דרוש מידע מה קרה היום לתחבורה בין מודיעין עילית לירושלים???

  • הוסף לסימניות
  • #1
אנשים עמדו בירושלים שעה וחצי ולא עבר כל הזמן הזה שום אוטובוס!!

אישה אחת סיפרה שנסעה במשך שעתים ממודיעין עילית למודיעין. הגיוני??
הפקק מכביש 446 הגיע היום עד מחסום מכבים
מה זה היה???

אמרו שהיתה תאונה בכביש והאוטובוסים היו תקועים שם
לא דווח על שום תאונה
אולי פצוע מידוי אבנים? זה קשור??

נמאס!!!!

איפה החכ"ים שלנו??
איפה משרד התחבורה??

הצרו את הכביש בצורה לא סבירה,
הורידו את השוליים באופו מסוכן
ועיר עם קרוב ל-100,000 תושבים נוסעת על ציר תחבורה שמתאים לישוב נידח בצפון.
מידי יום למעלה מחצי שעה לכל צד במקרה הטוב עומדים בפקקים!!!
במקרה הפחות טוב- שעה ויותר!!
הנסיעה מכיכר השבטים לצומת חשמונאים (כן- הדרך באורך קילומטר וחצי) לוקחת חצי שעה מידי בוקר!!!
מה יהיה???
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני עמדת בצומת רמות מהשעה 6 עד 7:20.....
כל הקוים סימנו שנכנסים לתחנה
3 330 לא הגיעו בכלל...
תכל'ס 99% מהם לא הגיעו ופשוט נמחקו בסוף מהמכ"ם
איכשהו הגיע בסוף איזה 308 ונדחסנו שם כמו סרדינים

ירד גשם שוטף
והיה קר
ומרגיז
מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני עמדת בצומת רמות מהשעה 6 עד 7:20.....
כל הקוים סימנו שנכנסים לתחנה
3 330 לא הגיעו בכלל...
תכל'ס 99% מהם לא הגיעו ופשוט נמחקו בסוף מהמכ"ם
איכשהו הגיע בסוף איזה 308 ונדחסנו שם כמו סרדינים

ירד גשם שוטף
והיה קר
ומרגיז
מאוד
גם את היית שם??? לפחות הייתי רואה אותך היית מעלה חיוך על פני
זה היה מחזה מחריד
כל אזור התחנה והכביש היו מלאים בתושבי מודיעין עילית
עצבניים, רועדים מקור, רטובים ומתוסכלים
אנשים, נשים וטף, יחד עם קשישים מותשים
פשוט מחפיר!!

ולצערי אני מכירה את הקו הזה
כל יום והנס שלו

היום זה היה משהו נורא!!!

די, בואו נתגייס לקמפיין רעשני
לפנות לכל משרדי הממשלה הרלוונטיים
לכל החכ"ים, לכל מי שקשור לזה או שלא

נמאס להיות בני ערובה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
גם את היית שם??? לפחות הייתי רואה אותך היית מעלה חיוך על פני
זה היה מחזה מחריד
כל אזור התחנה והכביש היו מלאים בתושבי מודיעין עילית
עצבניים, רועדים מקור, רטובים ומתוסכלים
אנשים, נשים וטף, יחד עם קשישים מותשים
פשוט מחפיר!!

ולצערי אני מכירה את הקו הזה
כל יום והנס שלו

היום זה היה משהו נורא!!!

די, בואו נתגייס לקמפיין רעשני
לפנות לכל משרדי הממשלה הרלוונטיים
לכל החכ"ים, לכל מי שקשור לזה או שלא

נמאס להיות בני ערובה!!!
הייתי שם עם הבת שלי
סיוט
והיה אוטובוס של אגד שנתקע שם [קו 31] ואז בכלל לא יכלו לראות איה אוטובוסים באים
אנשים ירדו לכביש והיה כאוס.
לא ודעת איך לא היו של כמה דריסות על הדרך של האוטובוסים שכן נכנסו לתחנה [כמה אוטובוסים יש לרמות????? לא נגמר, כל דקה 3 אוטובוסים...]

וכשכבר הגיע ה 308 כמובן שכל הגברים דחפו ראשונים.
אבל הייתי חכמה ובאתי מהצד....ועליתי.
לא היה לי כח עוד לעמוד כל הנסיעה אחרי שעה + בתחנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
וכשכבר הגיע ה 308 כמובן שכל הגברים דחפו ראשונים.
התייאשתי מראש מה-308
עטו עליו איזה 100 איש
הבנתי שאין לי סיכוי
אז חיכיתי עוד 10 דקות והגיע 320
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
התייאשתי מראש מה-308
עטו עליו איזה 100 איש
הבנתי שאין לי סיכוי
אז חיכיתי עוד 10 דקות והגיע 320
אז אני והבת שלי עלינו ל 308
ואפילו מקום לשבת [יחד..., ביקשתי מאיזה בחור לעבור ליד גבר] היה לנו.
בסוף היא עמדה כל הדרך כי קמה לאישה [לא מאוד מבוגרת אבל בכל זאת התעקשה לקום]
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תגישו תלונה למשרד התחבורה
יש לי כבר מעל 25 תלונות
לרובם כבר קיבלתי תשובה שאני צודקת והחברה נקנסה

אולי אני אגיש תביעה לבית משפט...
אומרים שאפשר לבקש על כל איחור כ-1000 ש"ח...

אני חיכיתי לאוטובוס שיצא מהמסוף
עם הילדים קטנים בכפור ובגשם
הגיע באיחור של שעה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נמאס!!!!

איפה החכ"ים שלנו??
איפה משרד התחבורה??

הצרו את הכביש בצורה לא סבירה,
הורידו את השוליים באופו מסוכן
ועיר עם קרוב ל-100,000 תושבים נוסעת על ציר תחבורה שמתאים לישוב נידח בצפון.
מידי יום למעלה מחצי שעה לכל צד במקרה הטוב עומדים בפקקים!!!
במקרה הפחות טוב- שעה ויותר!!
הנסיעה מכיכר השבטים לצומת חשמונאים (כן- הדרך באורך קילומטר וחצי) לוקחת חצי שעה מידי בוקר!!!
מה למען ה' אתם רוצים שיהיה
איך בדיוק יבצעו את העבודות
כשלא עבדו בכביש מתלוננים למה לא מרחיבים
וכשמרחיבים מתלוננים למה עובדים
אין מה לעשות עם כל הצער חייבים להצר את הכביש בשביל לקיים את העבודות
לפי התכנון אמור להיות שלוש נתיבים לכל צד וזה המון!
אז אם כל הצער אמורים לשמוח שעובדים
אני גר בכניסה לעיר מעל העבודות ואני יכול לומר שעובדים כל הזמן במרץ יש איזה 6-7 דחפורים כל הזמן
וגם רואים כבר את התוצאות בשטח
(עכשיו בעיקר מתמקדים באיזור המחסום אז פחות רואים את זה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
רוצו ישר להיתלונו
בלי זה לא שווהכל העצבין ולא ילמדו לקח כביכול
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
היה תאונה ב 446.
ללא נפגעים.
ורכב הנפגע חסם את הכביש.
היה פקקים ממעמקי מודיעין, ממחסום מכבים וכו'.
איך רציתם שישלחו לכם אוטובוסים?

אני גם חושבת שהצרו את הכביש באופן מוגזם.
אבל לא מתלוננת.
סוף סוף עובדים על הכביש הזה.
מי שנוסע קבוע רואה את ההתקדמות.
אז עם קצת סבלנות של כולנו, בעז"ה נקבל כביש תקין ורחב לנסיעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
היו אתמול פקקים מזעזעים!!
החל משתים וחצי בצהריים ועד שעות הערב המאוחרות
פשוט הצמחנו קרניים כל יושבי האוטובוס.
כשחזרתי ריחמתי כל כך על המחכים לצאת מהעיר
אני לא יודעת מה היה אבל יש מצב שהמון אוטובוסים היו תקועים בפקק
זה היה אחד הפקקים הנוראיים שחוויתי בחיי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני לא רוצה כלום, אבל כששיפצתי את הדירה, דאגתי למקום מגורים חליפי לפני השיפוץ, ולא הייתי צריך להצטופף בחדר אחד בבית.
חלק מהבעיה היא שאין דרך חלופית, ולכן הרחבת הכביש עוד יותר קריטית. (לדוגמה במקרה של תאונה שחוסמת את הנתיב היחיד)
אולי היה נכון יותר קודם לסלול את אחת החלופות שמציעים, ורק אח"כ לעבוד על 446, אבל במציאות הנוכחית אם נחכה לדרך החלופית גם הרחבה של 446 כנראה לא תהיה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מה למען ה' אתם רוצים שיהיה
איך בדיוק יבצעו את העבודות
כשלא עבדו בכביש מתלוננים למה לא מרחיבים
וכשמרחיבים מתלוננים למה עובדים
אין מה לעשות עם כל הצער חייבים להצר את הכביש בשביל לקיים את העבודות
לפי התכנון אמור להיות שלוש נתיבים לכל צד וזה המון!
אז אם כל הצער אמורים לשמוח שעובדים
אני גר בכניסה לעיר מעל העבודות ואני יכול לומר שעובדים כל הזמן במרץ יש איזה 6-7 דחפורים כל הזמן
וגם רואים כבר את התוצאות בשטח
(עכשיו בעיקר מתמקדים באיזור המחסום אז פחות רואים את זה).
אני מודה לך על התגובה
ואותך אני מחפש.
אני אשמח שתגיד לי האם יש כל יום עבודות?
האם עובדים במהירות?
למה לא יכלו להביא 14 או 18 טרקטורים לעבוד במקביל לכביש לכל אורך הדרך גם צמוד למחסום חשמונאים, גם מול חשמונאים וגם מול הישוב לפיד?

ולמה אם כבר סוללים נתיב או חצבו בהר כבר, למה שלא תפתחו את זה ותשחררו את הציבור?
התאונות שקורות גם קורות מהצמצום נתיבים.

אין אבא לכביש
(ולא עבר תקציב מדינה - לא הקצו תקציבים :( )
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
עבודות בכביש זה סיבה מצויינת
אבל- מי מצר כביש גישה כל כך משמעותי לכזה גודל???
עזבו פקקים, עזבו עצבים
זאת סכנת נפשות!!!
יש שוליים מספיק רחבים כדי לפתוח ברב התוואי של הכביש נתיב נוסף, למה להצר כ"כ הרבה?
זה אפילו לא דרוש להם בשביל העבודות בכביש
סתם שטח ריק ופנוי
בטוחה שאם למישהו היה אכפת מזה הכל היה מתנהל אחרת
אפשר לבנות כביש בשלבים לסלול חלק ולהמשיך הלאה,
לא חייבים לחצוב עד לפיד בשביל לפתוח מול הרמזור בכניסה לעיר
ולא צריך לגמור את הסלילה ליד חשמונאים בשביל לפתוח מה שכבר מוכן

ובכל מקרה, לא משאירים כביש ללא שוליים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני גם חושבת שהצרו את הכביש באופן מוגזם.
זה בדיוק הענין
אם היתה תאונה קטנה בכביש אין לאן להפנות את התנועה
אם היו לפחות שוליים היו יכולים להזרים את התנועה
אבל למה לעבוד בכזאת תצורה לא בטיחותית ולא הגיונית??
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה