דרוש מידע עו"ד שמבין טוב בבניה בקבוצת רכישה

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום וברכה

מחפשת עורך דין תותח שמבין טוב
בעניינים של קבוצות רכישה
מי שיש לו שם של עורך דין טוב אשמח לשמוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
שתי דברים שהכי בסיסים בקנית דירה הם לא מתחייבים לך
1 זמן נתינת הדירה
2 המחיר הסופי
זה גרם בעבר הרבה עגמת נפש לאנשים
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
שתי דברים שהכי בסיסים בקנית דירה הם לא מתחייבים לך
1 זמן נתינת הדירה
2 המחיר הסופי
זה גרם בעבר הרבה עגמת נפש לאנשים
אבל אם אני לא לחוצה לגבי הזמן
מה לגבי המחיר?
יצא לאנשי הרבה יותר יקר בסוף?
בכמה יותר יקר
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אם הזמן מתעכב עולה גם המחיר של הבניה תברר על קבוצות אחרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מנסיוני
קבוצת רכישה היא דבר בעייתי מיסודו
ולא משנה כמה ליווי בנקאי וכו' יש
ובנוסף יש לחלק בין אדם שזוהי דירה ראשונה שלו ומשקיע את כל חייו בהרפתקה שאולי אולי אולי תניב בתוצאה הסופית רווח כלשהו
לבין אדם שזוהי לא דירה ראשונה יש לו עומק וגב כלכלי לספוג נזקים
אם אתם משתייכים לקבוצה הראשונה
תברחו כמו מאש... פוטנציאל ההסתבכות הוא אינסופי......
אם לא,
זה שקול לכל הימור שתעשו בקזינו
אם אתם מהסוג שמוכן להניח על השולחן סכום של מליון שתיים על משחק קלפים
תעשו את זה גם כאן
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מנסיונך איפה?
איפה קרה שהפסידו הרבה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
שלום וברכה

מחפשת עורך דין תותח שמבין טוב
בעניינים של קבוצות רכישה
מי שיש לו שם של עורך דין טוב אשמח לשמוע
אני חושבת שלעורך דין אפשטיין יש ניסיון בזה (אין לי ניסיון איתו)

מנסיונך איפה?
איפה קרה שהפסידו הרבה?
אני מכירה 2 בבית שמש
1 - רמת אברהם
2 - סילמן (מכרו את הדירות לפני 10 שנים +, לאחרונה התחילו לבנות חלק מהדירות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
איפה קרה שהפסידו הרבה?
מאמין שעדיף לספור את אלו שהצליחו יותר קל....
לא אפרט.
אבל הדברים ידועים..
אתה עשוי
לחכות עשר וחמש עשרה שנים במקום שנתיים שמבטיחים לך ..
לשלם עוד ועוד כספים שמתווספים ומצטברים..
להיות בלחץ בכל השנים האמורות לעיל כי.. זה לא קבלן רשמי... האחריות עליך או על הועד המנהל של העמותה.
100 אנשים = 100 חשבונות בנק כל אחד עם המינוס והחובות שלו וזה פוגש אותך בגיוסי כספים
ריביות לקבוצת רכישה הם עצומות....
ועוד ועוד ..
אין בי כח לפורטם כי רבים הם..
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מנסיונך איפה?
איפה קרה שהפסידו הרבה?
נראה לי שקל יותר למנות איפה קרה שהצליחו

וזה ברמת שלמה
חוץ מזה, לא מכירה עוד קבוצת רכישה שהיתה "הצלחה"
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני שמעתי על הרבה שהצליחו
בגילה, ברמות
(לא הכירות אישית, בלי אחריות)
תבררו על היזם של קבוצת הרכישה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
וגם בבית וגן בגבעת האנטנה (לקח 8 שנים במקום 4 אבל זה נקרא סביר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני שמעתי על הרבה שהצליחו
בגילה, ברמות
(לא הכירות אישית, בלי אחריות)
תבררו על היזם של קבוצת הרכישה
גם ברמה ג' 1 היה פרוייקט (או כמה פרוייקטים) של יהדות התורה שמאד הצליחה (בית שמש)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לחכות עשר וחמש עשרה שנים במקום שנתיים שמבטיחים לך ..
לשלם עוד ועוד כספים שמתווספים ומצטברים..
להיות בלחץ בכל השנים האמורות לעיל כי.. זה לא קבלן רשמי... האחריות עליך או על הועד המנהל של העמותה.
100 אנשים = 100 חשבונות בנק כל אחד עם המינוס והחובות שלו וזה פוגש אותך בגיוסי כספים
ריביות לקבוצת רכישה הם עצומות....
ועוד ועוד ..
אין בי כח לפורטם כי רבים הם..
בהצלחה
בסופו של דבר נראה לי שזה לא יוצא יותר זול מרכישה רגילה
אם מחשבנים את השכירות / ריביות ובנוסף צריכים הון עצמי גבוה מאוד!
מי שעושה את זה פעם אחד בד"כ לא חוזר על הטעות שוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נקודות רגישות בקבוצת רכישה שמומלץ לבדוק


