עזרה זעקת ילדי מודיעין עילית - ל"ג בעומר

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
כל שנה מחדש, במשך חודש שלם עמלים ילדי העיר לאסוף קרשים ולהקים מדורות לתפארת בכל רחבי העיר, ואז מגיעה העירייה ובחוסר רגשיות ואטימות שלא היה כדוגמתו מפנה את כל המדורות בין לילה, וגם מי שמספיק לבנות חזרה את המדורה בדמעות, יש לילה לפני ל"ג בעומר עוד פינוי יסודי בכל העיר.
חשוב לי להדגיש, מדורות מסוכנות במקומות מסוכנים חייבים לפנות, אך כל שנה העירייה מפנה גם מהמגרשים הריקים בהם זה לא מזיק לאיש, ולא יכול לגרום שום נזק.
וזעקת הילדים ודמעתם אנא היא באה !!!!
אם זו הייתה עירייה חילונית זה היה נושא לכתבה אפילו ביתד נאמן...
אך העירייה של מודיעין עילית מותר לה הכל.....
ועכשיו ברצינות, מה אפשר לעשות ???????
אחיי הקטנים לא ישנים בלילה כבר שבועיים מרוב חרדות על הרגע שתבוא משאית העירייה לפנות את מדורתם ואת כל עמלם לאבדון...
והמדורה שלהם בטיחותית ואינה יכולה להזיק לאיש !!
למה???????????
למה ???????????????????
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
דבר ראשון זה לא רק במו"ע זה קיים כמעט בכל הערים החרדיות,
דבר שני חלק נכבד מאוד מהמדורות זה סכנת חיים הילדים לא אחראיים מספיק, בהרבה מקרים אין מבוגר בשטח, ועוד אינסוף סכנות מריבות ומחלוקות בין ילדים השורפים זה לזה את מדורותיהם,
לא סתם ברוב התתי"ם מארגנים מדורות שמחות ומסודרות,
וגם אם יש מעט מדורות בטוחות, וכי מצפים מהעירייה שתבדוק כל מדורה לעומק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
וגםאם יש מעט מדורות בטוחות, וכי מצפים מהעירייה שתבדוק כל מדורה לעומק?
יש מגרשים שלמים רחוקים מכל בנין בנוי מלאים מדורות.
למה העירייה נכנסת בכלל לכזה מגרש ???
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש מגרשים שלמים רחוקים מכל בנין בנוי מלאים מדורות.
למה העירייה נכנסת בכלל לכזה מגרש ???
גם מדורה במגרש שומם יכולה להיות לא בטיחותית ואפילו מסוכנת
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
גם מדורה במגרש שומם יכולה להיות לא בטיחותית ואפילו מסוכנת
אני במחשבה שניה חושבת שאם זו באמת הסיבה, אז לפחות שהעירייה תתלה מודעות על זה ותעשה קמפיין מסודר לילדים שכל המדורות מסוכנות ויפנו את הכל בסוף.
ככה לפחות הם יוכלו להתכונן לזה.
החרדות שיש להם בשבועיים האלו זה לא נתפס.
אני ממש מרחמת עליהם...
הם כאילו מדמיינים שהשנה זה לא יקרה ורועדים מפחד אם זה יקרה ומתי...
והאם יספיקו להתכונן מחדש....
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כל שנה מחדש, במשך חודש שלם עמלים ילדי העיר לאסוף קרשים ולהקים מדורות לתפארת בכל רחבי העיר, ואז מגיעה העירייה ובחוסר רגשיות ואטימות שלא היה כדוגמתו מפנה את כל המדורות בין לילה, וגם מי שמספיק לבנות חזרה את המדורה בדמעות, יש לילה לפני ל"ג בעומר עוד פינוי יסודי בכל העיר.
חשוב לי להדגיש, מדורות מסוכנות במקומות מסוכנים חייבים לפנות, אך כל שנה העירייה מפנה גם מהמגרשים הריקים בהם זה לא מזיק לאיש, ולא יכול לגרום שום נזק.
וזעקת הילדים ודמעתם אנא היא באה !!!!
אם זו הייתה עירייה חילונית זה היה נושא לכתבה אפילו ביתד נאמן...
אך העירייה של מודיעין עילית מותר לה הכל.....
ועכשיו ברצינות, מה אפשר לעשות ???????
אחיי הקטנים לא ישנים בלילה כבר שבועיים מרוב חרדות על הרגע שתבוא משאית העירייה לפנות את מדורתם ואת כל עמלם לאבדון...
והמדורה שלהם בטיחותית ואינה יכולה להזיק לאיש !!
למה???????????
למה ???????????????????
אם העירייה לא הייתה עושה את זה, אז אנחנו התושבים היינו מזמינים משאית ושיפנה את כל המדורות המסוכנות והמסכנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני במחשבה שניה חושבת שאם זו באמת הסיבה, אז לפחות שהעירייה תתלה מודעות על זה ותעשה קמפיין מסודר לילדים שכל המדורות מסוכנות ויפנו את הכל בסוף.
ככה לפחות הם יוכלו להתכונן לזה.
החרדות שיש להם בשבועיים האלו זה לא נתפס.
אני ממש מרחמת עליהם...
הם כאילו מדמיינים שהשנה זה לא יקרה ורועדים מפחד אם זה יקרה ומתי...
והאם יספיקו להתכונן מחדש....
ניסיתם לפנות לעיריה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש מגרשים שלמים רחוקים מכל בנין בנוי מלאים מדורות.
למה העירייה נכנסת בכלל לכזה מגרש ???
כמה סיבות שעולות לי:
קוצים,
התפשטות האש,
ריבוי מדורות,
סכנה לילדים הבונים,
סכנה לילדים שיתקרבו לאש,
סכנה לתושבים הקרובים מכמויות העשן (הרי המגרשים בתוך תחומי העיר),
נזקים של הילדים האוספים (גונבים בטעות)
סכנת משחק באש - הרבה פעמים הילדים מציתים את המדורה עוד לפני לג בעומר (את שלהם או של היריבים)


וכך זה בכל מקום.
החכמים, אוגרים במחבוא טוב ובונים רק ביום לג בעומר.
(וגם אז העיריה מסתובבת ומפרקת כל הזמן + מתחילת הערב כבאיות מסתובבות ומכבות כל בדל אש)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני במחשבה שניה חושבת שאם זו באמת הסיבה, אז לפחות שהעירייה תתלה מודעות על זה ותעשה קמפיין מסודר לילדים שכל המדורות מסוכנות ויפנו את הכל בסוף.
ככה לפחות הם יוכלו להתכונן לזה.
החרדות שיש להם בשבועיים האלו זה לא נתפס.
אני ממש מרחמת עליהם...
הם כאילו מדמיינים שהשנה זה לא יקרה ורועדים מפחד אם זה יקרה ומתי...
והאם יספיקו להתכונן מחדש....
בירושלים ראיתי קמפיין על הסכנה ממדורות + מקומות מורשים להבערת מדורות
(וגם שם העיריה דואגת לדלל כל הזמן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כך זה בכל מקום.
החכמים, אוגרים במחבוא טוב ובונים רק ביום לג בעומר.
(וגם אז העיריה מסתובבת ומפרקת כל הזמן + מתחילת הערב כבאיות מסתובבות ומכבות כל בדל אש)
אין אין אין...
אני לא עומדת ברחמיי על הילדים.....
הם עובדים חודש עבודת כפיים פיזית והכל נעלם ברגע אחד אכזרי.
חייבם לעשות מודעות בעניין.
ולהכניס להם לראש מההתחלה שהכל בסוף יילך לאבדון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
דבר ראשון זה לא רק במו"ע זה קיים כמעט בכל הערים החרדיות,
דבר שני חלק נכבד מאוד מהמדורות זה סכנת חיים הילדים לא אחראיים מספיק, בהרבה מקרים אין מבוגר בשטח, ועוד אינסוף סנות מריבות ומחלוקות בין ילדים השורפים זה לזה את מדורותיהם,
לא סתם ברוב התתי"ם מארגנים מדורות שמחות ומסודרות,
וגםאם יש מעט מדורות בטוחות, וכי מצפים מהעירייה שתבדוק כל מדורה לעומק?
אדרבה, למדו אותם עד כמה מדורת קרשים מסוכנת, ובעיקר אם פתאום יוזם צעיר ותמים באמת, משליך לתוכה צנצנת
או בקבוק ספריי כל שהוא או כל ממצא בלתי מזוהה.
אצלנו בשכונה לוקחים חבית מניחים אותה בצורה בטיחותית והילדים אוספים שמן וחומרי בעירה, צמר גפן , בגדים ישנים וכו . מבוגר אחראי מנהל את האירוע ומכבדים רב או אדם חשוב בהדלקה. וב"ה רואים ישועות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מקומות מורשים להבערת מדורות
הנה כבר יש כאן רעיון יפה !!
צריך רק לחשוב קצת קדימה...
ובעיריית מודיעין עילית לא שמוע על המושג הזה !!!
קצת רחמים...
לחשוב על הילדים....
למצוא להם פיתרון חילופי...
להסביר להם שזה מסוכן !!!
למנוע מהם את עוגמת הנפש הזאת בצורה חכמה !!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אין אין אין...
אני לא עומדת ברחמיי על הילדים.....
הם עובדים חודש עבודת כפיים פיזית והכל נעלם ברגע אחד אכזרי.
חייבם לעשות מודעות בעניין.
ולהכניס להם לראש מההתחלה שהכל בסוף יילך לאבדון.
עדיף שתישארי ברחמים האלה,
ולא ברחמים על אסון שקרה בגלל שלא פינו את המדורות המסוכנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
עדיף שתישארי ברחמים האלה,
ולא ברחמים על אסון שקרה בגלל שלא פינו את המדורות המסוכנות.
נכון, אבל צריך למצוא פתרונות אחרים.
ולא לתת לילדים לבנות חודש שלם ואז בלילה אחד להעלים את הכל.
זו אטימות ואכזריות של העירייה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
כתושבת מודיעין עילית אני בעד הפינוי הזה

יש מדורות מסודרות ומפוקחות

כל שנה אני רואה סכנת נפשות של ממש.

לא כל מה שלנו נראה בטיחותי הוא אכן כזה

ואחרי שכילדה חוויתי שריפה של בחור שגר בסביבתי כתוצאה ממדורה כזו בל"ג בעומר עד כדי סכנת חיים, אני מבינה שלא כדאי להגיע למצב כזה חלילה בשביל ללמוד את הלקח הזה.

וכן, גם הבן שלי אסף פעם ובכל זאת שמחתי שפינו


יש לי ים טענות על העיריה, אבל בענין זה- אני איתם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
ואחרי שכילדה חוויתי שריפה של בחור שגר בסביבתי כתוצאה ממדורה כזו בל"ג בעומר עד כדי סכנת חיים, אני מבינה שלא כדאי להגיע למצב כזה חלילה בשביל ללמוד את הלקח הזה.
טוב, אני ממש משתכנעת, רק רוצה שיעשו את זה בצורה יותר מנגישה לילדים, ויסבירו להם את העניין חד משמעית שהכל יפונה.
ושזה מסוכן.
ויסדרו מקומות מסודרים להדלקה בטיחותית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
טוב, אני ממש משתכנעת, רק רוצה שיעשו את זה בצורה יותר מנגישה לילדים, ויסבירו להם את העניין חד משמעית שהכל יפונה.
ושזה מסוכן.
ויסדרו מקומות מסודרים להדלקה בטיחותית.
בכל העלונים [לפחות בשנים עברו] העיריה כתבה והדגישה שתפנה מדורות לא מפוקחות. אמא שרואה מודעה כזו- מונעת מראש את עגמת הנפש של הילד. השנה לא התעמקתי בענין. כן זכור לי במעומעם שראיתי משהו כזה מהעיריה בתקופת פסח שאז הילדים מתחילים לאגור מציעס

יש המון מדורות מסודרות בעיר.
ואם את רוצה לראות אח כזו, את מוזמנת עם הילדים שלך מדורה שמתחת הבית שלי. בכל שנה מדורה מדהימה של אחת הקהילות בברכפלד. כל גווני הצבור החרדי באים. יש ארטיקים לילדים, תזמורה והמון אווירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בכל העלונים [לפחות בשנים עברו] העיריה כתבה
ממש מעניין אותי איפה פרסמו את זה ??
אני חייבת להראות לאחיי הקטנים...
אתמול דיברתי איתם ושמעתי את הלחץ שלהם.
אמרתי להם אין מצב שלא יפנו כמו כל שנה...
והם לא מסוגלים לקבל את זה, ובטוחים שהשנה לא יפנו כלום....:oops::oops::oops:
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה