דרוש מידע מבקשת הסבר על כביסות מההתחלה

  • הוסף לסימניות
  • #44
לחולצות לבנות איזה חומר לשים? אני מרססת אוקסיגן ושמה גל כביסה.
ולא תמיד יוצא נקי.
עדיף לשים אבקת כביסה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
שימו לב, לטפל בכביסה הרטובה מייד!
אצלי ראיתי השפעות אם משאירים מעל שעה ויותר(לא אומרת שלא קורה)
אבל ממש מתשדלת לא לכבס עם אין אפשרות מיד אח"כ לתלות או להכניס למייבש
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
אם כבר כביסה אז איך אתם מורידות את הלכלוך השחור שנהיה על הצווארן ובסוף השרוולים של החולצות של הגברים?
אני מרססצת וניש קליה גולד ומסיפה למכונה אבקה מלבינה של וניש קליה אבל זה לא יורד לגמרי וזה ממש מפריע לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
איך מורידים טוש מחיק מחולצה לבנה?
נוסה כבר אוקסיגן וניש חלב אלכוהול ואקונומיקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אם יש לי במכונה רק 20 או 40 מעלות
וה30 מעלות זה רק של חצי שעה
במה עדיף לכבס צבעוני רגיל - בהיר/כהה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
איזו מכונה מומלצת שמנקה טוב? (חוץ ממילה, שהיא הכי טובה אבל גם הכי יקרה...)
אני החלפי מכונה לפני כמה שנים, ובמקביל עברתי מאבקה לג'ל
ומאז הכביסה הלבנה לא יוצאת לבנה :(
במי האשמה? במכונה או בג'ל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אולי למישהי יש עצה איך להוריד מייק אפ מבגד?
(עבר כמה כביסות כבר, ולא יורד:cry:)
להוריד עם מסיר איפור
עובד מעולה
לא יודעת אחרי כמה כביסות כי זה כבר ממש מטמיע את הכתם בבגד אבל שווה לנסות
לי זה עובד תמיד על כל כתמי האיפור
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
שמתי לב לאחרונה (עדיין בודקת) הבגדים של פלייס מקבלים הרבה יותר כתמים שלא יורדים בכביסה, בפער מבגדים מפירמות אחרות.
ממש מעניין אותי אם גם אצלכן כך.
אני גם חושבת כך,
קניתי בגד לתינוק 0-3, ומאד מהר נהרס, נהיה ממש כתמים מהרוק,
לא מזמן קניתי לבן הגדול כמה חולצות, מסוג בד שונה, בא נראה, מקווה לטוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
תודה רבה לכל המגיבות
חידשתן לי הרבה...
אז ככה, אני עושה כמה סוגי מכונות:
לבן
צבעוני ( הכל יחד)
מגבות
מצעים
סמרטוטים ושטיחים קטנים
ובדר"כ עושה על 40 מעלות.
את הכביסה הלבנה אני בודקת אחד אחד ומרססת ומשפשפת את הכתמים והצווארונים-יוצא בסדר יחסית ב"ה.
בצבעוני, מה שאני רואה כתמים משמעותיים אני מרססת גם כן, אבל לא תמיד עוזר...
אז ממה שהבנתי כאן שצריך להפריד גם בתוך הצבעוני את הבגדים היותר בהירים/ משולבים? ואת הגרביים והלבנים בנפרד?
אבל לא יצא לי כמות של מכונה אם אפריד לכל כך הרבה..
ועוד שאלה..כמה זמן בממוצע כל מכונה?
פעם הייתי עושה כמעט 3 שעות עד שחברה ששמעה זאת הייתה בהלם ואמרה שעושה בערך שעה ואפילו פחות.
אז מה נכון?
כביסה צבעונית על 40 מעלות מאוד מדהה את הבגדים
צבעוני רק על 30 מעלות
איכות המכונה גם כן חשובה יש מכונות שלא מכבסות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
1. הדרך הכי יעילה לשמור על בגדים-לשמור עליהם שלא יתלכלכו.
לקנות סינרים יפים, ולא אוכלים-בעיקר לא דברים מכתימים בלי סינר.
יש גבול כמה אפשר לשים חומרים על בגד אחד...
2. גם אם תשתמשי בשיטות הכי טובות-ככל שבגד נלבש/מתכבס יותר הוא נראה פחות טוב.
ככל שלילד יהיה מבחר גדול של בגדים-הבגדים יראו טוב יותר.
3. מכונה טובה!
לא פחות מבוש/סימנס.
כדאי גם לבדוק שיש לה תוכנית קצרה. (לפעמים לא צריך יותר מ15-30 דק' לכביסה, וחבל לכבס יותר מזה)
4.הפרדה-לפי צבעים.
5. חומרי ניקוי איכותיים.
בגדול-משתמשת רק באריאל-לבן צחור לחולצות. (לא לצבעוני-מוריד את הצבע!)
אוקסיגן לכתמים בחולצות, רסס כבס-לצווארונים וחפתים. (לאחרונה הרסס כבס נראה לי פחות יעיל, שינו בזה משהו, משתמשת גם באוקסיגן פאואר ),
בצבעוני-אבקת אריאל לצבעוני. (שומר על הצבע...). כתמים-רק ברסס כבס.
כהה-ג'ל כביסה/קפסולות, מיקס אנד ווש/בסגנון.
לפני הכביסה-עוברים על כל פריט, מכל הכיוונים, מחפשים את הכתמים, מרססים כשצריך...
מכניסים מייד למכונה! לא נותנים לחומר לשבת על הבגד.
מכבסים על התוכנית הרצויה. (בד"כ מכבסת על תוכנית מעורבת-40 בצבעוני/כהה לוקח שעה ו15 דק)
חשוב! לא לעשות סחיטה גבוהה. הופך את הבגדים לסמרטוטים!
בד"כ לא יותר מ600-800 סל"ד.
בבגדים עדינים יותר-אפשר בלי סחיטה לגמרי.
לתלות את הבגדים, ולא להכניס למייבש. בעיקר בגדים צבעוניים/כאלה שנשאר עליהם קצת סימן לכתם.
במקרה הצורך-יש מייבשים שיחסית שומרים על הבגדים. (לי יש מייבש קונדנסור של זאנוסי-מצויין, רק שלוקח מלאאאא זמן.)

מיישמת את כל הנ"ל-למדתי מאמא שלי :), לוקח הרבה זמן לכבס,
אבל הבגדים יוצאים כמו חדש!

סורי שיצא כ"כ ארוך, לא התכוונתי...
מה ההבדל בין אוקסיג'ן לרסס נגב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אני מחלימה משבר ביד ולא יכולה כרגע לשפשף כתמים.
בבגדים זה פחות נורא.
הבעיה היא הציצית של בעלי.
יש לכן רעיונות איך הדרך הטובה ביותר לנקות ציציות צמר במכונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
לחולצות לבנות איזה חומר לשים? אני מרססת אוקסיגן ושמה גל כביסה.
ולא תמיד יוצא נקי.
עדיף לשים אבקת כביסה?
אני שמה אבקת וניש קליה במכונה ועל הכתמים מרססת בספרי שלהם אפילו בלי לשפשף.
יוצא יותר לבן מלבן
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה