באחיסמך עולה בכל שבוע.
דירה כמו שאני קניתי שם לפני חודשיים - נמכרת היום בכמעט 300K ש"ח יותר!!
אחיסמך זה מרכז.
בשונה מבית שמש וחריש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
יורד?
מחיר הדירות באחיסמך עולה בכל שבוע.
דירה כמו שאני קניתי שם לפני חודשיים - נמכרת היום בכמעט 300K ש"ח יותר!!
אחיסמך זה מרכז.
בשונה מבית שמש וחריש.
לא יורד מבחינת כספית
יורד מבחינת דברים אחרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
יורד?
מחיר הדירות באחיסמך עולה בכל שבוע.
דירה כמו שאני קניתי שם לפני חודשיים - נמכרת היום בכמעט 300K ש"ח יותר!!
אחיסמך זה מרכז.
בשונה מבית שמש וחריש.
אחיסמך עם כל הכבוד זו שכונה אמנם במרכז הארץ,אבל זה לא עיר מה שיוצר תלות בערים אחרות מש"אכ בית שמש שזה הולך ונהיה מרכז בפני עצמו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה