- הוסף לסימניות
- #1
אנשים עמדו בירושלים שעה וחצי ולא עבר כל הזמן הזה שום אוטובוס!!
אישה אחת סיפרה שנסעה במשך שעתים ממודיעין עילית למודיעין. הגיוני??
הפקק מכביש 446 הגיע היום עד מחסום מכבים
מה זה היה???
אמרו שהיתה תאונה בכביש והאוטובוסים היו תקועים שם
לא דווח על שום תאונה
אולי פצוע מידוי אבנים? זה קשור??
נמאס!!!!
איפה החכ"ים שלנו??
איפה משרד התחבורה??
הצרו את הכביש בצורה לא סבירה,
הורידו את השוליים באופו מסוכן
ועיר עם קרוב ל-100,000 תושבים נוסעת על ציר תחבורה שמתאים לישוב נידח בצפון.
מידי יום למעלה מחצי שעה לכל צד במקרה הטוב עומדים בפקקים!!!
במקרה הפחות טוב- שעה ויותר!!
הנסיעה מכיכר השבטים לצומת חשמונאים (כן- הדרך באורך קילומטר וחצי) לוקחת חצי שעה מידי בוקר!!!
מה יהיה???
אישה אחת סיפרה שנסעה במשך שעתים ממודיעין עילית למודיעין. הגיוני??
הפקק מכביש 446 הגיע היום עד מחסום מכבים
מה זה היה???
אמרו שהיתה תאונה בכביש והאוטובוסים היו תקועים שם
לא דווח על שום תאונה
אולי פצוע מידוי אבנים? זה קשור??
נמאס!!!!
איפה החכ"ים שלנו??
איפה משרד התחבורה??
הצרו את הכביש בצורה לא סבירה,
הורידו את השוליים באופו מסוכן
ועיר עם קרוב ל-100,000 תושבים נוסעת על ציר תחבורה שמתאים לישוב נידח בצפון.
מידי יום למעלה מחצי שעה לכל צד במקרה הטוב עומדים בפקקים!!!
במקרה הפחות טוב- שעה ויותר!!
הנסיעה מכיכר השבטים לצומת חשמונאים (כן- הדרך באורך קילומטר וחצי) לוקחת חצי שעה מידי בוקר!!!
מה יהיה???
נערך לאחרונה ב:
הנושאים החמים