1. היזמים והעו"ד
לברר עליהם כמה שיותר
א. האם בנו ומסרו ואם כן איפה וכמה (לא להתעצל לרדת לשטח לשאול דירים)
ב. האם יש עליהם תביעות בבית משפט ואם כן על מה

2. צורת הרכישה
א. האם הקרקע שייכת לחברת הניהול או שקונים ישירות מהמוכר
ב. האם הקרקע נרשמת על הרוכשים ברמ"י/טאבו במיידי
ג. מה החלק של חברת הניהול בקרקע האם היא נרשמת כבעלת זכויות או לא

לחלק זה מומלץ לקחת עו"ד או מקצוען מנוסה בתחום שלא נמסר לכם ע"י היזם

3. הסכם הניהול
א. מה הוא גובה התשלום לחברת הניהול
ב. באיזה צורה הוא משולם לחברה (האם לפי התקדמות או הרוב בהתחלה)
ג. מי מקבל את כל ההחלטות לאורך כל הדרך
ד. מה התנאים להוצאת חברת הניהול במקרה ולא רוצים להמשיך איתה
ה. מה החברה מפסידה אם היא לא מתקדמת כצפוי
ו. מה השירותים שחברת הניהול מתחיבת לתת לרוכשים
ז. איסור על לקיחת כסף מהספקים עבור חברת הניהול (עם קנסות)
ועוד כהנה רבות



4. הסכם שיתוף
שיעגן ברור מה הזכויות והחובות של כל חבר בקבוצה

א. איך ממנים חברי וועד ואיך מפטרים אותם
ב. איך מקבלים כל החלטה האם ע"י הוועד או הקבוצה
ג. מה עושים לחבר שלא משלם איך מעיפים אותו בדרך הכי קצרה
ד. האם ניתן לקחת מימון ואם כן איך ומתי
ה. כיצד סדר חלוקת הדירות והזכויות
ו. לוודא שיש בדיקת שמאי בסיום הבניה להשוואת התשלומים בין החברים
ועוד כהנא רבות

רק לאחר שכל זה תקין צריך לבדוק את הרווחיות
העלויות בקבוצה הם
1. מס רכישה 8% על כל שווי הדירה כולל
2. ריביות לאורך כל התקופה
3. עלית מחיר עלויות הבניה (מדד)
4. המחיר שמבטיחים לכם בתוספת 5% בצ"מ

אם אחרי כל זה עדיין הקבוצה נראית רווחית
אפשר להתקדם רק מומלץ קודם לשלוח את תחשיב העלויות לכל יזם מתחיל לראות האם אכן הוא ריאלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מאמין שעדיף לספור את אלו שהצליחו יותר קל....
לא אפרט.
אבל הדברים ידועים..
אתה עשוי
לחכות עשר וחמש עשרה שנים במקום שנתיים שמבטיחים לך ..
לשלם עוד ועוד כספים שמתווספים ומצטברים..
להיות בלחץ בכל השנים האמורות לעיל כי.. זה לא קבלן רשמי... האחריות עליך או על הועד המנהל של העמותה.
100 אנשים = 100 חשבונות בנק כל אחד עם המינוס והחובות שלו וזה פוגש אותך בגיוסי כספים
ריביות לקבוצת רכישה הם עצומות....
ועוד ועוד ..
אין בי כח לפורטם כי רבים הם..
בהצלחה
ממש כך,
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה