דרוש מידע שביתה במשפחתונים

נכון, זה בדיוק מה שציינתי שאצלי זה היה שיקול משמעותי מאד (מאד מאד) לאור הקושי הרב שזה יצר בלילות

כשילדה ערנית במיוחד פעילה ושובבה חוגגת עד שתיים בלילה , והשיקול הכרגיע את הכף לטובת גן פרטי ללא שינה

שימי לב שציינתי מפורשות שלא מדובר בתלונה כלפי המשפחתוניות שכאמור זו זכותן בהתאם לנהלים
 
חבל על כל ההשמצות וכו', מי שלא מתאים לה שלא תשלח למי שהיא לא מעונינת, אני באופן אישי שולחת רקקק למשפחתונים ומרוצה עד הגג בכל שנה מחדש.
ולענין השביתה, כל מי שרוצה לעזור לעצמה/ לאחרים/ למטפלות וההורים.
יש לשלוח מייל לשר האוצר- ליברמן ולשרת הכלכלה- אורנה, ולכתוב להם כמה יקרות ועושות עבודת קודש מטפלות המשפחתונים
וכמה לא הוגן שכרם, וכמובן שהעלאה לא תהיה על חשבון ההורים אלא ע"ח המדינה.
ואלו כתובות המייל: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
מצורף
 

קבצים מצורפים

  • הודעה להורים - תימכו במאבק מטפלות המשפחתונים - 31.8.22-1.docx
    KB 128.2 · צפיות: 56
המטפלת של הבן שלי אמרה לפני שעתיים, שעוד לא ידוע...
בשורות טובות!!!
 
מטפלת משפחתון מקבלת 2045 ש"ח לילד *5 ילדים = 10225.
מהסכום הזה יורד לה- בט"ל, מס הכנסה (לחלקן), אוכל ומטרנה לילדי המשפחתון, חומרי יצירה ועוד.
בנוסף יש להם הוצאות שנתיות של בדיקות בטיחות, מטפי כיבוי, רכישת ציוד.
ובנוסף, אין ימי מחלה והן משלמות למחליפה על חשבונן.
להגיד כמה נטו זה יוצא אני לא יודעת בדיוק כי אני לא מטפלת משפחתון אבל ברור שבהפחתת ההוצאות הנ"ל ובחישוב שעות העבודה הרבות סכום הברוטו לא גבוה.
יש משפחתונים עם שש ילדים.
המשכורת יוצאת אז יפה יותר עם מאמץ כמעט זהה.
 
יש משפחתונים עם שש ילדים.
המשכורת יוצאת אז יפה יותר עם מאמץ כמעט זהה.
ואז היא מחוייבת להכניס סייעת לחלק מהשעות. אם זה היה כ"כ פשוט כולן היו עושות את זה כי באמת כמו שכתבת המאמץ לא גדל משמעותית. בשנים האחרונות לא נתקלתי בזה.
 
???
כבר אין דבר כזה כמה שנים טובות
אא"כ מדובר באותו איזור שבו מנהלות המשפחתון עושות ככל העולה על רוחן ואין פוצה פה
אם יש ילד שממומן ע"י משרד הרווחה (ולא הכלכלה)- זה נעשה וקים.
 
עכשיו מנהלת המשפחתון מתקשרת אלי ואומרת שהשביתה ממשיכה ליום ראשון !
היא טוענת שכל פעם שבעלי המשפחתונים מבקשים לעלות את המשכורת שלהם זה על חשבון ההורים.
היא אומרת שהיא לא מבינה למה ההורים לא עושים כלום עם הענין.הרי מתכננים לעלות לנו את התשלום החודשי ב480 שח לחודש !!!! היא טוענת בכל תוקף שההורים חייבים לעשות משהו בענין ולהתלונן שהמצב הזה לא ימשיך.
יש באמת דרך להביע דעה / להתאגד או לעשות משהו בנידון ???
 
רשמו למעלה מייל שצריך לפנות לשם בנוגע לשביתה
מי יכולה להקפיץ??
 
עכשיו מנהלת המשפחתון מתקשרת אלי ואומרת שהשביתה ממשיכה ליום ראשון !
היא טוענת שכל פעם שבעלי המשפחתונים מבקשים לעלות את המשכורת שלהם זה על חשבון ההורים.
היא אומרת שהיא לא מבינה למה ההורים לא עושים כלום עם הענין.הרי מתכננים לעלות לנו את התשלום החודשי ב480 שח לחודש !!!! היא טוענת בכל תוקף שההורים חייבים לעשות משהו בענין ולהתלונן שהמצב הזה לא ימשיך.
יש באמת דרך להביע דעה / להתאגד או לעשות משהו בנידון ???
זה לא קשור רק להורים.
אם ילד יעלה 1500 שקל לחודש בדרגה 3.
לא יהיה רשום למשפחתון.
ויסבלו מכך גם המשפחתוניות.
 
אני בכלל לא רואה שכותבים על זה ומדברים על זה בחדשות
אם זה לא בתקשורת אז לא יקרה כלום .
מי יכול להציף את העניין?
 
מקפיצה שוב
 

קבצים מצורפים

  • הודעה להורים - תימכו במאבק מטפלות המשפחתונים - 31.8.22-1.docx
    KB 128.2 · צפיות: 38
הורים, תפציצו את תיבות המייל של שרי האוצר והכלכלה! הנושא הזה חייב לעלות לכותרות ולהיות מטופל!
ואם יש עוד רעיונות איך לעשות יותר רעש- אדרבה...
לא הגיוני שהשביתה תמשיך ככה בשקט בלי שזה יקדם משהו.
 
למה נטפלת למטפלות? יש אנשים טובים ויש אנשים פחות טובים, גם מורה יכולה להיות טובה ויכולה להיות פחות, וגם בעל המכולת. מה זה קשור לתחום של המשפחתונים?
בתחום של מכולות, ובכל עיסוק- יש כלכלה חופשית, והיא גוזרת את המחיר הטבעי של המשכורת
בחינוך- לא, וכאן הבעיה.
צריך הפרטה בתחום,
עם שמירה על כללי בטיחות נדרשים וסבסוד
איך זה יתבצע בפועל?
בשביל זה יש שרי חינוך ואוצר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה